לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסטיבל דרך גוף 2021



לילך ביכלר
מרפאת, ריקוד שמאני, טראנס שבטי

ריקוד שבטי מונחה, ריקוד כדרך לחיים בריאים וטובים. לשחרר, לסמוך על ההנחיה שתביא אותנו למטרה- גוף גמיש, זריז, חזק, תנועתי ויציב, נפש בריאה, לב פתוח בשמחה. להנות תוך ריקוד. לנוע מתוך תחושת שליחות-להשקיע בעצמינו-כדי להיות שם גם לאחרים.

עמית דרור (עמיתמית)
מטפל הוליסטי ו"פיזיותרפי"

מטפל בשיאצו ועיסוי תאילנדי ומורה פילאטיס ויוגה. עובד באופן קבוע עם רקדנים ואקרובטים. מלמד קורסים יסודיים בעיסוי תאילנדי בהפקה עצמית ואישית.

מורני Morni מחול הודי
ריקוד הודי קלאסי (קאטק), בוליווד וצועני

היכרות ולימוד המחול ההודי. חשיפה לתרבות שונה ומגוונת מלאה צבעים ומקצבים. ריקוד באמצעותו לומדים מקצבים שונים, קואורדינציה, אסתטיקה ודיוק של תנועה, הריקוד כולל בתוכו קטעי משחק, חשיפה לשפה ולתנועות עממיות הבאות לידי ביטוי בריקוד.

אריה בורשטיין
אריה בורשטין: תנועה ואימפרוביזציה

רקדן, כוריאוגרף ומורה למחול, לתנועה ולאימפרוביזציה. רקד בבת-שבע, בלהקת קול-ודממה ואצל אושיו אמאגטסו, היוצר של להקת סאנקאי-ג`וקו. מותיקי מורי הקונטאקט אימפרוביזציה בארץ, מקור השראה ומורה דרך לקהילת הקונטאקט הגדלה בארץ.

עודד זהר
יועץ אירגוני, מנחה קבוצות, ג`אגלר, סופר

אני מאמין בכוחה של החוויה לשנות את מחשבותינו, מילותינו, פעולותינו וגורלנו. יועץ אירגוני והבעלים של חברת ההדרכה "זהר חוויות למידה". מנחה קבוצות באירגונים לעבוד טוב יותר וביחד. מחבר הספר "זן ג`אגלינג" - שבע תובנות על מולטי-טסקינג ותשומת לב".

גבריאלה זמל
ביודנסה גבריאלה זמל

נדב רז
אוהב את הגוף, מגע, אדמה ולזוז

אני מטפל בעיסוי איורוודה סיד. ומתנועע כמו חיה כל בוקר (או כשבא לי) כדי לשחרר מקומות רדומים בגוף כדי שגופי יוכל לסחוב אותי לאן שארצה בשמחה.

מארק וייסמן
דוג`ו בהרים - טאי צ`י צ`י גונג

מורה ואמן לטאיצ`י, צ`יקונג ומדיטציה. מתאמן משנת 1980, אייקידו דאן 5. טאי-צ`י, צ`י קונג, מדיטציה, חרב, מניפה, מקל קצר וארוך, שינג אי, בה גואה, פוש הנדז, יישומי טאי צ`י

מיכל מזר
חייבת להתבטא ואוהבת לעזור בכך לאחרים

שחקנית, זמרת, מוסיקאית, כותבת. יוצרת רב תחומית ומנחת סדנאות. מאסטרית באימפרוביזציה. רשות מהלכת. באתי לכאן להזכיר לי ולאחרים שמותר להיות ילדים בכל גיל. אני יוצרת, מופיעה ומלמדת. הסדנאות שלי יפיחו בכם חדוות ילדות, שובבות ותחושות העזה מופלאות. אני משלבת רב תחומיות בעבודתי - קול, גוף, טקסט, משחק, תנועה. הכל ביחד כמו סלט עשיר עם רוטב שרוצים לטבול בו לנצח.

סטודיו InMotion
InMotion פילאטיס בהתאמה אישית

במעלה הכרמל, ובקצה רחוב מרגלית, שוכן לו באווירה פסטורלית וירוקה סטודיו InMotion . בסטודיו מתקיימים שיעורי פילאטיס רצפה ומכשירים בקבוצות קטנות או באופן פרטני, פלדנקרייז, ריקודי זוגות כמו גם סדנאות וקורסים למדריכים.

איריס נייס
הגוף בטבע - תנועה . השראה . גילוי .ריפוי

איריס נייס - אמנית תנועה