לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

Co-Dependency-The Art Of Love אומנות האהבה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ליבריישן הפקות
»   »  אחר »   »

הצטרפ/י
עם :
מתי : שלישי- שבת 1/10/2005-26/9/2005
עלות : ₪1,600
עם :

ערב מבוא ביום שני, 26.9.05, במרכז שבע ביפו.
אחת הסדנאות הנפלאות והמשמעותיות מבית היוצר של פונה,בהנחיית סאטיארטי מי פיתח את שיטת הריבלנסינג היה מטפלו הפרטי של אושו ונחשב לאחד התרפיסטים המובילים בעולם. פתוחה ומיועדת לכל מי שנמצא או לא נמצא במערכת יחסים,היא יכולה להתאים גם לזוגות ובקיצור לכל מי שרו
Co-Dependency
אומנות האהבה The Art Of Love

אשראם במדבר: 27 בספטמבר-ה1 לאוקטובר

אחת הסדנאות הנפלאות והמשמעותיות מבית היוצר של פונה שמגיעה לארץ באופן נדיר בהנחייתו של סאטיארטי מי שהיה מטפלו האישי של אושו ונחשב לאחד התרפיסטים הטובים בעולם

לכתבה וראיון באתר אינטרנט של מעריב

ביום שני העשרים ושש לחודש במרכז שבע ביפו העתיקה בשעה 8 בערב יתקיים ערב מבוא בהנחיית סאטיארטי הוא מיועד לכל אלו שעוד לא החליטו ולאלו שגם סתם מתעניינים כולכם מוזמנים

אחת הסדנאות הנפלאות והמשמעותיות מבית היוצר של פונה, בהנחיית סאטיארטי מי פיתח את שיטת הריבלנסינג היה מטפלו הפרטי של אושו ונחשב לאחד התרפיסטים המובילים בעולם. פתוחה מיועדת לכל מי שנמצא או לא נמצא במערכת יחסים,היא יכולה להתאים גם לזוגות ובקיצור לכל מי שרוצה לחפש לחקור ולהכיר את עצמו מקרוב,ולמי שרוצה ללמוד לאהוב אל מעבר לדפוסים אל מעבר לפחדים ואל מעבר לתלות.

איננו יודעים איך לאהוב, אנו צריכים ללמוד זאת.לעיתים קרובות המאמצים שלנו למצוא ולהמשיך לאהוב מסתיימים בקונפליקט, אכזבה ותיסכול.

אנו מוצאים את עצמנו חוזרים על אותם דפוסי התנהגות כואבים עוד ועוד.

הבעיה נמצאת בתלות ההדדית שלנו -בפצעים העמוקים שאנו סוחבים איתנו בפנים שמובילים אותנו לתלות ובידוד.

התהליך מתמודד עם שלושת השורשים של התלות ההדדית: פגעי הבושה, השוק והפחדים שלנו מפירוד ונטישה. הוא חושף בפנינו את המקור של הקונפליקטים והקשיים שלנו במערכת יחסים, הרגישות של הילד הפנימי שלנו.

דרך מדיטציות מונחות, ותרגילי שיתוף שעוצבו בזהירות אנו נחקור את הילד הפגוע הזה בתוכנו, ניתן מקום לכל אחד לבוא במגע עם החלק הרגיש והמוחבא שלנו בדרך ובקצב האישי שלו.

חקירת הילד הפנימי שלנו פותחת את הדלת לרגשות עמוקים ונחבאים אלו וע"י היכולת לבוא במגע ולהביע רגשות אלו, אנו נעשים בעלי סמכותם ולמדים איך ליצור אינטימיות.

התהליך הזה נותן כלים ספציפיים לפתירת קונפליקטים, לקביעת גבולות, והבעת צרכינו בפשטות ובבהירות.

סאטיארטי פלוגיין הינו תרפיסט מקצועי במשך 32 השנים האחרונות.
הוא מורה בכיר של האקדמיה של אושו ל Co-dependency ותרפיסט מרכזי באקדמיה ל"Path of Love ". הוא הוסמך ב:Neo Riechian Gestalt, Family Constelations and Trauma Healing והוא המפתח של שיטת ה Rebalancingבה הוא אימן ולימד אלפי אנשים בכל רחבי העולם שיטה זו.
הוא נוסע ברחבי אירופה אמריקה אוסטרליה והודו שם הוא מוביל קורסים סמינרים ואימונים. הוא היה המטפל גוף האישי של אושו והוא מחבר הספר " Living In Balance"

Co-Dependency-The Art Of Love

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם :
מתי : שלישי- שבת 1/10/2005-26/9/2005
עלות : ₪1,600