לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מפגש היכרות פתוח עם עולם האמבודימנט

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ניר אסתרמן - הגוף מדבר
מודעות עצמית »  הגפנה embodiment »  יום פתוח הגפנה embodiment »  הגפנה embodiment »

הצטרפ/י
עם : מארק וולש
מתי : רביעי 11/3/2015 18:45-22:00
עם :

מארק וולש

מוזמנים למפגש עם עולם האמבודימנט שבו תכירו כלים חדשים ללמוד ולעבוד מתוך הקשבה לגוף. המפגש עם המאמן והמורה מרק וולש מאנגליה, לקראת שתי סדנאות אמן שתקיימו בחודש הקרוב. ללא תשלום לנרשמים כאן.

האם אתם עובדים עם אנשים?
האם אתם עובדים עם הגוף שלכם ושלהם?
האם הייתם רוצים לרכוש או להעשיר את הכלים והגישות שיש לכם לעבודה עם אנשים, מתוך תשומת לב והקשבה לגוף?
כלים המעניקים גישה מהירה לשינוי והעצמה של הלקוחות שלכם, מתוך גישה הפותחת צוהר עמוק ונגיש אל החוויה האנושית שלהם?

הנכם מוזמנים למפגש פתוח פנים אל פנים וגוף אל גוף עם עולם האמבודימנט, בהנחייתו של המאמן והמורה הבינלאומי מארק וולש.

המפגש הינו מפגש פתוח, ללא תשלום (בהרשמה מראש), המיועד לכל מי שעובד באופן מקצועי עם אנשים ועם הגוף ואשר מעוניין להרחיב את ארגז הכלים המקצועי שלו.

מהי אמבודימנט:
אמבודימנט היא גישה אשר מתמקדת בנוכחות בגוף. היא מביאה תשומת לב לאופן שבו אנחנו נמצאים בגוף שלנו, לנשימה שלנו, ליציבה, לאופן שבו אנחנו מדברים, נעים, למערכות היחסים שאנחנו מקיימים בגוף, להיסטוריה שאצורה בגוף, להקשרים המשפחתיים, החברתיים ואפילו המדיניים שקיימים בגוף שלנו.

שילוב גישת האמבודימנט בכלים וביכולות הקיימות מעצים אותם, מאפשר תהליכי למידה, ריפוי ושינוי מהירים ועוצמתיים יותר, ישירים ופרקטיים יותר. הכלים שמארק מלמד מתוכננים להיות פשוטים ללמידה וקלים ליישום ולהעברה הלאה, בתהליכים אישיים ובהנחיה קבוצתית.

במפגש נחווה מספר ``טעימות`` מעולם האמבודימנט, מהגישות ומהכלים שהוא מציע. מארק יספר על אפשרויות הלימודים בתחום האמדוימנט בארץ ובעולם וכמובן, מארק ישתף בדרך שהוא עבר בתחום האמבודימנט.

על המנחה ? מארק וולש:

מארק וולש הקדיש את חייו ללמידה מבוססת גוף (אמבודימנט). הוא מוביל תוכנית ייחודית לאנשי מקצוע המשלבת את הגישה האינטגרלית ואמבודימנט. מארק לימד אמבודימנט ביותר מ20 מדינות, הוא הקים את קורס מאמני האמבודימנט (EFC) והנגיש את תחום האמבודימנט המקוון באמצעות ערוץ יוטיוב עם יותר מ7 מיליון צפיות.

תחומי המומחיות של מארק הם מנהיגות מבוססת גוף (embodied leadership), פיתוח צוותים, הכשרת מאמנים ואנשי מקצוע נוספים לעבודה עם הגוף ופיתוח חוסן (resilience training).

ההכשרות שלו כוללות תואר ראשון בפסיכולוגיה, חגורה שחורה באייקידו, התמחות כשולייה עם מספר מאסטרים בתחום הגופנפש ביניהם, ריצ`ארד סאורזי הקלר, פול לינדן וונדי פאלמר. הוא למד לינגואיסטיקה, תקשורת מקרבת, פסיכותרפיה גופנית, אימפרוביזציה, מדיטציה, ריקוד ו10 אמנויות לחימה שונות.

* ניתן יהיה להירשם במקום לסדנת העומק לאנשי מקצוע העובדים עם הגוף (13-14 למרץ), במידה ויישארו מקומות למשתתפים נוספים במועד המפגש.

מתי:

יום רביעי, ה11 למרץ 2015 בשעה 18:45 עד השעה 22:00.

איפה:

בית צ`רנר, רחוב חסידי האומות 23 יפו.

* האירוע ללא תשלום אך יש להירשם מראש.
ניתן להירשם כאן באירוע,
ובאירוע באתר אמבודימנט ישראל
http://embodimentisrael.com/?p=198

מארק וולש

מארק וולש הקדיש את חייו ללמידה מבוססת גוף (אמבודימנט). הוא מוביל תוכנית ייחודית לאנשי מקצוע המשלבת את הגישה האינטגרלית ואמבודימנט. מארק לימד אמבודימנט ביותר מ20 מדינות, הוא הקים את קורס מאמני האמבודימנט המוכר בינלאומית (EFC).

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
יעל מלו
מיכל ליף
מיכל ליף
אפרת פיליפובסקי
אפרת פיליפובסקי
<

שיתוף חברים
עם : מארק וולש
מתי : רביעי 11/3/2015 18:45-22:00