לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

לימודי משחק קבוצות תיאטרון

משחק מול קהל, מול מצלמה או מול המראה, אמנות חזותית , מיצג וגם אמנויות קרקס אמנויות קול ואילתור. כולנו שחקנים ב תיאטרון החיים.
פעילויות בתחום משחק ומילים »

מסיפור למופע סדנת תיאטרון נטע נדב
מסיפור למופע - איך מעלים סיפור על הבמה?

בעוד שבועיים נפתחת סדנת תיאטרון ייחודית: מסיפור למופע! הירשמו עכשיו.

איציק ברזינר
הרקדניה בגבעתיים

איציק ברזינר, בוגר ותיק של ר.אביירטו(נחל זורם).הנחית קבוצות מבר- אילן. מדריך כושר גופני, בוגר סמינר הקיבוצים.בעל ניסיון כשחקן תיאטרון ודרמה.מפגש חוויתי דרך קצב,קול,מגע לזרימת הנחל של שמחה אל הפשטות שבתיכינו.מתאים ל30+.

תיאטרון פלייבק
תיאטרון פלייבק

חיינו מורכבים מסיפורים. סיפורים קטנים, גדולים, שמחים, עצובים, יומיומיים, חד פעמיים פסיפס של סיפורים הנרקם בכל יום ומתווסף לאריג הסיפורים הקיים שלנו.

תיאטרון פלייבק החבר?ה מאיכילוב ע?ר
תיאטרון פלייבק ככלי לפיתוח אישי ומקצועי

קבוצת תיאטרון פלייבק החבר?ה מאיכילוב נוסדה ב2003, והנה אחת הלהקות המקצועיות והמובילות בארץ! הקבוצה מפעילה תכנית הכשרה מעולה לקהל הרחב בתחומי תיאטרון הפלייבק, עמידה מול קהל, פיתוח היצירתיות, חדשנות ויזמות ועוד מנכ?לית הקבוצה- עינת משעל ניצן

תמר בורר
יוצרת בימתית רקדנית ומורה לבוטו

תמר בורר יוצרת בימתית רקדנית, ומורה לבוטו יוצרת ומופיעה מזה 20 שנה בארץ ובחו"ל, עוסקת בחקר התנועה הפנימית וביטויה הרב גוני והטוטאלי כאחד מרבה לשתף פעולה עם אומנים מתחומים שונים ומלמדת בוטו לקהל הרחב ולאוכלוסיות ייחודיות

אמנון ברי
מופעי קרקס, פרפורמנס והנחייה.

שמי אמנון ברי (40), אני גר בכליל, אב לשניים ושמח בחלקי. יש לי שלושה מופעים: מופע ריקוד על עצים - מופע ריקוד אווירי טרזן - מופע קרקס לכל המשפחה על החיים ועל המוות - סיפור חיי

תיאטרון האימפרוב
תיאטרון האימפרוב - הבית הישראלי לאילתור

תיאטרון האימפרוב מתמחה באילתור בשיטת ה: "Long Form Improv". זהו מופע אימפרוביזציה קומי שמתחיל בהצעה של הקהל ,מילה או משפט, ממנה השחקנים יוצרים מחזה מתוך דמיונם .

חן דנון-זקס
שחקנית ומדריכת ניה מוסמכת

אביב גלנט
אביב גלנט

שחקן תאטרון פלייבק ומנחה סדנאות בעל הכשרה כמטפל בפסיכותרפיה גופנית פועל בדרך תקשורת מקרבת.

תיאטרון התודעה
בית חם ליוצרים רגישים, בכפר סבא

תיאטרון התודעה הוא מקום בו יוצרים - בנגינה, בשירה, בביטוי מילולי, בריקוד ועוד, נאספים יחדיו כדי לגלות ולחשוף את השפה הייחודית שלהם. זהו מקום לאנשים מוכשרים, שחולמים לבטא את עצמם בחופש, ולומר את אשר על ליבם.מקום של אהבה לביטוי הנשמה.

IMPRO COMPANY סיגלית מחבר
מופעי תאטרון פלייבק והפעלות אימפרוביזציה

החזון שלנו הוא טיפוח נקודת מבט יצירתית לחיים דרך אמנות האימפרוביזציה.צוות השחקנים: עופר רגירר, רונה זורלא, נועה יהודאי, גל בן ארצי, עופר אלוני, רענן פז, ליבי טננבוים. מוסיקאים: יואב לחוביצקי וארז כהן. מייסדת ומנהלת אמנותית: סיגלית מחבר

פעימה- לימודי תאטרון במצפה רמון
לימודי תאטרון ויצירה בגישה שונה בלב מדבר

"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום את מוצא את עצמך..." `פעימה` מהווה מרחב ללמידה ויצירה מגוונת תוך עידוד מתן ביטוי לתהליכים פנימיים וחיפוש, דרך משחק, תנועה, קול, כתיבה ובמה. זוהי תכנית שנתית (אוקטובר-יוני) ללימודי תיאטרון במצפה רמון.

המרכז הישראלי לתיאטרון פלייבק
תיאטרון פלייבק - משחק מהחיים

קבוצת שחקנים מנחה ומוסיקאי מעלים מופע חוויתי ומפתיע על פי ספורים וחוויות מהחיים של אנשים בקהל. המנחה מזמינה את מי שרוצה לספר והשחקנים מאלתרים מיד ובאופן יצירתי עם הרבה הומור ועומק רגשי, סצנות המבוססת על מה שסופר

במת מיצג
מרכז לקידום האמנות הבינתחומית בישראל

מרכז לאמנות המיצג ולקידום האמנות הבינתחומית בישראל מיסודה של עמותת מקלט 209 ע"ש דן זקהיים.

תאטרון לב הסיפור בחיפה
תאטרון לב הסיפור בחיפה - השראה.מסע.דמיון

תאטרון לב הסיפור בחיפה - המסע של הלב על כנפי הדמיון. מרחב של יצירה המפגיש בין עולמות המשחק, התנועה, הציור, הכתיבה יחד עם מעגלי הקשבה, קלפי מסרים ועוד.

יאיר אבן זהר
יאיר אבן זהר

יאיר החל לעשות שטויות מגיל צעיר ומשחק בבובות מגיל 18, לצערו הרב, אז, כמו היום, הוא ובובותיו לא רואים את העולם עין בעין. אה, כן, והוא גם דוקטור למדעי המחשב עם התמחות בבינה מלאכותית.

שולמן אירנה- mime art
פנטומימה, תיאטרון תנועה, פעלולים

20 שנה ניסיון במשחק, פנטומימה ופעלולים. בוגרת ניסת נתיב ת"א, Be.d הוראת תיאטרון ובימוי. מלמדת סדנאות, כיתות אומן, בתי ספר למשחק.

``מנוע חיפוש``
``מנוע חיפוש`` להכשרת שחקנים ויוצרים

"מנוע חיפוש" הוא מרכז ניסיוני ועכשווי להכשרת שחקנים ויוצרים. מנוע חיפוש שואף להכשיר שחקנים ברמה הגבוהה ביותר במקצועות הבמה והמסך ובמקביל לאפשר להם להתפתח כאמנים יוצרים, המודעים לשיח האמנות העכשווית. יסמין גודר איציק ג`ולי.

רוני קינן
תאטרון, תנועה והתפתחות אישית

בימאית ומנחה ותיקה יוצרת שילוב בין עולמות ידי לחוויה מרתקת של תאטרון, תנועה והתפתחות אישית. רוני לימדה באוני חיפה, ניהלה והנחתה וביימה בתאטרון חי-פה 27 שנים.