לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אמני קול ושירה

מוזיקה, תו, קול וצליל, חודרים אל הנפש באופן ישיר מכל האמנויות. גלי הקול מרעידים את מיתרי נפשינו. זו המקום להכיר מוזיקאים ומורים למוזיקה ולפיתוח קול, וללמוד להפיק את הצלילים הנכונים מתוך עצמכם ודרך הגוף
פעילויות בתחום עבודה קולית »

better fly
אוריינטל עוד וג`אז

מעתז הינו - מוסיקה, עוד ושירהדרור לוצאטי - גיטרהישי אפטרמן- בנדיר

פסטיבל מוזיקה בינלאומי
SUNBEAT FESTIVAL 2014 Shavout

בחג השבועות בפארק הפקאן הקסום באירופה של ישראל...הגליל העליון, יתקיים פסטיבל SUNBEAT ויציע לכם יומיים מרגשים של מוזיקה חיה מרחבי הגלובוס, קמפינג בחיק הטבע, מפגש ושמש נעימה. בואו עם חברים, בואו עם משפחה, בואו עם כלי נגינה, בואו עם חיוך!

הילרית ותטא הילנג
מציאת היעוד שלך ודיאלוג עם הנשמה

הי שמי קרינה ואפשר להגיד שהשינויים הכי גדולים שלי בחיים נעשו בעיקבות ההתעמקות שלי ברוחניות אחרי כל סדנה או קורס שהייתי עוברת החיים שלי תמיד היו משתנים והייתי מתקרבת יותר ויותר ליעוד שלי ולמה שאני היום מטפלת ומדריכה בתטא הילנג ובאנרגיה בכלל

רוקדים עולם
מסעות ריקוד מסביב לעולם

רוקדים עולם זו חברה בניהולו של דיג`יי איתן חסיד.מפיקה אירועי ריקוד פראיים במרחבים מאפשרי תנועה וחופש עם מוזיקה יוצאת מן הכלל מכל רחבי תבל.

סטודיו שירה- פיתוח קול
שירה היא דרכו הלב לגילוי הרגש החוצה

בסטודיו פסטורלי בלב קיבוץ גבעת חיים נלמד פיתוח קול תוך העצמה ומסע פנימי אל העצמי שזקוק לביטוי. תוך סבלנות, הקשבה והרבה אהבה נמצא את הקול הייחודי שלך. זוהי דרך המחברת טכניקת שירה עם דיוק פנימי, הקשבה ואמונה עצמית.

ליאת שמאי
מופע אקוסטי

ליאת שמאי

גל זוננפלד
רקדנית, כוריאוגרפית ומורה לסטפס

גל זוננפלד, רקדנית, מורה וכוריאוגרפית סטפס צעירה. * סדנאות סטפס ותיפוף גוף (מגיל 3 ועד גיל 103). * הרצאה: איך סטפס שינה על העולם. * מופעים המשלבים סטפס ככלי ריתמי עם להקת מוזיקאים. * מופעי מחול סטפס- כדרך לביטוי תנועתי, מודרני.

שיר סופר - ניגון הלב
שיר סופר -

מרכז ניגון הלב שיר סופר, מוזיקאי ומטפל בצלילים, מופיע לבד ובהרכבים שונים, ברחבי הארץ,מלווה שחקנים ומספרי סיפורים,כותב מוזיקה לסרטים, מלמד,מנחה סדנאות, פיתח שיטה לטיפול בצליל דרך הקשבה, קערות מזמרות טיבטיות,צלילים עיליים, גונגים וקולנים

SUNBEAT FESTIVAL
SUNBEAT FESTIVAL 2012

סאנביט, פסטיבל קצב ומוזיקה בינ"ל יחיד מסוגו, זכה להצלחה אדירה ולתגובות נלהבות של אלפים בשנה הראשונה לקיומו. הפסטיבל מתקיים במתכונת של שלושה חלקים (יוני,יולי וספטמבר). פיקניק מוסיקלי חווייתי ובילוי שבת אחר ואיכותי בחוות אלונים בצפון.

Talking Drums-הידי ליברמן
סדנאות קצב, תופים ותנועה!

סדנאות קצב, מחול והקשר האדוק ביניהם.חוויה שלמה ומוחשית של נגינה ותנועה. התנסות אמיתית ביצירת המוסיקה ובהבנת הריקוד אשר נובע מתוכה.

אורי ביתן - מוסיקאי
פסנתרן ג`אז ומחנך מוסיקלי

בוגר המסלול להוראת המוסיקה של בי"ס רימון לג`אז ומכללת לוינסקי לחינוך.

אילת אובלס
מפתחת שיטת "דרך הקול"

במהלך 30 השנים האחרונות מפתחת את דרך הקול, המשלבת את שלוש התורות העתיקות: פיתוח קול ושירה, יוגה וצ`י קונג. השילוב ביניהן הופך את האדם לכלי נגינה מכוון, מבריק ומלא בשמחה. כל אחד יכול להעז לבטא ולהשמיע את קולו האחד, היחיד והמיוחד בעולם.

ביכורי העתים
ביכורי העתים

מרכז עירוני רב תחומי לאמנויות הבמה

פרד ג`ונסון בישראל
אמן הג`אז, המיסטיקן הסופי והמרפא בצליל

זמר ונגן ג`אז מבריק בעל מוניטין בינלאומי אשר הופיע עם אגדות ג`אז, בלוז ונשמה. מיסטיקן סופי ומרפא בקול ובצליל, ממשמרי מסורת הריפוי האפריקאי.

רימון כהן
זמרת יוצרת, מטפלת בקול ומורה לפיתוח קול

זמרת יוצרת, מטפלת בקול, מורה לפיתוח קול ומנחת סדנאות בישראל ובהודו. בוגרת רימון, למדה שירה אינדוסטאנית בהודו ותלמידה של ליאורה יצחק לשירה הודית. מפתחת שיטת ?לגלות את הקול?, דרך רכה לאימון ולריפוי הקול, המשלבת כלים מעולם השירה המערבית עם כלים מעולם המוזיקה ההודית והמדיטציה.

להקת Jacket
הלהקה הא-סימטרית היחידה והטובה בעולם!

להקת ג`אקט גאה להשתתף בפרויקט המוזיקלי החם של תחילת הקיץ- פסטיבל הדור הבא!ומזמינה אתכם להצטרף לסוף שבוע מול הים, בירה קרה והרבה הופעות משובחות..20-22 ליוני, בית היוצר, נמל תל אביב

ריקו?ד?ע.
סדנת אילתור בליווי מוזיקה חיה

סדנת אילתור לרקדנים ולחובבי תנועה. הסדנה מלווה במוזיקה חיה המגיבה למשתתפים ומציתה את ההתרחשות בחלל.

אדוה
שיעורי פיתוח וריפוי בקול

בהנחיית אדוה "אדבש"-אמנית מרפאה בקול,זמרת יוצרת ,למדה ברימון ובהודו ,משלבת עבודה קולית עם ריפוי ונשימה.

חוות החיים
מקום בו הטבע קובע

חוות החיים הוקמה בשנת 2001 ומהווה חווה טיפולית המקיימת פעילויות של סדנאות גיבוש, העשרה וטבע בעזרת סוסים ובעלי חיים וחוגי רכיבה לכל הגילאים. מקום בו הטבע קובע.