לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הנחיית קבוצות העצמה לנשים

אילה גרייצר - צ`י קונג נשים
מורה ותיקה מומחית בצ`י קונג נשים

כבר כשלושים שנה שאני עוסקת באמנויות תנועה וריפוי סיניות, צ`י קונג וטאי צ`י, ולמדתי אצל המורים הטובים והידועים בעולם. הייתי הראשונה שנסעה לחו"ל ללמוד את הצ`י קונג היחודי לבריאות נשים.

תכלית טיפולי גוף נפש
איזון גוף נפש

אם יש לך כאבי גב, כאבי בטן, כאבי ראש, לחץ, מתח, מועקה, דיכדוך וכדומה. את בטח יודעת שיש קשר בין הגוף לנפש. אני מזמינה אותך לתהליך טיפולי אישי ומרפא המשלב: טכניקות מגע, תנועה, נשימה ושיחות. לפרטים: קרן, מטפלת מוסמכת איזון גוף נפש.

מור שלו
סדנאות וריטריטים , מגע, צלילים מרפאים

מנחת סדנאות לנשים ולזוגות. מטפלת ביוגה, מגע, וצלילים מרפאים. מוזיקאית, זמרת יוצרת. מנחה סדנאות לביטוי קולי ושירה מקודשת. בימים אילו בלימודי טיפול בהתמקדות ונשימה מעגלית.

Dancingyoga יוגה נשית ותנועה לבריאות האישה
Dancungyoga לבריאות האישה

Dancingyoga - השילוב האידיאלי שין תרגול יוגה נשית: מחזק, מגמיש את הגוף, ממריץ ומרגיע לבין אלתור בתנועה שהוא מניע, משחרר ונותן דרור למעיני היצירה. כל זאת תוך שימת דגש על צרכי הגוף הנשי ובריאותו.לבחירתכם: אימונים אישיים, סדנאות וחוגים קבוצ

דלשד איריס
"לרקוד עם החיים "

מתוך הריקוד עולים החיים . מתוך החיים עולה הריקוד. מקום מפגש בין גוף ונפש . מקום המבקש לנוע בחופשיות, בשמחה , בהתרגשות , בנינוחות, להביע את כל מה שמרגיש שם, להיות בנוכחות נשית מלאה.

עדנה מימון
אימון אישי לביטחון עצמי ושליטה בכעסים

NLP Master Practitioner NLP Trainer מאמנת אישית לביטחון עצמי ולשליטה בכעסים.מנחה בשיטת NLP להעלמת טראומות, פחדים וחרדות. מנחה סדנאות NLP לשינוי מהיר ועוצמתי מנהלת את מכון אמביציות: להציל את הזוגיות!!!

דרכים- סדנאות תנועה לנשים
לרקוד בגוף וברוח

"דרכים" הן סדנאות ריקוד חופשי מתוך זרימה ושחרור מדפוסים המגבילים אותנו. המפגשים מציעים כלים תנועתיים ומנטאליים לנשים המבקשות לתת לריקוד שלהן חופש. את מוזמנת לנוע המעברים ובחיבורים, לרקוד ללא מאמץ ולהיפגש בלב פתוח עם מי שאת.

המכון ללימודי רוחניות
המכון ללימודי רוחניות

המרכז - בית לטיפולים וסדנאות מבין המכון ללימודי רוחניות

פסיכותרפיה גופנית- אורלי שטיינבך
טפול בפסיכותרפיה גופנית-ביוסינטזה

פסיכותרפיסטית גופנית חברה באיגוד האירופי-EABP, בוגרת מכללת רידמן ולימודי הביוסינטזה. מורה, מדריכה ומטפלת בקליניקה פרטית בתל אביב. לפרטים נוספים אנא בקרו באתר שלי: www.innertouch.co.il

בי"ס אקהלדאנס של הדרך הרביעית
ריטריט הריקודים המקודשים של גורדייף

בין אם חקרתם לעומק או שזו לכם פעם הראשונה, הריטריט הזה עשוי להיות אחד הדברים המאתגרים ביותר שניסיתם! חיבור של תנועה ומוסיקה, פסיכולוגיה ומתמטיקה, מיסטיקה סופית ופיזיולוגיה. בריקודים של גורדייף הנדסת אנוש מדויקת שאין שני לה, שמנגישה לכם את הבלתי אפשרי. הריטריט קורה בארץ רק פעם בשנה! 300 ש"ח הנחה לקוראי דרך גוף.

שרית אליאס-לוי
רוצה להשתחרר ולהתחזק בשיעור אחד?

שיעור תנועה-חיזוק-גמישות לנשים 45+. שיעור של שעה המציע שחרור הגוף למפרקיו השונים ובמנחים שונים. חיזוק גוף האישה - בדגש על רצפת האגן ושמירה על יציבה נכונה במנחים השונים.

עבודה שבגוף
לחבר את הגוף אל הרוח

עבודה שבגוף, היא עמותה הפונה לקהל הנשים הישאלי, ומבקשת לפתח ולהוביל שיח הכולל את מודעות הגוף, הנפש וצרכי הרוח. אנו מפעילות תכניות שנתית שונות, אירועים סביב מעגל השנה, ופסטיבל שנתי.

מיכל ורטהיימר-שמעוני
תמיכה בתהליכי שינוי בגוף, בנפש וביחסים

פסיכולוגיה תהליכית היא גישה ליצירת שינוי המאפשרת לעבוד עם מה שמפריע לנו בגוף (מחלות), בנפש (פחדים, התמכרויות, מצבי תודעה) וביחסים (קונפליקטים) - מתוך ידיעה שכל מה שקורה לנו - לא מקרה הוא, ויש לדברים האלה מה להגיד לנו.

Jenny Confidence ג`ני מימון
אינטימיות ומיניות נשית - סדנאות ותהליכים

ג`ני מימון - מנחה קבוצתית, מחנכת למיניות (אוניברסיטת בר-אילן, לימודי המשך עו"ס).

פרא - מרחב העצמה חויתי לנשים ונערות
תמי רופו - תהליכים אישיים וסדנאות לנשים

שיעורים, מפגשים תרפויטים, סדנאות, סדנאות אישיות, מעגלי נשים ונערות.

סהרה סיטי בי"ס למחול מזרחי ולהכשרות
סהרה סיטי ? להנות מחוויה מיוחדת במינה

סהרה סיטי בית ספר למחול מזרחי ולהכשרת מורות ומטפלות בתל אביב. בית הספר לריקודי בטן "סהרה סיטי" הוא המוביל בישראל ללימודי ריקודי בטן. נוסד ומנוהל מיום הקמתו ב-1996 על ידי טינה, רקדנית, מורה וכוריאוגרפית בתחום המחול המזרחי.

רונית ריימונד- פלמנקו
פלמנקו לכולם !

"המטרה שלי היא לחלוק את התשוקה עם אנשים, לגרום להם לשמוח ,לעודד ולחזק אותם." רונית ריימונד היא מורה, כיראוגרפית ורקדנית פלמנקו. היא מלמדת ריקוד פלמנקו לכל הגילאים והרמות. שילוב של טכניקה ,תנועות ידיים ורגליים, קצב וכוריאוגרפיה. השעורים מסייעים להתפתחות האישית והרוחנית ונותנים במה לביטוי עצמי ויצירתיות.

לה אינדיגה - האישה הפראית
לה אינדיגה - פסטיבל האישה הפראית

חגיגה נשית שמחה ומשחררת, הופעות, מסיבות וסדנאות - בואי לתת מקום לאישה שאת.

חגיגת המיניות הנשית
אש אישה ואהבה

מנחות: אתי סנדק, מיה גולדשטיין, ויוי מוצפי, טובה אלדד, חיה כספי

ריו אביירטו עם הלל
ריקוד חופשי ומונחה // תנועה אינטואיטיבית

ריו אביירטו היא שיטה פסיכופיזית (גופנפש) של ריקוד חופשי ומונחה, תנועה אינטואיטיבית, חיבור להנאה הטבעית של הגוף עם מוסיקה מעוררת השראה מכל רחבי העולם. למי זה מתאים? לכולם, בלי כל נסיון, לכל מי שרוצה להתחבר אל עצמו ולהביא ריפוי וטרנספורמציה