לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מדריכי יוגה מכוני פילטיס

מדריכי יוגה | סטודיו לפילאטיס | תנועה בונה
פעילויות בתחום יוגה » פעילויות בתחום התעמלות וכושר »

ד"ר איריס סלומון הר-אבן
חיה עם הטבע ומפיצה רפואה הוליסטית בעולם

בעלת סטודיו `יוגה בהבנה` אבטליון, גליל תחתון . מורה להאטה יוגה, ויני יוגה , יוגה נשים בהריון .

יוגה עם גיא
מאמין ביוגה לכל אחד להשגת בריאות ושמחה

גיא ירום מורה בכיר ליוגה ומטפל. מלמד יוגה כ 15 שנים במסגרות מגוונות. קבוצות, שיעורים פרטיים ואירועים מיוחדים. -טיפול ביוגה תרפיה - שיעור יוגה אישי לאנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות, כאבים כרוניים ובעיות יציבה. -טיפול בעיסוי תאילנדי מסורתי.

אקרו-יוגה ענבר
מדריכת אקרו-יוגה, AYfit, אקרובאלנס

מורה מוסמכת לאקרו-יוגה ולאקרו-יוגה פיטנס (AYfit) מטעם ארגון האקרו-יוגה העולמי היחידה בארץ בעלת שתי הסמכות אלו. מעבירה שיעורים פרטיים, סדנאות ושיעורים קבועים למתחילים ולממשיכים

אילה אלמוג
אילה אלמוג

רייצ?ל קרנצמן
יוגה לגב בריא ושמח

רייצ?ל קרנצמן ייסדה ומנהלת את ?Embody Physical Therapy?, את ?יוגה בסאן דייגו? ומארגנת יוגה בכנסי רפואה למרכז UCSD לרפואה אינטגרטיבית.

טל ברכה- יוגה ושיאצו
טל ברכה- YOLO יוגה ושיאצו ואימון

שיעורי יוגה פרטיים וטיפולי שיאצו בבית הלקוח ובקליניקה בכרכור להחזרת האיזון והשלווה לחיים שלך. לחיזוק והגמשת הגוף, שיפור הריכוז והיציבה ולהרגעת הנפש. מתמחה במבוגרים, נשים בהריון וילדים.

יוגה איינגאר בעמק האלה
שיעורי מתחילים ונשים - מתאים לכל הגילאים

בשיטת איינגאר לומדים את תנוחות היוגה (האסנות) בצורה מסודרת ומובנת, מהפשוטות ליותר מורכבות. ניתנת תשומת לב לכל איבר בגוף ולכל פרט בתנוחה.יציבה נכונה ויישור נכון של הגוף מפתחים מודעות גופנית אשר מובילה לפיתוח מודעות פנימית (רגשית ורוחנית).

שמונה
נקודת המפגש בין גוף אדם ותנועה

מרכז שמונה אשר פועל בשני מרכזים: הסטודיו בשיכון דן (בצפון תל אביב) והסטודיו בעמק האלה (ליד בית שמש) מעניק , בסביבה נעימה ובאווירה אינטימית, את המרחב האופטימלי ללימוד טכניקת תנועה מאתגרת, הרמונית ובטוחה לחלוטין, באיכויות הגבוהות ביותר.

הדס פרי - יוגה ברעננה
יוגה לנשים, הריון, ולידה

אני מורה ליוגה ועיקר העבודה שלי הוא עם נשים בשדה הלידה (הריון, לידה, אמהות). אני משלבת פרקטיקות מעולמות שונים של יוגה ותרפיה אל תוך העשייה המקצועית שלי.

איינגאר יוגה - המרכז ליוגה
איינגאר יוגה - המרכז ליוגה

המרכז ליוגה הוא מרכז ללימוד, מחקר והוראת תרבות היוגה הפועל מזה עשר שנים בנוה צדק. הוא הוקם מתוך כוונה להוות מרכז ללימוד איינגאר יוגה על היבטיה השונים והרחבים.האתר מרכז מאמרים רבים על יוגה, ומכיל מידע על המרכז http://www.yoga-center.co.il

סטודיו בוטיק לפילאטיס קלאסי נוה צדק
מורה בכירה חלוצת הפילאטיס הקלאסי בישראל

הסטודיו לפילאטיס קלאסי הראשון בארץ! שיקום עפ`י השיטה הקלאסית בשילוב טכניקות מנואליות! מעבר למקצועיות ולניסיון הרב הסטודיו מאובזר במכשירי השיטה הקלאסיים המקוריים, בייבוא אישי מארה?ב.

סטודיו סאטיה בנווה צדק, תל אביב
בית ליוגה מודעות ותנועה

סאטיה הוא אי של שקט ושלווה בשכונת נווה צדק הקסומה.בסאטיה תמצאו אוירה ביתית, יחס חם ואישי.תוכלו לברוח מהעיר הסואנת, להפיג מתחים, להרפות שרירים,להתגמש, להתחזק, להגיע לאיזון ורגיעה.www.satyacenter.co.il

Gyralife מרכז אומנות הגוף
אימון בשיטת ג`יירוטוניק וג`יירוקינסיס

שיטות הג`יירוקינסיס והג`יירוטוניק מאפשרות אימון תוך כדי תנועה דבר המאפשר מימוש הפוטנציאל התנועתי המלא של הגוף תוך חיזוק השרירים המפרקים ועמוד השדרה. השיטה מושפעת משחיה, טאי צ`י, ריקוד אוסתאופתיה ויוגה ומהווה אימון הוליסטי המשלב גוף ונפש.

יוגה ,יוגה להריון ,אפריקן יוגה ביט ,אינדאנס
INDANCE, YOGA , AFRICAN-YOGA-BEAT

אני מורה ליוגה מזה 7 שנים שמלמדת יוגה-ויוגה להריון,בנוסף אני ובעלי פיתחנו שיטה שנקראת אפריקן יוגה ביט=חוכמת היוגה המשתלבת עם העוצמה של התוף האפריקאי ומביאה לשחרור והנאה-בליווי תיפוף אפריקאי LIVE.אינדאנס=ריקוד הוליסטי לגוף ולנשמה.

stepanie imagination
stepanie imagination

מסורה לעולם ההילינג והריפוי, מחוברת לנשימת החיים.חיה ביותר מ-60 מדינות בעולם כדי ללמוד ולשתף את שיטות הריפוי המסורתיות והחדשות כאחד.

יעל ניב - יוגה
שיעורי יוגה לכל הרמות - קבוצות ופרטי

שיעורים לכל הרמות, לכל הגילאים ולכל המצבים :- )ישנה אפשרות להצטרף לקבוצות או לתאם שיעור פרטי.השיעורים מתקיימים בחיפה, בחוף הכרמל ופרטיים בלבד בתל אביב.

ג`ני בירגר
מורה מוסמכת ליוגה, פילאטיס ואלתור בתנועה

אני מגיעה מחקר השפה והקוגניציה, וכיום חוקרת את הגוף, על שכבותיו ומרקמיו. מלמדת טכניקות סומטיות (מלשון סומא = גוף), ביניהן איינגאר יוגה, פילאטיס מזרן וגם מעבירה סדנאות של אלתור בתנועה וריקוד עם מוסיקה חיה. אוהבת לראות א.נשים נעים!

עלי קונדליני - יוגה ביפו
מרכז לקונדליני יוגה ביפו

סטודיו מרווח ואינטימי בבית יפואי עתיק. מגוון עשיר של פעילויות לגוף ולנפש עם מיטב המורים - שיעורי קונדליני יוגה, ויניאסה, יוגה לנשים בהריון, סדנאות ריפוי בקול, הופעות מוזיקה חיה ועוד מטעמים לגוף ולנשמה

Gyrotonic Room ג`ירוטוניק רום
סטודיו לאימון ,שיקום וחקירת הגוף

שיטת הג`ירוטוניק והג`ירוקינסיס היחודית מבוססת על עקרונות התנועה הרב מימדיים והמעגליים של גוף האדם ושל תנועת האנרגיה בו, מה שמשפיע על חיזוק השרירים, הגמשת המפרקים, שיפור התפקוד העצבי, זרימת הנוזלים בגוף ולשיפור תפקוד המערכת הקרדיו וסקולרית.

david avital
יוגה סטודיו

דייויד אביטל בוגר קורס מורים אשטאנגה ויניאסה יוגה