לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אמני קול ושירה

מוזיקה, תו, קול וצליל, חודרים אל הנפש באופן ישיר מכל האמנויות. גלי הקול מרעידים את מיתרי נפשינו. זו המקום להכיר מוזיקאים ומורים למוזיקה ולפיתוח קול, וללמוד להפיק את הצלילים הנכונים מתוך עצמכם ודרך הגוף
פעילויות בתחום עבודה קולית »

מיכל מזר
חייבת להתבטא ואוהבת לעזור בכך לאחרים

שחקנית, זמרת, מוסיקאית, כותבת. יוצרת רב תחומית ומנחת סדנאות. מאסטרית באימפרוביזציה. רשות מהלכת. באתי לכאן להזכיר לי ולאחרים שמותר להיות ילדים בכל גיל. אני יוצרת, מופיעה ומלמדת. הסדנאות שלי יפיחו בכם חדוות ילדות, שובבות ותחושות העזה מופלאות. אני משלבת רב תחומיות בעבודתי - קול, גוף, טקסט, משחק, תנועה. הכל ביחד כמו סלט עשיר עם רוטב שרוצים לטבול בו לנצח.

פסטיבל ירושלים למוסיקה מקודשת
JERUSALEM SACRED MUSIC FESTIVAL

מסע מוסיקלי חוצה יבשות, הגדרות ואמונות. 4 ימים של חוויה מערבלת, רב חושית וסוחפת באתרים היפים ביותר שיש לירושלים להציע עם מעל 70 מוסיקאים מרחבי תבל ו100 מוסיקאים מישראל. בואו בשלום.

מיכל גולדברג - אייל
שחקנית ומוסיקאית

.מורה שהתמחתה באפשור הביטוי,מתוך התמסרות לרגע חוגגת עשור שלישי בתחום המופע כשחקנית-מוסיקאית

בי"ס למוסיקה וריפוי עם עמית כרמלי
מוסיקת השורש

בכל אחד ואחת מאיתנו קיים שורש חי אשר מתוך תנועתו הטבעית נובעת היצירה בחיינו. השורש הוא פרא ועם זאת הרמוני להפליא. הרמוני בזכות פראותו ולא למרות. ביה"ס הינו מרחב המאפשר את חשיפתו של השורש ללא פחד ותנאי.

מרכז סינפסה - אינטגרציית קול בתנועה
"סינפסה"- מסתורי התנועה והקול האנושיים

מרכז סינפסה - בית ספר ומרכז סדנאות המהווה מרחב להתפתחות אנושית יצירתית בשפת התנועה והקול- השפות המסתוריות של הנפש.

Talking Drums-הידי ליברמן
סדנאות קצב, תופים ותנועה!

סדנאות קצב, מחול והקשר האדוק ביניהם.חוויה שלמה ומוחשית של נגינה ותנועה. התנסות אמיתית ביצירת המוסיקה ובהבנת הריקוד אשר נובע מתוכה.

פעימות-מוסיקה לאירועים
DJ שגיא קניפל

פעימות-מוסיקה לאירועיםהוקם במטרה לתת פתרונות מוסיקאליים יצירתייםלמגוון רחב של אירועים.

ד"ר אליזבט קיי | טיפול במוסיקה וקול
תרפיסטית במוסיקה וקול מומחית, PhD

ד"ר אליזבט קיי מומחית לטיפול במוסיקה וקול בעלת ניסיון עשיר בטיפול בילדים, נוער, מבוגרים וגיל הזהב. בוגרת לימודי דוקטורט (PhD) בתחום הטיפול במוסיקה באוניברסיטת בר-אילן, במסגרתם פיתחה מודל ייחודי לטיפול באמצעות קול. יזמה וניהלה פרויקטים רבים בתחום הטיפול במוזיקה וקול, עבדה כמטפלת במוסיקה והדריכה צוותים מקצועיים במסגרת משרד הבריאות, החינוך, הרווחה והביטחון. עבדה בין השאר בשיתוף עם שירותי האמנה, התפתחות הילד והשירות הפסיכולוגי הייעוצי. היום מנהלת את קליניקת טיילור לטיפול במוסיקה וקול במכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין בירושלים. מטפלת בבעיות רגשיות, חברתיות, התפתחותיות, נוירולוגיות וקוליות. מנחה סדנאות וקורסי העשרה, מדריכה סטודנטים, הורים ואנשי מקצוע.

היום
היום

מיכל בן ליאור, נירית סתת, יהוא ירון, טל קירשבוים, אריאל ערמוני מופע אימפרוביזציה הבוחן את קשר התנועה למוסיקה

קלימבה כלי נגינה אתניים
הופעות~סדנאות~מכירת כלי נגינה ופאנטם

מוזמנים לבקר אותנו www.kalimba.co.il

ערן הולנדר
ערן הולנדר

שר ומנגן דיג`רידו בהרכב טראנס חי, יוצר מוסיקה אלקטרונית פאנקי ג`אז מדיטטיבי. מלמד ומביים קבוצות בתיאטרון קהילתי. מנחה סדנאות משחק, תנועה ומודעות.

ראגה מקום למוזיקה ולתנועה
ראגה מקום למוזיקה ולתנועה

בראגה כל שבוע הופעות נדירות מתחום המוסיקה, הריקוד, הפואטיקה. כמו כן מסיבות מיוחדות ואומנויות נוספות כקולנוע, סיפורים, תיאטרון. בראגה תחושה ביתית,אינטימית.

אירי ישראלי רושין
יוצרת

האקדמיה לנשיות

רוקדים עולם
מסעות ריקוד מסביב לעולם

רוקדים עולם זו חברה בניהולו של דיג`יי איתן חסיד.מפיקה אירועי ריקוד פראיים במרחבים מאפשרי תנועה וחופש עם מוזיקה יוצאת מן הכלל מכל רחבי תבל.

Healing Music
הפקות - מדע - מוסיקה

הילינג מיוזיק הפקות - מדע - מוסיקה

יובל בנטמן -פשוט לנשום
יובל בנטמן -פשוט לנשום

יובל בנטמן תרפיסט במגע נשימה והתמקדות, מוסיקאי, מנחה המשלב תחומים רבים לחקירת העצמי דרך הגוף מקורות הקול והנשימה זהו שילוב של כלים עוצמתיים שמטרתם להביא אותנו לרגע הזה, לנוכחות, וללמד אותנו להביא את עצמינו ולהיות עם מה שהחיים מביאים..

ריקו?ד?ע.
סדנת אילתור בליווי מוזיקה חיה

סדנת אילתור לרקדנים ולחובבי תנועה. הסדנה מלווה במוזיקה חיה המגיבה למשתתפים ומציתה את ההתרחשות בחלל.

אילת אובלס
מפתחת שיטת "דרך הקול"

במהלך 30 השנים האחרונות מפתחת את דרך הקול, המשלבת את שלוש התורות העתיקות: פיתוח קול ושירה, יוגה וצ`י קונג. השילוב ביניהן הופך את האדם לכלי נגינה מכוון, מבריק ומלא בשמחה. כל אחד יכול להעז לבטא ולהשמיע את קולו האחד, היחיד והמיוחד בעולם.