לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסטיבל דרך גוף 2012



פיליפ סמית`
קונטאקט ואימפרוביזציה

פיליפ סמית` הוא רקדן, שחקן, אימפרובייזר ומורה. בעל תארים אקדמים במחול, תיאטרון וספרות גרמנית. הוא נולד באנגליה וכעת חי ועובד בתל-אביב. ב-15 השנים האחרונות מופיע ומלמד באנגליה, גרמניה וישראל. עוסק באימפרוביזציה כאמנות מופע.

תיאטרון הידית, מעבדתרבות פרדס חנה - כרכור
מרכז ליצירה תיאטרונית אלטרנטיבית (ע"ר)

תיאטרון הידית הינו מרכז לתיאטרון נסיוני הפועל משנת 2002. התיאטרון ממוקם בפרדס חנה-כרכור מהווה בית ובמה לכוחות הקיימים באיזור היוצרים במשותף תיאטרון נסיוני ורב תחומי.

שאול ברכה - אסים
מחול סופי - להתמסר לאהבה בתנועה

אסים שאול - מטפל במגע ומדריך מוסמך לצ`י גונג טיפולי. ב-2003 פגש את הסופיות והתאהב. חי ומתרגל את הדרך הסופית ונודד בעקבותיה ברחבי העולם. מנחה סדנאות ווירליג וסופי זן.

בית בנגורה
קצב ותנועה בעוצמה שטרם חשת

להקת בנגורה מורכבת ממתופפים ורקדנים, בהנהלת הסולןסבולה בנגורה מגינאה -מערב אפריקהמאסטר בתרבות אפריקאית, מורה לתיפוף, כוריאוגרף לבלט אפריקני, מלחין ובמאי.

סיגל אסט
סיגל אסט - הקשבה בתנועה

סיגל אסט-מורה ומנחה שיעורי אימפרוביזציה ותנועה.מורה ומטפלת בשיטת אלבאום.מטפלת בביו-אורגונומי ובביואנרגיה.

קוראלי לאדאם
קוראלי לאדאם

רקדנית מחול מודרני. רוקדת בפרוייקטים בשוויץ ובגרמניה: תיאטרון מחול, מחזות זמר ומחול עכשווי. לימדה בבתי ספר למחול וגם לרקדנים מקצועיים. רוקדת ומתאמנת בבלט, ריקוד מודרני, release technique, קונטאקט אימפרוביזציה ויוגה.

לזכרו של אביב אבגי
לזכרו של אביב אבגי כוריאוגרף, מורה ויוצר

אביב יליד ירושלים, בוגר תוכנית התעודה והמלגה של בית הספר האמריקאי למחול של שם אלווין איילי.היה חבר בלהקת המחול ורטיגו כארבע שנים.יחד עם הלהקה הופיע בארץ ובחו"ל.משנת 2005 אביב עובד ככוריאוגרף עצמאי. אנו מצרים עמוקות על מותו של אביב בטרם עת

רון `שפאץ` כהן - בנסורי מוסיקה הודית ואלתור אתני
עבודה בין תחומית בין הצליל לגוף.

רון `שפאץ` כהן. מנגן על חליל הודי-בנסורי ומומחה למוסיקה הודית ומוסיקה אתנית.מלמד בבית ספר למוסיקה מן המזרח במוסררה ובאקדמיה למוסיקה בירושלים. מנגן עם מוסיקאים מהשורה הראשונה בארץ. חוקר ואוהב את הדיאלוג שבין הגוף והצליל הריקוד והמוסיקה

איריס ארז
רקדנית כוראוגרפית ויוצרת

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ואמנויות מאוניברסיטת תל אביב ותעודה בתראפיה בתנועה מסמינר הקיבוצים.

המרכז הישראלי לתיאטרון פלייבק
תיאטרון פלייבק - משחק מהחיים

קבוצת שחקנים מנחה ומוסיקאי מעלים מופע חוויתי ומפתיע על פי ספורים וחוויות מהחיים של אנשים בקהל. המנחה מזמינה את מי שרוצה לספר והשחקנים מאלתרים מיד ובאופן יצירתי עם הרבה הומור ועומק רגשי, סצנות המבוססת על מה שסופר