לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מדריכי יוגה מכוני פילטיס

מדריכי יוגה | סטודיו לפילאטיס | תנועה בונה
פעילויות בתחום יוגה » פעילויות בתחום התעמלות וכושר »

אקרו-יוגה ענבר
מדריכת אקרו-יוגה, AYfit, אקרובאלנס

מורה מוסמכת לאקרו-יוגה ולאקרו-יוגה פיטנס (AYfit) מטעם ארגון האקרו-יוגה העולמי היחידה בארץ בעלת שתי הסמכות אלו. מעבירה שיעורים פרטיים, סדנאות ושיעורים קבועים למתחילים ולממשיכים

רייצ?ל קרנצמן
יוגה לגב בריא ושמח

רייצ?ל קרנצמן ייסדה ומנהלת את ?Embody Physical Therapy?, את ?יוגה בסאן דייגו? ומארגנת יוגה בכנסי רפואה למרכז UCSD לרפואה אינטגרטיבית.

יוגה עם גיא
מאמין ביוגה לכל אחד להשגת בריאות ושמחה

גיא ירום מורה בכיר ליוגה ומטפל. מלמד יוגה כ 15 שנים במסגרות מגוונות. קבוצות, שיעורים פרטיים ואירועים מיוחדים. -טיפול ביוגה תרפיה - שיעור יוגה אישי לאנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות, כאבים כרוניים ובעיות יציבה. -טיפול בעיסוי תאילנדי מסורתי.

אילה אלמוג
אילה אלמוג

personal Pilates- תמר נבו
פילאטיס, שיעורים פרטיים בהתאמה אישית

personal pilates הוא פרויקט חיי, בשיעורים "של אחד על אחד" אני מעניקה למתאמן, את המענה המדוייק לצרכיו ולא מנסה להתאים את גופו לתבניות תנועה מוכנות מראש.מטופלים מקבלים את מלוא היכולות המקצועיות שלי, בהקשבה ובהתאמה מלאה

STUDIO BALANCE
סטודיו למחול פילאטיס יוגה וטאי צ`י

סטודיו בלאנס מזמין להגשים את החלום ללמוד ריקוד בשיעורים מקצועיים ומהנים. סטודיו באלנס, אקדמיה ל-לימודי ריקוד, סטודיו לפילאטיס ועיצוב הגוף, הוקם בשנת 1998 ע"י אסנת רייטר זוכת פרס נשיא המדינה על הצטיינות בתחום המחול ותרומתה לקהילה.

תמי כץ לוריא- פילאטיס ומחול
לנוע בשבילי זה לחיות, והכי טוב

אני רקדנית מקצועית לשעבר בלהקות מובילות. מורה למחול מודרני ובלט קלאסי. מורה בכירה לפילאטיס. תואר שני במחול.

ג`ני בירגר
מורה מוסמכת ליוגה, פילאטיס ואלתור בתנועה

אני מגיעה מחקר השפה והקוגניציה, וכיום חוקרת את הגוף, על שכבותיו ומרקמיו. מלמדת טכניקות סומטיות (מלשון סומא = גוף), ביניהן יוגה, פילאטיס מזרן וגם מעבירה סדנאות של אלתור בתנועה וריקוד עם מוסיקה חיה. אוהבת לראות א.נשים נעים!

"יסודות-Elements" - איריס זעירא, פילאטיס מכשירים ליחידים
שיעורים פרטיים בפילאטיס מכשירים ומזרן

השיעורים מותאמים לכל אדם, מצבו ומטרותיו, החל משיקום לאחר פציעות, טיפול בכאבים בעמוד-שדרה ומפרקים, בעיות יציבה והגבלות תנועה, ועד רמת ספורטאים המעוניינים לשפר את יכולות הביצוע, טווחי התנועה והאיזון השרירי.

יוגה עם קרין
לעצור, להתכנס, לנוע ולהתבונן

בעבודה גופנית-מנטלית-אנרגטית נפתח גמישות, חוסן, דיוק ומודעות. נשים לב לנשימה, לתנועה, ליציבה, להתמקדות בפרטי התנוחה וליישור נכון של אברי הגוף. הבסיס המתודי והשימוש באביזרים של איינגאר בשילוב הזרימה של הויניאסה יוצרים תירגול יצירתי ומאוזן.

אוקסיג`ן פילאטיס
הסטודיו המוביל לפילאטיס מכשירים בתל אביב

אחרי 10 שיעורים מרגישים את ההבדלאחרי 20 שיעורים רואים את ההבדלאחרי 30 שיעורים יהיה לך גוף חדש!

גופיה | gufiya
סטודיו לתרבות הגוף

בסטודיו גדול ויפה בצפון תל אביב מתקיימים מגוון שיעורים:פילאטיס, פלדנקרייז, קונטאקט אימפרוביזציה, מחול, יוגה לילדים. יש חניה!בגופיה אנחנו שמים דגש גדול על תנועה בריאה ומודעת, על נוכחות גופנית, פיתוח והעצמת יכולות התנועה וחופש הביטוי של

יוגה פיטנס
האירובי של עולם היוגה

יוגה בשיטת אשטנגה ויניאסה - האירובי של עולם היוגה

גופאני - יוגה ופילאטיס
זמן גוף, מחזק ומשקיט ב"גופאני"

סטודיו ליוגה ופילאטיס הממוקם בשכונת גבעת רמב"ם בגבעתיים. השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות (של עד 10 מתרגלים בשיעור) ומיועדים למתחילים, ממשיכים ומתקדמים.

קונדליני יוגה
כושר פיזי, מנטאלי ורוחני

מורה מוסמכת לקונדליני יוגה על ידי הKRI

אור פרסמן פילאטיס מכשירים פתח תקווה
הסטודיו המוביל לפילאטיס מכשירים בפ"ת

אור פרסמן פילאטיס הוא סטודיו מקצועי ומנוסה לפילאטיס מכשירים בפתח תקווה, המשמר את שיטת האימון הקלאסית. הסטודיו ייחודי ומוכר מאוד בעולם הפילאטיס.

סטודיו לתנועה במושב אודים
פילאטיס כדרך למודעות עצמית

דורי ליטבק, בעלת תואר ראשון במחול ותנועה, מורה לפילאטיס מזרון ומכשירים מטעם STOttPilatesאשר בקנדה. סטודיו מרווח ונעים, עם מיטות פילאטיס מקצועיות, המציע מגוון של חוגים, בינהם יוגה, ריו אביירטו ועוד.. הסטודיו ניתן להשכרה לסדנאות ושיעורים.

יוגה הום
יוגה הום

מרכז ליוגה ומודעות, מציע שיעורי בוקר וערב יומיומיים בסגננות יוגה שונים.כמו כן מתקיימים במקום סדנאות של תנועה , קול, מגע, דיבור ועוד, אורחים מחו"ל ואירועים פרטיים ברוח המקום. יוגה הום הינו חלל שופע ביופי שקט ואהבה, ומוקף בירוק כפרי.

חן יניב
חן יניב

חן יניב

שמונה
נקודת המפגש בין גוף אדם ותנועה

מרכז שמונה אשר פועל בשני מרכזים: הסטודיו בשיכון דן (בצפון תל אביב) והסטודיו בעמק האלה (ליד בית שמש) מעניק , בסביבה נעימה ובאווירה אינטימית, את המרחב האופטימלי ללימוד טכניקת תנועה מאתגרת, הרמונית ובטוחה לחלוטין, באיכויות הגבוהות ביותר.