לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סדנת העמקה - רצועות, פאשיה, טנסגריטי בגניגר

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם SomaticBODY - Christine Cole
תנועה מודעת »  BMC »  תכניות לימוד BMC »  BMC בגניגר »

הצטרפ/י
עם : כריסטין קול (ארה?ב)
מתי : שלישי- שבת 8/7/2023-4/7/2023
עלות : ₪2250
הטבה :₪1850
עם :

כריסטין קול (ארה?ב)

4.5 ימי העמקה בתרגול ולמידה סומטית חוויתית בנושא רקמות החיבור - רצועות, פאשיה וביוטנסגריטי - שהם המודול הרביעי מתוך תכנית ההכשרה הדו שנתית החדשה בישראל.
מודול זה מוקדש לחקר תנועה ומגע המבוסס על המחקר אנטומי של פאשיה, רצועות וביוטנסגריטי - יכולת האיזון בין מתח, גמישות ועמידות ברקמות הגוף.

ההבנה הסומטית של פאשיה היא שער להבנת העצמי ולהגפנת היחסים בין החלל הפנימי והחיצוני. הפאשיה מפרידה ומחברת את האיברים, השרירים והעצבים. הרצועות שלנו מספקות קשר הדוק בין עצמות ומעין מערכת ניווט והדרכה לפעולה. חקר שכבת רקמות זו יכולה לשנות באופן דרמטי את הדרכים שבהן אנשים מחזיקים את עצמם ופועלים בעולם.

המבנה המולקולרי המובנה של הפאשיה והרצועות מאפשר Rebound - התאוששות גמישה, קפיצית, חזרה לצורה המקורית - הודות למשא ומתן בין גמישות ועמידות. כאשר הרצועות בזרימה, כשהן ערות, חיות, הן מספקות תמיכה לפעולות שלנו ללא מאמץ נוסף. פעולות המתוזמרות על ידי השרירים שלנו, שיכולים כמו `לרכב` על הלכידות והמתיחות של הרצועות ברחבי הגוף.

התלמידים מוזמנים לגלות לא רק את החיוניות של פאשיה ככוח מנחה פנימי - אלא גם כיצד הפאשיה תומכת בחיבור לרשת הקהילה. נגלה כיצד הזיכרון הגופני שלנו פרוש לאורך קווים קסומים של אריג הפאשיה, עליהם ניתן לגלוש ולשחרר את עצמנו, לכדי עיצוב פנים חדש, לאפשרויות תנועה ופעולה חדשות בחיים. נלמד באמצעות תנועה, מגע ודיון באופן שבו ניתן לגלם מידע מבוסס מדעית לתוך חוויה וסומטיזציה.

זהו המודול הרביעי מתוך תכנית ההכשרה המקצועית הדו שנתית. ניתן עדיין להצטרף אלינו למודולות בודדות וגם לתכנית כולה!

==

סדנה זו מיועדת למורים/ות, רקדניות/ים, מתרגלי יוגה ותנועה, מטפלים/ות במגע ובדיסציפלינות גוף-נפש אחרות המעוניינים להעמיק את החוויה המוגפנת הייחודית של מערכות הגוף והרחבת ארגז הכלים הסומטיים.

==

כריסטין קול ? מורה מנוסה ומטפלת בגישות סומטיות ובראשן ®Body-Mind Centering ? יצרה את התכנית הזו כהכשרה לקריירה החדשה או תמיכה ותוספת כלים מהותיים לנוכחית לכן מיועדת לכל אלה שכבר בעולם התנועה והטיפול, וגם לאלה המוכנים/ות ורוצים/ות לקחת צעד אחד הלאה, פנימה.
כריסטין תלמד את התכנית ואיתה מורי
SomaticBODY ומורות אורחות נוספות, שותפות יקרות לדרך.

איפה?
==
סטודיו פנטהריי - קיבוץ גניגר
* יש אפשרות לינה במקום

שעות
===
שלישי 17:00-21:30
רביעי - חמישי 10:00-18:00
שישי 10:00-18:00 + סשן ערב 18:30-20:30
שבת 10:00-16:30

==

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם ניצן לדרמן - מנהלת חינוכית ומורה בתכנית SomaticBODY ISRAEL

כריסטין קול (ארה?ב)

ממובילות המחקר המעשי על חינוך וטיפול סומטי, כריסטין מתרגלת במהלך כל חייה פרקטיקות מבוססות אילתור. מורה ל-Body-Mind Centering®, מטפלת באקופרסורה אינטגרטיבית ו-Infinity Healing.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
ריבי
ריבי
גיא קווין
Dekel Levitan
Dekel Levitan
יונת דרור
אלומה איל
Ravit Bukaei
<

שיתוף חברים
עם : כריסטין קול (ארה?ב)
מתי : שלישי- שבת 8/7/2023-4/7/2023
עלות : ₪2250
הטבה :₪1850