לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הנחיית קבוצות בטבע

פעילויות בתחום אקולוגיה

ארגון לפעום
כי כל פעימה היא הזדמנות לחדש...

ארגון לפעום הוקם מתוך הבנה כי מה ש"מנהל" את חיינו חבוי ברגשות או במקום ממנו אנו מייצרים את הרגשות, הנפש. אנו מבינים כי בעזרת תהליך אמיתי ומעמיק נוכל לגעת במקומות שנוצרו בנו או שיצרנו בנו מתוך יכולות שונות. הנגיעה עצמה מהווה פתח להבנה.

המרכז לצילום ואמנות אקולוגית
העלאת מודעות סביבתית דרך אמנות

המרכז קיים משנת 1985 . מייסדת המרכז היא שי זכאי, צלמת ומובילה את תחום האמנות האקולוגית בישראל, ומהמובילות בעולם. המרכז מציע חוויות ביער ובסטודיו, סיורים וסדנאות בחיבור בין אדם ומקום. לפרטים ראו באתר eco-art.co.il תחת פעילויות

דרך הנהר מדיטציה וריקוד
מדיטציה וריקוד בהשראת החוכמה הבודהיסטית

"דרך הנהר" היא מפגש ייחודי בין אימון התנועה לאימון המודעות, בין ההקשבה לגוף להקשבה ללב. מרחב של השראה, בו תנועה הופכת לריקוד, ומדיטציה- לחוויה מלאה של הרגע הזה.

ורטיגו בכפר
ורטיגו בכפר

קהילה בת קיימא של אמנים ואנשי סביבה אשר הקימה כפר אמנות אקולוגי בעמק האלה. מטרותיו: לעורר מודעות אמנותית וסביבתית ולהגביר את המעורבות החברתית מתוך אחריות לשלום כדור הארץ.

טבע ומהות
תרפיה עם הטבע

מרכז "טבע ומהות" הוקם בשנת 2006 במטרה לפתח וליישם את תחום הטיפול בטבע, תוך חקירת הקשר שבין גוף, נפש, רוח וטבע.אנו, צוות המנחים ב"טבע ומהות", רואים את החיבור הפשוט לטבע כערך וכדרך חיים.

רות שיל?ה-רז
רותי שיל?ה-רז -מודעות-נגינה-תראפיה

מפגש עם עצמך באמצעות הפסנתר- מפגשים פרטניים ללימוד עצמי תוך לימוד נגינה. מתאים למבוגרים ונוער שגם הפסנתר וגם מודעות עצמית מושכים אותם. תראפיה משולבת: מוזיקה-טבע-דרמה- מתאים למתמודדים עם קשיים רגשיים/התנהגותיים, במיוחד לילדים.

חוות טבע האדם
מפגשים בטבע בגישת האקו-תרפיה

אני מאמינה שכל יציאה לטבע גורמת ללב שלנו להתרחב ושלכל אדם יש את היכולת להבריא את עצמו. כאשר קיים באדם אמון מלא בחיים כשהוא במערכת יחסים עם האדמה והחיות והם בתוכו הוא נתפס כאדם בריא ולכן יהווה חלק מקהילה בריאה.

טל וויסנברגר
כלבנות טיפולית

טל ווייסנברגר | כלבנות טיפולית טיפול בעזרת כלבים לילדים ובני נוער

תמר לינצ`בסקי
על פני האדמה- מרחב, חוויה והתפתחות בטבע

מנחת סדנאות ומסעות בטבע לצמיחה והעצמה,בשילוב התבוננות, תנועה,יצירה, ועבודה רגשית.מנחת קבוצות, מדריכת טיולים ועובדת סוציאלית. תלמידת גישת הטבע תרפיה. מנחה במגזר הפרטי והציבורי.מתמחה בהנחיית מעגלי נשים ,צוותי עבודה וקבוצות רב תרבותיות.

יעל גן-אור
מלמדת לחבר גוף נפש ראש ורוח

אני חוקרת תודעה, צוללנית מעמקים ואוהבת לעוף למרחקים. פיתחתי את החיבור בין NLP וגשטאלט, ואני מכשירה מאמנים ומטפלים כבר שנים ארוכות. אוהבת להקשיב, לרקוד, לטייל בעולם, ללמוד, להיות בטבע, לשיר, ומקומות מעניינים גם בנפש וגם בעולם.