לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

צ`י גונג רפואי- מרכז `שמים וארץ`

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם סטודיו לפילאטיס שמים וארץ
»   »  אחר »   »

הצטרפ/י
עם :
מתי :  שלישי10/2/2005 18:30-21:00
עלות : ₪50
עם :

נפתחת קבוצה חדשה לתרגול של מדיטציות צ`י גונג בשיטת חמשת האלמנטים. תרגול הצ`י גונג כולל טכניקות מדיטציה, נשימות,תנועות ותנוחות.הרפיה ושימוש בדמיון לצורך ביסוס הקשר בין גוף לנפש.
צ`י גונג הינו אחת ממסורות הריפוי העתיקות ביותר בסין ונחשב ליהלום שבכתר הרפואה הסינית.
הרפואה הסינית מעודדת את המטופל להשתתף באופן פעיל בתהליך הריפוי וההחלמה. במשך אלפי שנים השתמשו המתאמנים בצ`י גונג בטכניקות תרגול עצמי לחיזוק חוסן הגוף והנפש לצורך מניעה וטיפול במחלות ולצורך פיתוח מודעות ושליטה עצמית גבוהה.

ציר התרגול העיקרי בצ`י גונג כולל תנועה (או תנוחה) ,נשימה ותודעה. תוך תרגול הגוף בתנועות מובנות או בתנוחות עמידה , ישיבה או שכיבה ספציפיות , ניתן להגיע לנשימה עמוקה , רגועה ואיטית. כאשר הגוף רפוי והנשימה מתרחבת, המוח והתודעה משתחררים מדפוסי חשיבה שליליים או מגבילים , הנפש נרגעת והגוף נרפא.
בריאות משמעותה הרבה מעבר לחוסר מחלה. בריאות מושתתת על תנועה חופשית והרמונית של צ`י , אשר יוצרת תחושת חיוביות של חיוניות ואיזון בין נפש וגוף.
מכאובים ומחלות נתפסים כחסימות בתנועת הצ`י באזורים שונים בגוף. הרפואה הסינית והצ`י גונג הרפואי מבוססים על הקשר הרציף והדו כיווני בין חומר לאנרגיה או בין גוף ונפש. מגבלות בחומר משפיעות על האנרגיה וחסימות באנרגיה משפיעות על החומר. בדיוק כפי שמכאובי הגוף יכולים לדכא ולהנמיך את הנפש ומצב הרוח , כך יכולות תלאות הנפש ליצור, לאורך זמן, מחלות אשר מתבטאות באופן פיזי בגוף.
תרגול יומי של צ`י גונג רפואי מחזק את חוסן הגוף בפני מחלות ומנקה את הגוף מפסולת ורעילות ע"י שיפור פעילות הכבד, הכליות, ודרכי העיכול. כמו כן, מעלה את רמות האנרגיה והחיוניות , מפחית מתח וחרדות ומאפשר חיים מאוזנים תוך מימוש הפוטנציאל העצמי.

תרגול אינטנסיבי של צ`י גונג רפואי בשיטת חמשת האלמנטים , ישפר את יכולת הריפוי וההחלמה הטבעית של הגוף, יבנה מערך צ`י חזק אשר יפרוץ חסימות ויכה במחלות קלות וקשות וסימפטומים ואף ימנע מחלות בעתיד.

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם :
מתי :  שלישי10/2/2005 18:30-21:00
עלות : ₪50