לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מנחי קבוצת תיאטרון תנועה

פעילויות בתחום תיאטרון תנועה

לוטן ספיר
תיאטרון פיזי/תנועה ופנטומימה

שמי לוטן ספיר שחקנית תיאטרון פיזי, רקדנית ופנטומימאית על בסיס טכניקת קורפורל מיים - אטיין דקרו, הלמדתי שלוש שנים בלונדון עם סטיבן וואסן וקורין סום.

תיאטרון התודעה
בית חם ליוצרים רגישים, בכפר סבא

תיאטרון התודעה הוא מקום בו יוצרים - בנגינה, בשירה, בביטוי מילולי, בריקוד ועוד, נאספים יחדיו כדי לגלות ולחשוף את השפה הייחודית שלהם. זהו מקום לאנשים מוכשרים, שחולמים לבטא את עצמם בחופש, ולומר את אשר על ליבם.מקום של אהבה לביטוי הנשמה.

פעימה- לימודי תאטרון במצפה רמון
לימודי תאטרון ויצירה בגישה שונה בלב מדבר

"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום את מוצא את עצמך..." `פעימה` מהווה מרחב ללמידה ויצירה מגוונת תוך עידוד מתן ביטוי לתהליכים פנימיים וחיפוש, דרך משחק, תנועה, קול, כתיבה ובמה. זוהי תכנית שנתית (אוקטובר-יוני) ללימודי תיאטרון במצפה רמון.

תאטרון לב הסיפור בחיפה
תאטרון לב הסיפור בחיפה - השראה.מסע.דמיון

תאטרון לב הסיפור בחיפה - המסע של הלב על כנפי הדמיון. מרחב של יצירה המפגיש בין עולמות המשחק, התנועה, הציור, הכתיבה יחד עם מעגלי הקשבה, קלפי מסרים ועוד.

מסיפור למופע סדנת תיאטרון נטע נדב
מסיפור למופע - איך מעלים סיפור על הבמה?

בעוד שבועיים נפתחת סדנת תיאטרון ייחודית: מסיפור למופע! הירשמו עכשיו.

``מנוע חיפוש``
``מנוע חיפוש`` להכשרת שחקנים ויוצרים

"מנוע חיפוש" הוא מרכז ניסיוני ועכשווי להכשרת שחקנים ויוצרים. מנוע חיפוש שואף להכשיר שחקנים ברמה הגבוהה ביותר במקצועות הבמה והמסך ובמקביל לאפשר להם להתפתח כאמנים יוצרים, המודעים לשיח האמנות העכשווית. יסמין גודר איציק ג`ולי.

ליסה ג?יקובסון
אשה חופשייה בתנועה, מטפלת ואמנית

ליסה ג?יקובסון מלווה תהליכי גופנפש, מסע רגשי פנימה, התפתחות יצירה והעצמה אישית. מוסמכת בטיפול בנשימה מעגלית- ריברת?ינג, התמקדות והוראת התמקדות, שיטת אילן לב, כלים ב s.e וטיפול בטראומה. אמנית ויוצרת בתיאטרון פיזי

קן הקוקיה בית ספר לתיאטרון רב תחומי
בית ספר לתיאטרון רב תחומי

בית הספר מציע שני ימי לימוד מלאים בשבוע, ועוד קורסי העמקה מקצועיים בדרך ליצירה בימתית אותנטית. התכנית באה להכשיר אמנים ליצור במרחב המרתק של התיאטרון הרב תחומי.

אלטרנטיבה- מרכז הוליסטי
שיראן בל

מרכז הוליסטי מיוחד שיושב על שדה חקלאי בטבע העירוני, מול קיבוץ מעיין צבי בדרך לחוף הים. מרחב סדנאות מקורה וממוזג עם מרפסת פרגולה גדולה, מטבחון ופינת ג`קוזי.

מרחב פלייבק- אילת מלמד
סדנאות תיאטרון פלייבק פיסי

אילתור זו שפה, זו דרך חיים, זו היכולת להחליק דרך החיים בהנאה ויצירתיות, להגיב ל"כאן ועכשיו", להכיר ולשמוח במה שיש. הפלייבק הפיסי בא מעבודת גוף ומושפע משיטת ז`ק לקוק. הגוף לא משקר, ויש בו עושר עצום שמרחיב ומעמיק את המשחק.