לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ריפוי של פצעים רגשיים

פצעים רגשיים מאת מור ארג`י - תרפיה עכשווית Mor Argy - דרך גוף
פצעים רגשיים מאת מור ארג`י - תרפיה עכשווית Mor Argy - דרך גוף


פצעים רגשיים גורמים לנו לשוב ולנסות לקבל אהבה ממקורות שמעולם לא הניבו. אהבה עצמית היא היכולת לבטוח במתנה שאנו מביאים לעולם, ולבחור באנשים שיראו ויוקירו אותה.

הם גורמים לנו לשוב ולבקש הבנה ממקורות שמעולם לא הבינו, ומעגל הקסמים הזה הוא סוג של בור שגורם לאנשים להישאר כלואים בדינמיקה רגשית מכאיבה - מול הורים, חברים עמיתים לעבודה ובני זוג.

לנסות ולקבל הערכה מאנשים לא רגישים זוהי טעות, לנסות לקבל אהבה מאנשים לא אוהבים זוהי אי הבנה, אי ההבנה כואבת שמעוותת את תפיסת המציאות שלנו את עצמנו.

היא גורמת לנו לחשוב שמשהו בנו לא מאוזן, שהרגישות שלנו מוגזמת, למרות שאם נשנה את הכיוון, אם רק ננסה להביא את עצמנו - את האהבה והרגישות כלפי אנשים אחרים הכל ישתנה; ההיזיון החוזר מהחיים יהיה אחר והתפיסה העצמית שלנו תשתנה.

לנסות ולהצליח במקומות עקרים הוא ניסיון חסר סיכוי, לעומת זאת, כשאנו עומדים בפני האנשים הנכונים כל חוסר איזון שלנו יתאזן, כל רגישות מוגברת תירגע.

אהבה עצמית היא היכולת לעצור דנמיקות מכאיבות ולדעת לשנות כיוון, לבטוח שמה שאנו מביאים לעולם הוא מתנה שבמקום הנכון עם האנשים המתאימים תפרח ותזכה להכרה.

בתחילה שינוי הכיוון דורש עירנות ומשמעת עצמית לא ליפול שוב לאותה מלכודת כואבת, אך עם הזמן אהבה עצמית הופכת לשריר מיומן.

אפשר להפסיק להכות בסלעים, לשנות כיוון, לרדת לנחל ולהינות מהזרימה.

❤️

מור ארג`י תרפיסט המשלב גישות ייעוץ ותרפיה מערביות כגון דמיון מודרך ו-NLP בשילוב עבודת מודעות וריפוי רגשי. מורה להתפתחות אישית ומדיטציה.

כל המאמרים של תרפיה עכשווית Mor Argy:

הדדיות

הדדיות

לא ניתן לאהוב אדם יותר משהוא אוהב את עצמו. ככה זה אנשים - אי אפשר לאהוב אותם יותר משהם יכולים להכיל ? יותר ממה שהם אוהבים את עצמם.» מאת מור ארג`י

הדדיות

הדדיות

» מאת מור ארג`י

הדבר שהכי היית רוצה לעשות, הוא הדבר שאתה פוחד ממנו ביותר.

הדבר שהכי היית רוצה לעשו

כולנו מתרגשים מהגשמה של חלום או רצון שדוגר לו בפנים אך לא תמיד מודעים שבדרך להגשמה שלו אנו עלולים לחוות תחושות נוספות.» מאת מור ארג`י

אומללות זוהי רק אופציה

אומללות זוהי רק אופציה

אומללות זוהי רק אופציה, ואני כותב זאת כי קל לשכוח את האמת הזו.» מאת מור ארג`י

אומללות זוהי רק אופציה

אומללות זוהי רק אופציה

» מאת מור ארג`י

שיתוף חברים
עם : מור ארג`י