לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס ריברת`ינג לריפוי עצמי ולמטפלים

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם Ori Halevi
טיפול בתנועה »  ריברסינג »  סדנאות ריברסינג »  ריברסינג »

הצטרפ/י
עם : Heike and Ori
מתי : שישי- שבת 27/8/2016-19/8/2016 9:00-21:00
עם :

Heike and Ori

סדנה/ריטריט של תשעה ימים רצופים
בהם נתרגל סשן נשימות בכל יום, נלמד את יסודות הטיפול בנשימה. ניטהר מרעלים במגוון דרכים ונעבור שיעורים מרתקים בנושאים מגוונים מטעם בית הספר הבינלאומי לריברת`ינג

בית הספר הבינלאומי לריברת`ינג גאה להציג:

הייקה סטרומבאך בישראל ? קורס מטפלים בן 9 ימים

לאחר שני קורסים מהנים ועמוקים במיוחד בשנה האחרונה, הייקה חוזרת לישראל בהתרגשות גדולה, מתוך אהבה גדולה לישראל ולאנשים כאן ומתוך תקווה להגדיל את מעגלי הריפוי בישראל ואת איכות הטיפול בריברת`ינג בארץ.

כל המשתתפים בסמינר יוכשרו כמטפלים מוסמכים מטעם בית הספר הבינלאומי לריברת`ינג של לאונרד אור, מייסד השיטה, ויוכלו להתחיל לעסוק בריפוי באמצעות נשימה באופן מקצועי. משתתפי הקורס יוכלו להצטרף לקהילה של מטפלים איכותיים בגישתו המקורית של לאונרד אור שיעבדו יחד במפגשים חודשיים, ויהנו משיתופי פעולה המבטיחים את הצלחתם של כל חברי הקהילה, תוך קידום הריברת`ינג בישראל.

הקורס אינו מיועד רק עבור מי שרוצה לטפל, והוא נפלא גם כסדנה להתפתחות אישית או כריטריט לניקוי הגוף והנפש מרעלים, לחצים ורגשות שליליים מצטברים, ומתאים לכל מי שרוצה לפנק את עצמו בזמן איכותי עם עצמו ועם קבוצה קטנה ואיכותית של אנשים ומורה מוארת כדי לצמוח, להתאזן ולשחרר הרגלים ישנים ולאמץ כמה חדשים, ובנוסף לקבל ידע נשגב בתחומים רבים הקשורים לנפש האדם ואפשרויות ההתפתחות והריפוי הטמונות בנו.

בקורס שהייקה תנחה נתרגל יחד מדי יום סשנים איכותיים של ריברת`ינג על פי גישתו המקורית של לאונרד אור, השונה מאוד מהשיטה הנפוצה בארצנו. בשיטת התרגול של לאונרד אור מתבצעת הנשימה בעיקר דרך האף, הסשנים הם באחד-על-אחד ולא בקבוצות, הדגש בנשימה על נשימות ארוכות ומלאות ולאו דווקא מהירות, ודגשים מסוימים שאם מקפידים עליהם ניתן להגיע למצב תודעתי גבוה ביותר, בכל סשן וסשן.

מתוך נסיונה העשיר כמנחה ומטפלת ותלמידתו של לאונרד אור, הייקה מלמדת את הטכניקה באופן מושלם ומקצועי. הקורס מתאים לנושמים חדשים ולמטפלים ותיקים כאחד. נלמד גם עבודת נשימה עם נשים בהריון, חולי אסתמה, נשימה במים ועוד..

הגישה הייחודית שמביא לאונרד אור, בנוסף לעבודת הנשימה שקשורה לאלמנט האוויר, כוללת גם עבודה עם שאר ארבעת האלמנטים, ועם המיינד. בקורס נתרגל עבודת ניקוי וטיהור של הגוף הפיסי, הרגשי והשכלי בעזרת ארבעת האלמנטים והמיינד:

אדמה : תזונה טבעונית מאוזנת ובריאה התומכת בניקוי הגוף, הליכה יחפה על הקרקע, ימי צום אחת לתקופה, עבודה נכונה עם שפע כלכלי

אוויר : ללמוד לנשום אנרגיה ? פראנה, דרך סשנים איכותיים של ריברת`ינג מדי יום

מים : שתי טבילות ביום, באמבט חם או במקור מים טבעי, שתייה של מים מטוהרים באיכות גבוהה

אש : טיהור ואיזון ההילה והזיהום האנרגטי המצטבר בה באמצעות שהייה בנוכחות מדורה, נרות..

המיינד/תודעה : זיהוי אמונות שליליות/מגבילות והתמרתן לאמונות חיוביות ומחזקות באמצעות עבודה עם אפירמציה

תכנים נוספים שיתקיימו בסמינר:

- ויז`ן קווסט ? מסע פנימה לגלות את עצמי, דרך התבודדות בשתיקה ובצום עם מדורה
- תהליך מעבר לתודעת שפע ושינוי מערכת אמונות בנוגע לכסף והשרדות
- הזכרות בחיים קודמים
- מעגלי שירה מקודשת
- תקשורת מקרבת
- טיהור של הגוף הפיסי, הרגשי והמנטלי
ועוד תכנים מרתקים ומגוונים בהתאם לצרכיהם של המשתתפים.

אודות הייקה:
הייקה סטרומבאך, ילידת גרמניה, בעלת רקע טיפולי עשיר במיוחד ו-25 שנות נסיון כמטפלת ומנחה בריבסינג, תלמידתו הישירה של לאונרד אור, מפתח השיטה.
התחילה את הקריירה הטיפולית כאחות מוסמכת במשך יותר מעשור במוסדות גריאטריים ופסיכיאטרים שונים, בשנת 1991 התחילה לעסוק בטיפול בנשימה מודעת. העבירה סמינרים של ריברת`ינג להכשרת מטפלים וטיפלה במדינות רבות באירופה, אוסטרליה, ארה"ב, ברזיל, הודו וישראל. שנתיים מאוחר יותר הוכשרה כמאסטר רייקי, ולמדה במהלך שנותיה כמטפלת הוליסטית כלים רבים וביניהם ? ריפוי הילד הפנימי, קונסטלציה משפחתית, תקשורת לא-אלימה ועוד. המגוון הגדול של הכלים הטיפוליים שרכשה, המקצוענות והנסיון רב-השנים שלה הופכים אותה למורה מצוינת ונדירה במחוזותינו.

יחד עם הייקה יובילו את ההכשרה צוות מטפלים איכותיים בוגרי הכשרה מטעם לאונרד אור. בוגרי הקורס הקרוב יקבלו תעודה מטעם בית הספר הבינלאומי לריברת`ינג ויוכלו להשתלב בהכשרות העתידיות של בית הספר בישראל ובעולם.

עלות הקורס למהירי הרשמה עד התאריך 18.7 3900 ש"ח עבור הלימוד + 1600 ש"ח עבור לינה וארוחות.
לאחר מכן עלות הקורס תעלה 4250 ש"ח + 1600 ש"ח עבור לינה וארוחות.


מהרו להרשם, הקורס מכיל עד 12 משתתפים בלבד

לפרטים נוספים, שאלות והרשמה:

רעיה :
מייל - [email protected]
טלפון - 0524691899

אורי :

מייל : [email protected]
סקייפ : orihalevi12358
טלפון : 0542011848


ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ

Heike and Ori

הייקה סטרומבך, תלמידתו הישירה של לאונרד אור וחברתו הקרובה, אשר פיתח את שיטת הריברת`ינג לפני חמישים שנה ועד היום, בעלת 25 שנות נסיון בטיפול בנשימה ובהכשרות מטפלים בכל העולם, אישה חכמה, אוהבת וסבלנית אשר באה לישראל בפעם השלישית להעביר מחכמתה
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : Heike and Ori
מתי : שישי- שבת 27/8/2016-19/8/2016 9:00-21:00