לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שחרור מעצורים בסדנת הומור חושני לנשים

סדנאות הומור חושניות לנשים - בהנחיית אוריה דהישראלי - אוריה דהישראלי - דרך גוף
סדנאות הומור חושניות לנשים - בהנחיית אוריה דהישראלי - אוריה דהישראלי - דרך גוף


מחשבות ומסרים מעולם הילדות - השולטים בהתנהגותנו כיום כנשים בוגרות... בסדנת ההומור לנשים נחווה שיחרור, צחוק וגילוי נקודות המעצור בחיינו, נקודות המונעות מאיתנו שמחה ביוםיום.

מאיתנו הנשים, לא חוותה בימי הילדות והנעורים - מחשבות ועיסוק בעניין המיניות שלנו? מי מאיתנו לא קיבלה סתירת לחי אחת או שתיים בהמעטה מהחברה הסובבת - בסגנון : " מה ככה את מתלבשת? " או " ככה לא מתנהגים כשייש בנים בסביבה...."

מחשבות מילים, ומסרים מסוג זה - ככל שיבואו מחוצה לנו - הורים, חברים, מבוגרים שסבבו אותנו בילדות וכן הלאה, גורמים לנו בהדרגה בילדות, ולאחר מכן בהקצנה בגיל ההתבגרות ולאחר מכן בהבשלה שלנו אל תוך הנשיות - לסגור חלקים פנימיים בתוכנו - אותם חלקים של שמחה, חלקים ילדותיים כביכול - אליהם היינו מחוברות בילדות כל כך עמוק- ואותם שכחנו עקב כל מה שחווינו בדרך אל האישה הבוגרת........

מסרים אלו הופכים בלי שימת לב לחלק בלתי נפרד מאיתנו - למחשבות "שלנו" ולמילים ולמסרים אותם אנו משדרים בצורה בלתי מודעת לפעמים גם לדור ההמשך, ולסביבה.

בסדנאות צחוק והומור חושניות - המיועדות לנשים - אפשר לחוות ולהכיר מחדש את הילדה הפנימית, את רוח המשחק, את זו שאינה מתביישת להשטטות, זו שאינ פוחדת לשחק, לצחוק בקול גדול, ולחזור לרגע קט אל מחוזות הילדות הנשכחת - אל מחוץ לגבולות ה"אל תעשי" ו "ככה לא מתנהגים".... בתוך מסגרת מוגנת העטופה בחום ובהגנה נשיים, בסביבה בטוחה........ ומלאה ברוח ילדות וצחוק!!!



בסדנאות הומור לנשים בלבד - אפשר לחוות שחרור מעצורים, על ידי כך שמתנסים בתרגלים חווייתיים מעולם המשחק והתיאטרון, עוזבים לרגע קט את המוכר הידוע, ויוצאים למסע לארץ הנשכחת, להרפתקאה חדשה של הילדה בתוך האישה, של הרוח החופשייה הנמצאת בכל אחת - בכל רגע נתון. מתוך חוויה זו - אנו יכולות ללמוד לשחרר שכבת מעצורים - הפועלים עלינו במהלך חיינו - ובתוך כל רגע בחיי היומיום, אני קוראת להם מעצורי השמחה והיצירה.

משם גם נוכל - כל אחת מאיתנו לאפשר איוורור ורענון של חיי הזוגיות, איוורור הנשיות והמיניות, ויציאה לדרך חדשה מלאת הרפתקאה, סקרנות, וגילוי של זו הנחבאת בתוכנו - ואשר אינה מעזה לצאת לחיים - בעקבות איסורים, משפטים מחשבות ואמונות שאינם שייכים לנו כלל ועיקר. בסדנה המושתת על צחוק על עצמנו - נוכל לחוות שחרור מעין זה, ולצאת לדרך אישית חדשה ומרתקת.
בברכה אוריה דהישראלי - מנחת סדנאות הומור חושניות לנשים בלבד
http://wildlady.wordpress.com/

המאמר פורסם גם כאן »

אוריה דהישראלי סדנאות ההומור החושנית - בואי לשבור שיגרה – ו"לצאת מדעתך" בסדנה מדליקה לאיוורור הנשיות עם הרבה צחוק והנאה

כל המאמרים של אוריה דהישראלי:

סדנת תיפוף וקצב - כתהליך התפתחות אישי

סדנת תיפוף וקצב - כתהליך

תיפוף על גוף עוסק בעצם בהפעלת הגוף – ככלי הראשוני ביותר.התרגילים המתקדמים יותר – נלמדים בשכבות, שכבות של קצב – תפקיד לידיים ותפקיד לרגליים – לדוגמא, אשר כל אחד מהמשתתפים צריך לבצע. » מאת אוריה דהישראלי

סדנת  תיפוף - עבודה על שילוב מוחות  

סדנת תיפוף - עבודה על ש

שאנו באים אל תוך מרחב המעגל של התיפוף על גוף, אנו מבקשים בעצם ליצור הרמוניה קבוצתיתמנגינה שמתנגנת, שיר הלב, והחיבור אל הפעימה- אל הדופק הפנימי שלנו.שני צידי המח האחראים לביצוע מטלה.» מאת אוריה דהישראלי

שיתוף חברים
עם : אוריה דהישראלי