לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

Physical Fitness Is The First Requisite Of Happiness

פילאטיס - סטודיו בוטיק לפילאטיס קלאסי נוה צדק - דרך גוף
פילאטיס - סטודיו בוטיק לפילאטיס קלאסי נוה צדק - דרך גוף


פירוש המונח כושר גופני, הוא התכווננות ושמירה על גוף המפותח במידה מאוזנת ושווה בין המחשבה, הנשמה והגוף, אשר מסוגל לנוע באופן מלא וטבעי, בקלות מספקת...

את מגוון הפעולות היומיומיות להן אנו נדרשים עם שמחת חיים והנאה.

ע`מ להשיג את היעדים והמטרות הנעלות אנו חייבים תמיד להילחם על מנת להשיג ולהגיע לגוף בריא, חזק, ולפתח את המחשבה שלנו עד למיצוי יכולותיה. במיוחד בעולם המודרני, .המתנהל ומתפתח במהירות, כאשר המצליחן הוא החשוב והפחות מצליחן איננו נחשב
.ניתן לרכוש כושר גופני ע`י מחשבות חיוביות אך לא ע`י רכישה גשמית
וכן, ניתן להשגה באימון תרגילי ה"קונטרולוג`י", אשר שיטתו הייחודית משיגה תוצאות נכפסות אלו, הנותנות מענה לפיגעי העולם המודרני ואורח החיים בו.

בעידן האבן, האדם חי בדר`כ מחוץ לכותלי בית, כאשר הוא חשוף לאלמנטים שונים מהטבע.
כיום בעולם המודרני, טרם נאסף המידע המספק אשר יכין אותנו לסגנון חיים זה, בתוך הבתים, ואנו איננו יודעים ומוכנים להתמודדות זו בשילוב ה"עולם המהיר". בעידן המודרני, האדם טרם חי מספיק שנים וזמן על מנת להבין ולהשתמש באלמנטים החדשים אשר יתווספו לחיינו על מנת לדעת כיצד לנהוג ואיך להתגונן מפניהם ואף להצליח לחיות בקירבם. האלמנט המרכזי אליו אנו נתייחס יהיו הלחץ. העומס והמתח אשר נגרמים כתוצאה מהחיים המודרניים והאינטנסיביים.
זהו ההסבר מדוע אני, אתה וכול השאר מוכנים "לבזבז" זמן רב ומאמץ על מנת לאמן את הגוף, לחזק אותו ולהתחזק ולרכוש כושר גופני.
.ומתוך כל זאת, אין אנו נותנים לגוף שלנו את היחס והטיפול לו הוא זקוק

אכן, אנו מטיילים לעיתים להנאתנו או כאשר אנו חשים בצורך זה, באוויר הצח והרוח מניעה אותנו בשובבות.
במקרים אילו התוצאה שאנו מאמנים את הרגליים שלנו בהליכה בלבד, עד גבול מסוים, מותחים את קצה היכולת שלנו, ומקריבים את שאר הגוף באימון הזה, כאשר, למעשה, אנו מעוניינים בבריאות הגוף כולו. אנו משיגים על ידי כך חוזק ברגליים תוך הזנחה גדולה של שאר הגוף, אשר מכול נקודת ראייה שהיא, הוא חשוב ביותר, עבורנו, למחייתנו ולבריאותינו.

?האם אנו יכולים לתהות מדוע האימון הנ`ל אינו מספק? ואינו עונה על הצרכים שלנו
?האם אין זה ברור מדוע אם כך כל כך קשה להגיע לכושר גופני טוב ואף לשמר אותו

לכל הדיעות, קשה להגיע לכושר גופני אידיאלי כאשר אנו נושמים וחיים בערים מלאות הפיח והלחות. מצד שני, אנו נוטים להעריך יותר את הכפר וההרים עם האוויר הצח והנעים המאפשר לנו לנשום כיאות ללא הפיח והעשן אשר שומר על עצבנו מתוחים. אפילו על אותם ברי המזל, העובדים בעיר אך חיים בכפר, לבצע פעילות אשר תרגיע ותספק שלווה לגופם לאחר העבודה וביצוע המטלות היומיומיות.
.טלפונים, כלי רכב ולחץ כלכלי, הם שילוב של לחצים שונים המתקיימים על האדם, וכך אין בית אשר חופשי ממתח ועצבים רופפים

בשל המתח הנובע מעבודותינו, ומבלי להפיק הנאה מהעבודה אותה אנו מבצעים- אשר רבים מאיתנו מכירים, אנו מקדמים בברכה ובהנאה פעילות גופנית אקטיבית ומגוונות ע`מ לגוון ולרענן את יומינו. ע`מ להקל על הלחץ הנפשי ממנו אנו סובלים, לעיתים אנו זקוקים לכדורי שינה ע`מ להירדם בלילות. לתחביבים ומשחקים שונים תפקיד חשוב בהעלאת המוראל ובהרגשה חיונית וטובה. משחק אינו בהכרח מוכר וקונבנציונאלי. במקום המילה "משחק" ניתן לאמץ כל פעילות הגורמת לנו הנאה. לדוגמא, לארח משפחה או חברים אצלנו בבית, לשוחח, הינו סוג של משחק מהנה, נעים, חברותי הגורם לנו לשכוח ולעשות משהו שונה מהעבודה היומיומית. מפגש כזה גורם לנו להיות שמחים ועליזים, מעודדים ורגועים. אולם, רבים מאיתנו כ`כ עייפים בתום יום עבודה, כך שאנו חסרי אנרגיה לצאת ולבלות בחברה. כמה מאיתנו מבזבזים את הערב על קריאת העיתון היומי? כמה מאיתנו עייפים מכדי לקרוא ספר מעניין, לבקר חברים או לראות את הסרט האחרון שיצא לאחרונה?כמה מאיתנו יוצאים מהסביבה המוכרת לנו בסופ`ש, יוצאים מחוץ לעיר לאוויר הצח? וכמה מאיתנו מתפתים להישאר בבית ולהתכונן במרירות לשבוע הקרב ובא, וכבר מתחילים אותו חסרי אנרגיה ושמחה. למה? מפני שאורח החיים המודרני, לא הכין אותנו לקצור את ההנאה מהיסח הדעת והשעשוע. אנו חוסכים ב"אנרגיה" הנדרשת על מנת לספק לעצמינו רגיעה ומנוחה. וז אינה אשמתו של הטבע כמו שרבים מאיתנו רוצים לחשוב...
.כל שהגוף צריך הוא חוויה שונה אליה היה רגיל וחשוף

בהתאם לכך, מאחר ואנו חיים בעידן המודרני, נחוץ לנו להקדיש יותר זמן, מחשבה וזמן לחשיבות האימון הגופני. זה אינו מרמז בהכרח כי עלינו להקדיש עצמינו רק לפיתוח סט של שרירים, אלא לפתח בהיגיון ובצורה אחידה את הגוף כולו לשמור על כל האיברים הפנימיים הכי קרוב שניתן לצורה הטיבעית והנורמאלית שלהם כך שלא רק שנהיה בעמדה טובה יותר להרוויח את הלחם היומי שלנו אלא שתהיה לנו חיות מספקת ויותר הנאה שתפצה על רגיעה.

אולי עם רגשות שונים אתה שואל "איך אני יכול להגיע למצב אוטופי זה? בערב אני עייף מכדי ללכת לחדר הכושר", או "האם אין זה מחיר גבוה מדי ?"להרשם לחדר כושר?". או, "האם זה לא יקר מדי להירשם לחדר כושר/ מועדון?"
(הספר)RETURN TO LIFE
מסביר לך באופן תמציתי וברור כיצד אתה יכול להתאמן בביתך במינימום הוצאות על מנת לאמן את עצמך ולהתחזק.

BODY MIND ניתן להשיג שליטה מלאה עם CONTROLOGY דרך אימון בשיטת
חזרה נכונה על התרגילים, בהדרגתיות ובמדויק תקנה הבנה ופיתוח של הקואורדינאציה ותשפר את תהליך הלימוד ותרגול התת-מודע באופן אשר דומה לטבע שני. אצל בעלי החיים ניתן לחזות באופן טבעי ברור וללא כל מאמץ, באותה קואורדינאציה וקצב אשר להם התנועה היא טבע ראשוני MIND את ה -והכרחי. פילאטיס הינו אימון המפתח את הגוף באופן מאוזן ושווה, מתקן יציבה לקויה, משמר את חיות וחיוניות הגוף, מרענן.

במהלך שנות הילדות ללא כול ציפיות, אנו נהנים מיתרונות של ההתפתחות הפיזית הנורמאלית.
כבוגרים, בתום תהליך הצמיחה, אנו "נופלים" לאותו מכשול אשר החיים המודרניים טומנים לנו ? חוסר התנועה : הגב כפוף, השרירים חלשים וחסרי צורה, הכתפיים שחוחות, הגוף עייף. המישור הרגשי יתבטא במצב הרוח ירוד והחיות והחיוניות קטנה אם לא נעלמת. זוהי התוצאה של הזנחת שרירי עמוד השדרה, טורסו, ידיים ורגליים, בפעילויות היומיות.

אם תתאמן, באופן קבוע כ4 פעמים בשבוע, במשך 3 שבועות, כפי שכתוב בספר "Return To Life", אתה תמצא את הגוף מתקדם לכיוון האידאל, מלווה במנטאליות ורוחניות מחודשת וחיה.
על מתאמן בשיטה ניתן לראות גמישות, חן טבעי, ומיומנות באופן בו הוא הולך, משחק ועובד.
הכוח השרירי מתפתח והופך עמיד במאמץ מתמשך, כגון, משחקים אשר דורשים כוח, הליכה ריצה למרחקים ארוכים מבלי להתעייף, וזה לא הכול... בתום הפעילות - לא תחוש תשישות.


Mind Controls the Body
"תרבות השרירים מתחילה מתאי המוח"-
ג. סטנלי, פסיכולוג אמריקאי.


אחת מתוצאות האימון בשיטה, הוא רווח מלא של שליטת המחשבה והרוח על הגוף. מתאמנים מתחילים (ואף אתלטים מקצועיים) נדהמים לגלות כמה קשה הביצוע המדויק של התרגילים, וכי ניסיונות האימון הלא נכון מהעבר, לא סייעו להם במפגש עם השיטה . תפקוד המוח ירד אף הוא בהתאם לכושר הגופני. המוח מתפקד כמרכזיית טלפונים העובדת בשיתוף פעולה עם הגוף ומתקשרת בין המערכת העצבים הסימפטאטית לשרירים. המרכזייה "קולטת" כל גירוי או התרחשות העוברת עלינו. זהו הרגל מחשבתי ותבניתי הגורר אחריו תגובה אוטומטית לא תמיד הגיונית או קשורה לנסיבות. בעולם המודרני הגירויים רבים ובלתי פוסקים. לרוע המזל, כל פעולה הגיונית/לא הגיונית המשמשת כחלק מינורי בחיי היומיום שלנו ולמעשה כל סיבה/מעשה המתרחשים עלינו משפיעים ללא מסננת/מחשבה תחילה ואבחנה האם הדבר טוב או רע לנו וכך קולטת ה"מרכזייה" כל אות וגירוי. החיים בעולם המודרני מביאים אותנו לסף רגישות נמוך, אנו נוחים להתרגז, אורך החיים לחוץ ואנו עסוקים, טרודים ורצוצים בחיי היומיום.

הימים מלווים במתח רציף ובלתי נסבל ובעבודה קשה, ומצפים להגיע רגועים לשנת הלילה שלנו. המתח, העייפות והלחץ מותירים בעקבותיהם שיירים- פסולת אשר נכנסת למחזור הדם.

באופן אידיאלי השרירים שלנו צריכים לציית לרצון שלנו
באופן הגיוני אין עלינו לבצע תנועות באופן אוטומטי


כאשר תאי המוח מפותחים המחשבה מפותחת גם היא. באימון בשיטה אנו מלמדים את המוח לשלוט על השרירים, ומעירים אלפי תאי מוח רדומים, אשר האימון בשיטה ופעילותם מעירה ומגרה את תפקוד המחשבה. ההרגשה אחרי אימון בשיטה מעוררת ומרוממת את הרוח*, המחשבה מתעוררת גם היא יחד עם תאי המוח והשריר הפועלים. אימון בשיטה מגביר באופן תמידי זרימת דם טהור לתאים הרדומים וכן לאזורים מתפתחים וחדשים במוח.

"באימון בשיטה אתה מאמן את עצמך- יתרונותיה תלויים בך בלבד וכיצד אתה ממלא במדויק את הוראות הביצוע"

בשונה מאימון בחדר כושר לדוגמא, האימון בשיטה מעודד ומעורר סקרנות ואף ניתן לתרגל את תרגילי הרפרטואר בקלות בבית. החשוב הוא שתמיד כאשר אתה מתרגל את התרגילים הנך מתרכז ב-מהי מטרת התרגיל ?
המחשבה עקרונית לתרגול על מנת לקבל את התוצאות המתקבלות מהשיטה, אחרת אימון בשיטה לא יהיה מוצדק. יש להתייחס לכל הערה או תיקון בכבוד הראוי לה. יש לזכור כי "רומא לא נבנתה ביום אחד": סבלנות, התמדה ועיקשות הינן תכונות חשובות, בלעדיהן התוצאות תהיינה קטנות יותר.

To neglect one`s body for any other advantage in life
is the greatest of follies
מדברי הפילוסוף שופנהאוור


תרגילי הרפרטואר מעודדים פמפום חזק ותמידי של הלב ומנקים את זרם הדם מאותם תוצרי עייפות ולחץ על ידי הזרימה המתגברת והולכת. השיטה מעודדת את זרימת הדם להגיע לכל סיב שריר ותא בגוף ולאותם נימים קטנים אשר מחוסר פעילות מוזנחים ואינם זוכים ליחס. רוב התרגילים מתבצעים בשכיבה או בתמיכה, ולכן משחררים את הלב והאיברים הפנימיים, המונחים במקומם הטבעי, מפעילות מוגברת ומעייפת. בתנוחות אילו אין סכנה לפתולוגיות כרוניות, אקוטיות או חדשות להתרחש ולהחמיר.

תפקוד לב בריא, נורמאלי וטוב תלוי בנשימה. נשימה סימולטאנית מורידה מהלחץ, מטהרת את הלב ומפתחת את הריאות. נשימה טובה ונכונה מחייבת שאיפה ונשיפה מלאות, "סחיטה" מלאה של הריאות לניצול מרבי של כל אטום חמצן ממש כמו שסוחטים מגבת.
"You must breath out the air so you can breath in"

הנשימה במלואה מגרה את השרירים לעבודה חזקה יותר. זרימת החמצן בזרם הדם מחייה את הגוף מכף רגל ועד ראש. אימון יומיומי בן 10 דקות בשיטה יגביר את קצב זרם הדם יחסוך את העייפות המצטברת בשרירים הרפויים והכוח יגדל.

"מעל הכול למד לנשום נכון"


הנשימה היא הפעולה הראשונה והאחרונה של החיים.
מפליא להיווכח כמה מתאמנים אינם נושמים נכון - מתאמנים מתחילים חשים בסחרחורת קלה עקב היפר-ונטילציה הנגרמת כתוצאה מהניסיון הראשוני שלהם לנשום נכון. נשימה עצלה הופכת את הריאות ל"בית קברות לחיידקים" ומאפשרת מקום גידול אופטימאלי לחיידקים.
Squeeze every atom of air from your lungs until they are almost as free of air as is a vacuum

כאשר אתה קורא את המילה rolling בתרגיל, עלייך להצמיד סנטר לחזה. הגב כמו גלגל הופך עגול ואנו מפרידים חוליה מחוליה. התנועה הזו תנקה את הריאות שלך ביעילות בשל הלחץ המכאני המתרחש מכל הצדדים על כלוב בית החזה והריאות.

Roll and un roll your spine

בכל פעם שאתה מבצע תרגיל עלייך להתרכז בביצוע מדויק של התרגיל- ביצוע מדויק ישפר את יכולותיך בתפקוד היומיומי, מחשבתי, ספורטיבי ויצירתי. האימון הגופני המודרני היחידי הדומה בתכונותיו ומעלותיו לשיטה הוא שחייה/ צלילה אומנותית. אפילו ההליכה, פעולה מוכרת ויומיומית המשמשת רבים כאימון הגופני, משפיעה רק על מספר שרירים מסוים ואינה תורמת רבות, וזאת משום שבמהלך השנים הופכת ההליכה להיות צפויה ומובנת מאליה ולכן כמעט חסרת תועלת לשם האימון הגופני. רק יצירת פרובוקאציה במהלך אימון הליכה, תעורר עוד קבוצות שרירים ותתרום לאימון גופני נכון וחשוב. אימון כל שריר ושריר חשוב לעין ערוך.
אימון שרירים "קטנים" ( minor ) מפתח את השרירים ה"גדולים" ( major ), ממש כשם ש"פועלים קטנים" בונים את גורדי השחקים. מובן שככל שהשרירים ה"גדולים" כ"קטנים" מפותחים יצריך האימון הגופני מאמץ מינימאלי ואנו נזכה בתענוג גדול יותר. אנו מעוניינים בעזרת תרגילים בשיטה לאמן את השרירים להיות גמישים וארוכים יותר ולא חזקים וקצרים יותר. פיתוח שכבת השרירים ה"גדולים" (שכבת שרירים זו הנה שטחית) יפריע לשכבת השרירים העמוקה להתפתח. גמישות אמיתית תושג רק כאשר שתי שכבות השרירים תתפתחנה ותתפקדנה באופן שווה מבחינת חוזק ואורך וכך יושג איזון בין שכבת השרירים העמוקה והחיצונית.

יש להתייחס לאימון הגופני כחלק ממכלול אורח חיים בריא עליו עלינו להקפיד. אורח חיים בריא כולל דיאטה בריאה המורכבת מתזונה נכונה, שינה מספקת ושמירה על רוגע נפשי. תזונה נכונה מספקת "דלק", האנרגיה והכוח לתפקוד היומיומי ולכן מעבר לתזונה נכונה עלינו להקפיד על כמות מספקת, לא גדולה מדי של מזון הנכנס לגופינו ועלול להכביד על מערכת העיכול. משקל עודף של כ-10 ק"ג כמוהו כנשיאת שק של 10 ק"ג על הגב, המשתרע על פני הגוף. עלינו לשמור על הגוף שלנו כאילו היו מדים ייצוגיים אותם עלינו ללבוש מדי יום ביומו באופן קבוע ולכן עלינו לדאוג כי המדים יהיו נקיים, מגוהצים ונעימים לנו. הגוף זקוק לתחזוקה תמידית.

הגוף נושם. האוויר חודר אלינו לא רק דרך הקפדה על נשימה נכונה אלא גם דרך העור ממש כמו שהנשימה מתרחשת גם דרך הלוע, האף והריאות. **עור חשוף ( פרט לימי הקרה ) חשוב במיוחד במהלך האימון הגופני.

לפני תחילת התרגול אנא הבן תחילה את התרגיל אשר עלייך לבצע.
התכונן לו כיאות. אל תבצע ללא הבנה מלאה של המחשבה והגוף.
יציבה נכונה ומנח נכון הנם תוצאה של עבודה נכונה, עבודה המשלבת בתוכה פן מנטאלי רוחני ומחשבתי. בהתנהלות היומיומית יש להשתמש רק ב-25% מכלל האנרגיה העומדת לרשותנו בשרירים. את שאר 75% האנרגיה יש לנצל ל"מקרי חירום". הליכה, לדוגמא, הנה פעולה המצריכה מעט מאוד מאמץ, אך קל כל כך "ליפול" לתוך תבנית הליכה לא יעילה ומעייפת.

לעולם אין די באימון הגופני וחזרה על טכניקה נכונה, תרגול טכניקה הנכון יהפוך לטבע. תרגילים אילו, יהפכו חלק ממך, מאוחסנים עמוק בתת מודע מחכים שתשלוף את הידע בשעת הצורך. לאחר שתרכוש את הטכניקה הנכונה, בזמן האימון הגופני, כל שתידרש הוא לכוון מחדש את השרירים לרמת ההבנה והמודעות אשר כבר השגת.
Body mind and spirit מתפקדים באופן הרמוני האחד עם השני - זו פסגת החלומות של כל אדם. מצב זה יוביל לאדם ערני, חי, חיוני ומאושר. גוף חופשי ממתח נפשי ועייפות יתר הוא ה"מקלט" הנכון לסגנון החיים המודרני, המסוגל להתמודד ולפתור מגוון רחב של בעיות בהם אנו נתקלים יומיום.
הישג והנאה מגוף בריא מנטאלית ורוחנית חשובים יותר מכל הישג ורווח גשמי.
תושבי אתונה האמינו בנפש בריאה בגוף בריא

MENS SANA IN CORPORE SANO


והיוונים אף הגדילו והאמינו כי האימון והפיתוח הגופני הוא החשוב ביותר להשגת האושר והביטחון העצמי .
עקרונותיה של הפילאטיס, או ה- CONTROLOGY, שזורים יחד עם עקרונות מדעיים הידועים בעולם המודרני.
השיטה תחייה לעד כל עוד חיים עקרונות המדע.
**פילאטיס הושפע רבות מתרבות יוון העתיקה שם התאמנו הנערים בבתי הספר בעירום.
גימנסיון- פירוש המילה היוונית ?עירום. זה היה שם בתי הספר


המאמר פורסם גם כאן »

אורלי אורן הסטודיו לפילאטיס קלאסי הראשון בארץ! הכשרה בפילאטיס קלאסי היחידה בארץ! שיקום עפ`י השיטה הקלאסית בשילוב טכניקות מנואליות! מעבר למקצועיות ולניסיון הרב הסטודיו מאובזר במכשירי השיטה הקלאסיים מקוריים, בייבוא אישי מארה`ב. התקשרו

כל המאמרים של סטודיו בוטיק לפילאטיס קלאסי נוה צדק:

פילאטיס קלאסי. אימון משלים לריצה!  כן/ לא? ומדוע? ואיך ניתן

פילאטיס קלאסי. אימון משל

בשלב זה או אחר תרוצו לסטודיו לפילאטיס. זה ישתלם לכם! בין אם אתם אתלטים מקצועיים ובין אם אתם רצים לשם ההנאה. כל ספורטאי ייהנה מגוף חזק שחף מכאבים ופציעות! » מאת אורלי אורן

פילאטיס ואני

פילאטיס ואני

אורלי אורן מתל אביב, ספורט תראפיסטית בהכשרתה בעלת סטודיו לפילאטיס בנווה צדק, מרכז סוזן דלל, המתמחה גם בטיפול בפציעות ספורט ובהכשרת מורים ומורות לפילאטיס.» מאת אורלי אורן

פילאטיס ואני

פילאטיס ואני

» מאת אורלי אורן

השאלות הנפוצות על פילאטיס

השאלות הנפוצות על פילאטי

פילאטיס קלאסי הוא אימון בעל קואורדינאציה מלאה לגוף, mind, ורוח. תלמידים רבים שואלים שאלות בעניין האימון. אספתי כמה מהן ועניתי באופן מסודר. תהנו » מאת אורלי אורן

השאלות הנפוצות על פילאטיס

השאלות הנפוצות על פילאטיס

» מאת אורלי אורן

עקרון גב ישר

עקרון גב ישר

באופן טיבעי, ראה ציור מעלה, כאשר הרגל והגב מתיישרים ואנו חסרים את הגמישות הדרושה הכח או המודעות, הגב ייטה לאחור. מדוע?» מאת אורלי אורן

עקרון גב ישר

עקרון גב ישר

» מאת אורלי אורן

פילאטיס, כף הרגל והשאר

פילאטיס, כף הרגל והשאר

בהמצאת תרגיל ה-footwork, שאב פילאטיס ידע מתורת הרפלקסולוגיה, והחל כל אימון עם תרגיל זה בשל חשיבותו לכלל האימון. הקליקו כאן להמשך קריאה ולסרטון הדגמה >» מאת אורלי אורן

פילאטיס, כף הרגל והשאר

פילאטיס, כף הרגל והשאר

» מאת אורלי אורן

The PowerHouse

The PowerHouse

פילאטיס כינה את מרכז הגוף ה powerhouse. הכוונה היתה לבטן התחתונה, הגב התחתון, הירכיים הפנימיות. הכוונה היתה להפעיל הכול יחד, בסימולטאניות...» מאת אורלי אורן

The PowerHouse

The PowerHouse

» מאת אורלי אורן

ומה בעניין צוואר ארוך?

ומה בעניין צוואר ארוך?

כמורה לפילאטיס הקלאסי אני מחפשת דימויים שיסייעו לתלמידיי להבין למה בדיוק אני מתכוונת. דימוי נכון וטוב לכל הוא נדיר מאחר ולאחד מדבר דימוי כזה ולשני אחר בדיוק» מאת אורלי אורן

ומה בעניין צוואר ארוך?

ומה בעניין צוואר ארוך?

» מאת אורלי אורן

עשרת הדיברות לבחירת סטודיו לפילאטיס

עשרת הדיברות לבחירת סטוד

כמה טיפים לפני שאנחנו מתחילים אימון בשיטת הפילאטיס. שנייה לפני שהרמת את הטלפון, שנייה לפני שהגעת לשיעור הניסיון ושנייה לפני שנרשמת...» מאת אורלי אורן

Footwork  פילאטיס, כף הרגל והשאר

Footwork פילאטיס, כף הר

פילאטיס פתח את האימון הגופני בחלק של ה-reformer בתרגיל ה-footwork, בשל המשמעויות רבות שיש לתרגיל זה:» מאת אורלי אורן

כוח היהלום

כוח היהלום

מה זה כוח היהלום? ומהי הפרדה?» מאת אורלי אורן

כוח היהלום

כוח היהלום

» מאת אורלי אורן

פילאטיס ותזונה נכונה

פילאטיס ותזונה נכונה

מהי תזונה נכונה? ומה היhתה דעתו של ג`וזף ה. פילאטיס» מאת אורלי אורן

פילאטיס ותזונה נכונה

פילאטיס ותזונה נכונה

» מאת אורלי אורן

כל הפעילויות של סטודיו בוטיק לפילאטיס קלאסי נוה צדק:

שיעורי פילאטיס לגברים

שיעוריפילאטיס לגברים

שיעורי פילאטיס ייחודיים לגבריםהקץ לכאבי הגב, הכתפיים, הצוואר ועוד.בכל יום ב` וד` בשעה 1900 בהנחיית אורלי אורן» עם אורלי אורן

שיעורי פילאטיס לגברים

שיעוריפילאטיס לגברים

עם: אורלי אורן

פילאטיס זה הכי אחי

פילאטיס לגברים

פילאטיס- כי זה הכי אחי» עם אורלי אורן

כל השבוע
פילאטיס זה הכי אחי

פילאטיס לגברים

עם: אורלי אורן

מתי: כל השבוע

THE C PART- SPECIAL& INDIVIDUAL NEEDS

14 מאי סדנא חדשנית

לשיעור הפילאטיס מבנה שיעור ייחודי הכולל את החלקים: A, B, C, D. לכל חלק היתרונות והחשיבות למען התלמיד, חיזוקו והתקדמותו. בסדנא זו נתמקד ב-C PART» עם אורלי אורן

שני
THE C PART- SPECIAL& INDIVIDUAL NEEDS

14 מאי סדנא חדשנית

עם: אורלי אורן

מתי: שני

מבצע לחודש מרץ

הנחה לקראת האביב

שיעור פרטי בהנחה לקראת האביבשיעור איבחון ב-100 שח בלבד וכן שלישית פרטיים ב-450 ש"ח בלבד» עם אורלי אורן

מבצע לחודש מרץ

הנחה לקראת האביב

עם: אורלי אורן

קורס מדריכי פילאטיס מזרון ומכשירים

מאי 2019 קורס בוטיק

הזמנה לקורס מעמיק, ייחודי. קורס מדריכי פילאטיס בהנחיית אורלי אורן» עם אורלי אורן

חמישי
קורס מדריכי פילאטיס מזרון ומכשירים

מאי 2019 קורס בוטיק

עם: אורלי אורן

מתי: חמישי

מבצע אלוף לחג העצמאות למדינתינו

המדינה חוגגת ואתם זוכים

עשרה שיעורים. ב-680 שח. תוקף של חודש וחצי מיום הרכישה. התשלום במזומן/ המחאה» עם אורלי אורן

מבצע מדליק בגרופון עד סוף יוני 16

עד סוך חודש יוני 2016

סטודיו אורלי אורן, סטודיו בוטיק לפילאטיס הקלאסי מזמין אותך להפגש בסטודיו ולהינות מגוף חטוב לקיץ, הרגשה נפלאה ויציבה מעולה! זה הזמן!» עם אורלי אורן

כל השבוע
מבצע מדליק בגרופון עד סוף יוני 16

עד סוך חודש יוני 2016

עם: אורלי אורן

מתי: כל השבוע

ספורטאית מקצועית? רקדן מקצועי?

למקצוענים בלבד!

נפצעת? רוצה לחזור לבמה? לרוץ? להתאמן? להרגיש מעולה? זה אפשרי! וזה בטוח!עם ניסיון הקשבה והרבה רצון טוב!» עם אורלי אורן

כל השבוע
ספורטאית מקצועית? רקדן מקצועי?

למקצוענים בלבד!

עם: אורלי אורן

מתי: כל השבוע

פילאטיס שיקומי לפציעות אורטופדיות

פילאטיס שיקומי

מאז 1998 אני עוסקת בשיקום פציעות אורטופדיות שונות. המומחיות שלי היא להביא את תלמידיי לחיים ללא כאב בטווחי תנועה מלאים ותיפקוד מלא. התהליך מתחיל במס שיעורים פרטיים וכניסה לקבוצה שיקומית. » עם אורלי אורן

שני-שישי
פילאטיס שיקומי לפציעות אורטופדיות

פילאטיס שיקומי

עם: אורלי אורן

מתי: שני-שישי

שיעור מדריכים! להוריד את כל החגים!

ואולי פילאטיס יסלח לנו

שיעור מדריכים. מאתגר. מזיע. מזיז. נושם. נוטף. כזה? ככה! לא תבוא/י?» עם אורלי אורן

שני
שיעור מדריכים! להוריד את כל החגים!

ואולי פילאטיס יסלח לנו

עם: אורלי אורן

מתי: שני

שיעורי פילאטיס לנשים בהיריון

היריון? הכיני גופך

היריון? הכיני גופך לתשעה חודשים מלאים שיכרון חושים» עם אורלי אורן

כל השבוע
שיעורי פילאטיס לנשים בהיריון

היריון? הכיני גופך

עם: אורלי אורן

מתי: כל השבוע

חודש של חזרה הזדמנויות להעמיק וללמוד

יום חזרה וריענון

בחודש הקרוב נקיים אצלינו בסטודיו מס` ימי חזרה וריענון למדריכי פילאטיס, המעוניינים להרחיב ידיעותיהם! ולמתעניינים בקורס הכשרה!» עם אורלי אורן

חמישי
חודש של חזרה הזדמנויות להעמיק וללמוד

יום חזרה וריענון

עם: אורלי אורן

מתי: חמישי

שיעורי פילאטיס מזרון וכלל המכשירים

לחיזוק, עיצוב, שיקום

אצלי בסטודיו מלמדים פילאטיס עפ`י השיטה הקלאסית. הכי קרוב למקור!אימון עפ`י שיטת הפילאטיס הקלאסי, שאוב מתורתם ורוחם של ממציאי השיטה- קלרה וג`וזף ה. פילאטיס. » עם אורלי אורן

כל השבוע
שיעורי פילאטיס מזרון וכלל המכשירים

לחיזוק, עיצוב, שיקום

עם: אורלי אורן

מתי: כל השבוע

28-11-16, שיעור מדריכים

28-11-16, שיעור מדריכים

שיעור מדריכים. מאתגר. מזיע. מזיז. נושם. נוטף. כזה? לא תבוא/י?» עם אורלי אורן

שני
28-11-16, שיעור מדריכים

28-11-16, שיעור מדריכים

עם: אורלי אורן

מתי: שני

קבוצת היריון

היריון? זמן נהדר לאימון

היריון הזמן בו הגוף שלך עובר שינויים רבים.אנחנו מכירים אותם ויודעים להתאים לך תוכנית אימון נכונה, בריאה, ממוקדת ומקדמת.» עם אורלי אורן

קבוצת היריון

היריון? זמן נהדר לאימון

עם: אורלי אורן

שיעורי פילאטיס לרקדנים

ב-50 ש"ח בלבד

יתרונות שיטת הפילאטיס לרקדנים ידועים מימים ימימה ולמעשה השיטה צמחה בקרב רקדנים במשך שנים רבות! השיטה תורמת לחיזוק תוך הגמשת השרירים, איזון עמוד השדרה והאגן ואיזון בין שלל השרירים.» עם אורלי אורן

כל השבוע-ראשון
שיעורי פילאטיס לרקדנים

ב-50 ש"ח בלבד

עם: אורלי אורן

מתי: כל השבוע-ראשון

שיתוף חברים
עם : אורלי אורן