לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מדריכים בשיטת גרינברג

פעילויות בתחום שיטת גרינברג

ניר אסתרמן - הגוף מדבר
הגוף מדבר - אמנות ההקשבה לגוף

ניר אסתרמן - הגוף מדבר - אמנות ההקשבה לגוף. מדריך בשיטת גרינברג עם התמחות התהליכי החלמה רגשית ועיבוד אירועי חיים. מדריך ומנחה מטפלים באמנות ההקשבה לגוף המטופל. מקדם את תחום האמבודימנט בישראל.

שלומית עצמון
מכשירה מטפלים ומלווה תהליכים דרך הגוף

מלווה אנשים בתהליכי התפתחות והעצמה אישיים ב-22 השנים האחרונות,מפתחת ומכשירה מטפלים ב"דרך הגוף: המסע פנימה"בעלת תואר שני באנתרופולוגיה, בוגרת לימודי "שיטת גרינברג" ,"תטא הילינג",

רחלי שכטר - מדריכת גרינברג מוסמכת
לחוות את החיים דרך הגוף - הדרכה דרך מגע

מדריכת גרינברג מוסמכת עם ניסיון של כמעט 10 שנים, עובדת במרכז תל אביב בקליניקה פרטית, עובדת עם אנשים שבאים בגלל מגוון רחב של כאבים או סימפטומים שמפריעים להם להיות במיטבם ביום יום. באמצעות הדרכה ומגע נוצרים התנאים הדרושים לגוף בשביל להחלים

נורית לוין
מנחת קבוצות מורשה בשיטת גרינברג

מנחת קבוצות מורשה בשיטת גרינברג הבינלאומית. בעלת ניסיון של תשע שנים בהדרכת וליווי אנשים במאבקי היום יום.מתום שלוש שנות ההכשרה וקבלת הדיפלומה משתלמת בקורסים בחו"ל באופן שוטף.מדריכה גם תהליכים אישיים במרכז שלי בתל אביב.

ליבנת סמרה
להכיר את עצמך דרך הגוף

מדריכה איך ליצור שינוי בכאב פיזי או נפשי. במפגשים של אחד על אחד, דרך טכניקות מגע שונות ושיחות, נלמד להרחיב את היכולת להיות בתשומת לב לגוף, היכולת לנשום במגוון צורות, לעזוב מאמץ מיותר בגוף. ללמד את הגוף שאפשר גם אחרת!

ענבר בן יהודה
ללמוד להיות במיטבנו - שיטת גרינברג©

אהלן, קוראים לי ענבר ואני מדריכה מוסמכת בשיטת גרינברג. כבר 17 שנה שאני מלווה אנשים בתהליכי שינוי אישיים וקבוצתיים. עיקר העבודה היא בהקשבה ותשומת לב לגוף, תוך הקפדה על מימוש הרצון האותנטי שמצוי בכל אחד ואחת מאיתנו.

דלית גרוסינגר נוגעת בחיים של אנשים
מדריכה ומורה לשיטת גרינברג

שיטת התפתחות דרך מגע, שמלמדת אותך את הגישה לחלקים בך שהיום מוחבאים ומוצנעים. החלמה מהסימפטום הפיזי או הרגשי שלך, היא הצעד הראשון לחשיפה של יכולות שלך, וביטוי חדש שלהן בחיים שלך. עבודה קסומה ומרגשת.