לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מטפלים דרך הילינג ריפוי אנרגטי

פעילויות בתחום הילינג

ציור אינטואיטיבי בסטודיו של תמירה
תמירה שונקרט ציירת מנחת ציור אינטואיטיבי

לחוש את הרגש דרך הצבע והיצירה לתת ביטויי ל"ילד הקטן" שבנו להעצים את היכולות שלנו לשחרר את הפחדים ליצור באופן ספונטאני וללא ביקורת עצמית. ולגלות... שאנו יודעים לצייר דרך תהליך החוג נגיע ליצירה הייחודית לנו הטמונה בתוכנו ומחכה לפרוץ החוצה

חגית קושטאיתביודנסה שער העמקים צפון
אוהבת את תחום הטיפול וההנחייה

מאפשרת מוסמכת ע"י הארגון הביוצנטרי הבינלאומי לביודנסה IBF ,מנחת סדנאות ומטפלת בכירה בשיטת תטא הילינג משלבת שיטות טיפול שונות. בעלת תואר BA במדעי המדינה, אוניברסיטת חיפה. בעלת נסיון רב של הנחייה וטיפול

המכון ללימודי רוחניות
המכון ללימודי רוחניות

המרכז - בית לטיפולים וסדנאות מבין המכון ללימודי רוחניות

רן ארהרד - מלווה להחלמה ממצב מורכב
סופר, מטפל, מנחה, סקרן, יוזם ומגשים

מסרטן אפשר להחלים לגמרי. גם מפיברומיאלגיה, דכאון, כאב כרוני ופוסט טראומה. האם זה פשוט? לא. האם אפשרי? בהחלט כן, וע"פ תפיסתי הבסיס לכך הוא שינוי תודעתי משמעותי.

פריזמה 21- אקדמיה לחיים
שנה של גילוי הפוטנציאל הפנימי

שנת לימודים המיועדת לאנשים השואפים לגלות את יכולותיהם ולעלות על דרך של התפתחות אישית. שנה המציעה מסע להבנת העולם ומשמעות חיי אדם תוך רכישת כלים להבנה פנימית של המערכת האנושית ויצירת קשר עם החלקים בתוכנו.

יוגה יחידים וזוגות וטיפול
אלונהתרפיה - מטפלת הוליסטית ומורה ליוגה

1. מורה ליוגה ליחידים וקבוצות בשיטת אנוסרה יוגה בגישה זורמת עם התאמה אישית והקשבה לגוף ולנפש.2. מטפלת ברפואה משלימה- משלבת עיסוי, רפלקסולוגיה, ביואנרגיה, מוח אחד, דמיון מודרך, הילינג, רייקי, פרחי באך ואימון רוחני לשחרור חסימות בגוף ובנפש

יעל סולומון
הנחיית קורסים וליווי תהליכים אישיים

אם יכולת לשנות כל דבר, מה הוא היה? יש לי כלי בשביל זה!

צבי בן עמי - מתקשר דרך כף היד ומטפל
מתקשר רוחני דרך כף היד ומטפל

כשאני אוחז בכף ידכם, אני רואה מעבר לקווים, את מהות האדם ורבדיו וביכולתי לעזור לכם למצוא דרך במבוך החיים. Soul reading ‏צבי בן עמי - מתקשר רוחני דרך כף היד: היעוד, מסרים מהנשמה, דרכי התפתחות והחלמה‏

אנאבל חיות טיפול במגע
הגוף מדבר אני מקשיבה

כשאני עוצמת את עיניי ומדמיינת את עצמי מטפלת אני מתחילה לחוש את הידיים שלי מתמלאות אהבה,זוהי זרימה ישירה מהלב אל הידיים,נולדתי עם ידיים שרוצות לאהוב,שיודעות לרפא,שיודעות מתי היכן ואיך לגעת.

תטא הילינג עם מיכל גולן
לגשר בין רוח לחומר

טיפולים פרטניים, קורסי הסמכה בתטא הילינג וסדנאות לפיתוח מודעות אישית, אינטואיציה וחוסן פנימי מול אלימות. מחברת אנשים לעצמם, לכוחם ולדרכם.

מירה רזון
מירה רזון

עוסקת בתטא הילינג, אימון, NLP ואומנות ככלי טיפול בתהליכי צמיחה. תהליכים אלו מתאימים לילדים בני נוער ומבוגרים למען שיפור איכות חיים וצמיחה מאתגרים.

שיר ארבל ברון אורקל
סשן ריפוי עם קלפי אורקל

העבודה עם קלפי האורקל היפהפיים היא עבודת אור עדינה

יהושע שלן
רפואה סינית, שיאצו טרנסהילינג

טיפול בטרנסהילינג ורפואה סינית מ-1989- משלב הבנות מהרפואה החדשה של ד"ר המר בטיפול בסרטן. קורס שיאצו שנתי משולב באימונים שאמאניים מ-1991. תירגול שבועי של מעברים קסומים מהמסורת של קסטנדה.

פסיכותרפיה הוליסטית.רוית
לפתוח את הלב, להרגיש את הגוף, לגעת ברגש

אני מזמינה אתכם לצאת יחד איתי למסע משותף של התגלות, כוח ועצמה. מסע של התבוננות פנימה דרך שיחה, תנועה,מגע, אנרגיה, וכלים טיפוליים נוספים. להגיע לשקט הפנימי, דרך התבוננות בגוף ונגיעה ברגש הנמצא בתוככם וייחודי רק לכם.

אמיר לייבמן
פעימת החיים - פסיכותרפיה שמאנית

החיים פועמים בכל. לתנועה הטבעית איכוית של יצירה והתחדשות לצד איכויות של ארגון וסדר.יסודות התנועה מחברים 4 איכויות הטבע במרחב האישי בין שמיים לארץ ובמרחב האופקי - ביני ובין האחר.מגע תנועה נשימה והקשבה נעים בפעימה חיים.

ורטיגו בכפר
ורטיגו בכפר

קהילה בת קיימא של אמנים ואנשי סביבה אשר הקימה כפר אמנות אקולוגי בעמק האלה. מטרותיו: לעורר מודעות אמנותית וסביבתית ולהגביר את המעורבות החברתית מתוך אחריות לשלום כדור הארץ.

אמרי גניאל- הילינג
אמרי גניאל- ריפוי אנרגטי

עוסק באומנויות ריפוי אנרגטיות ופיזיות. מטפל בכיר בעיסוי רפואי, רייקי מאסטר, תרפיית קרניוסקראל, וורטקס הילינג והילינג שאמאני.למד והשתלם בארה"ב ובישראל.משנת 2009 חי ופועל בארץ.

הילינג אנרגטי דניאל קרני
התקווה להבראה

הילינג: טיפול שמעניק לכם תקווה ? התקווה להבראה או שיפור במצבכם הבריאותיאם אתם סובלים מבעיה בריאותית רגשית או מנטלית, וניסיתם כבר הכל, אתם מוזמנים להתנסות

אינרג`י
אינרג`י - אינה בוהדנה

מנחה ועוסקת בארס?מטפלת בריקול הילינגמורה ומטפלת מוסמכת בשיטת תטא הילינג® ע"י ביה"ס העולמי שבארה"ב

הילרית ותטא הילנג
מציאת היעוד שלך ודיאלוג עם הנשמה

הי שמי קרינה ואפשר להגיד שהשינויים הכי גדולים שלי בחיים נעשו בעיקבות ההתעמקות שלי ברוחניות אחרי כל סדנה או קורס שהייתי עוברת החיים שלי תמיד היו משתנים והייתי מתקרבת יותר ויותר ליעוד שלי ולמה שאני היום מטפלת ומדריכה בתטא הילנג ובאנרגיה בכלל