לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס אדוות לחוש מעמקים

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם עפר רוזנטל- לחוש מעמקים
טיפול במגע »  טיפול במגע »  סדנאות טיפול במגע »  טיפול במגע »

הצטרפ/י
עם : עפר רוזנטל
מתי : רביעי- רביעי 20/4/2016-3/2/2016 11-15
עם :

עפר רוזנטל

תהמקדות בתמיכה רגשית, ריפוי גופני ושיחרור עצבי דרך מים חמים.
קורס של 3 חודשים

כל סדנא תהיה מורכבת משיחה, למידה תאורטית, תרגול ויישום, בכל מפגש נטפל ונקבל טיפול אחד או שניים לפי התוכןן

תהמקדות בתמיכה רגשית, ריפוי גופני ושיחרור עצבי דרך מים חמים.
קורס עומק של 3 חודשים בקבוצה אינטימית של 6 אנשים.

טיפול במים רדודים- רדוד הוא העמוק החדש.
לצאת מהמסגרת של הבריכה ולהכיר איך טיפול במים יכול להיות מסע מופלא בכל מקור מים מרפא בטבע.

מים רדודים כמו מי ים המלח הפכו להיות סמל אישי שלי, הם דורשים מאיתנו להוריד הילוך וכך להתמזג אל הקצב של אלמנט המים. בחוויה שלי הם יוצרים חוויה תרפאוטית מלאה יותר.

הסדנה מורכבת מ14 מפגשים, 12 מתוכם יהיו ביפו פעם בשבוע מתחלית פברואר ועד לפסח בשעות 11-3 והשני החלקים האחרונים יעברו בנסיעת ריטריט משותפת לים המלח

כל סדנא תהיה מורכבת משיחה, למידה תאורטית, תרגול ויישום, בכל מפגש נטפל ונקבל טיפול אחד או שניים לפי התוכן, כל שבוע שני נפגש לתרגול ויישום התוכן החדש כדי שנוכל להרגיש יציבים ושלמים בתוכו לשבוע שאחריו.

בגישת ההנחיה שלי חשוב לי לתת מקום לכל משתתף להביא את האישיות שלו אל תוך התרגול, אל המים ולזהות את השינוי הנוזלי שלו בתוך המפגשים, כלומר הדרך שבה כל מטפל משתנה בעצמו ואיך המטופל משתנה בזמן הטיפול ובין הטיפולים. `מים רוצים לזרום`

כל מפגש יהיה בנוי מזמן שיחה וחקירת נושא תאורטית, מפגש מים שבו נחליף טיפול או שניים לפי הנושאים, מדיצטיה משותפת במים ומרחב שיתוף להעמקת הלימוד והחוויה האישית מכל מפגש.

התכנים והתחנות בהם נעצור בדרך אל ההבנה העמוקה של גוף המים ונפש שמשתקפת דרכם.

1. הצוואר, השער שמחבר את הגוף אל הראש-

הצוואר, כמו צוואר בקבוק גם הצוואר האנושי, מחבר את מערכת העצבים שלנו אל הראש, המקום הרגיש ביותר בגופינו למרות שהוא כל כך חשוף, החלק שסוחב את התיק של החיים. תמיכה נכונה ויעילה לצוואר במים יכולה לשחרר את כל הגוף, להזמין את מי שבידיים שלנו להיכנס מהר מאוד לגלי אלפה ואפילו גלי תטה, כמו בזמן שינה עמוקה. במפגש נלמד איך לתמוך את הצוואר בלי לגעת בו, 3 מנחים טובים לתמיכה צווארית, את האנטומיה של הצוואר ותרגילים לריפוי שלו.

2. תנועה ספירלית- תנועה ספירלית היא שפת הטבע, היא השפה של המים והאויר, הוא הגרעין של הכוח המניע של כדור הארץ, בתנועתו ההרמונית ביותר, בזכות התנועה הזאת מוצרים הגלים עליהם אנחנו גולשים, משב רוח רענן, בצורתו הכוחנית מאוד: טורנדו והוריקנים שמשחיטים ערים ומעיפים בתים לאויר ושוב בהיבט המתוק זרימה שקטה של נחל לשתות ממנו ולשטוף את הפנים בו והרוח שמניע את מפרש הסירות.

שימוש נכון בתנועה הזאת, נוכל להבין את איכות התנועה ללא מאמץ, כדי להעביר את התחושה המשוחררת שהיינו רוצים שמי שבידינו ירגיש.

נוכל להעצים את הרגישות שלנו בכך שנתמסר לאלמנטים שתומכים בנו באופן טבעי, לתת להם לעשות את "המאמץ" בדרך ההרמונית ביותר בהם הם נעים למען כל הברואים.

3. האגן- שער הרגש

האגן הוא מפרק מורכב ומרתק, הוא מחבר את הרגליים לפלג הגוף העליון, בליבו שוכנת עצם העצה, עצם שהייתה כשנולדנו 5 חוליות שהתאגדו לאחת, בליבה בצד השני אברי המין שלנו.

במים בלי משקל העצמות הגדול אנחנו יכולים ליצור שיחרור משמעותי מאוד של האגן.

במפגש נדון גם במרחבים הרגשיים של האגן, הסיבות שבגללן הוא נסגר או נפתח הדרך להזמין תנועה באגן, הקשר של תנועה נוזלית או קיבוע וסטגנציה באגן

נבחן את הדרכים שבהן נוכל להביא ריפוי למפרק החשוב הזה.

4. הצעה תת מיימית חלק א וחלק ב ?

מתנועה אוטנטית, במעקב אחר הפרטנר שלנו, אנחנו מציעים אותם חזרה אל ה"רחם" מאפשרים להם לסמוך עלינו להעניק לנו את מקור החיים שלהם, הנשימה. דרך הפעולה הפשוטה אנחנו פותחים מרחב לאמונה בין אישית ברמות העמוקות ביותר שלה, דרכה נוכל להציף ולפגוש את יכולת ההקשרות משורשיה. שכן אם נוכל לבטח באחרים נוכל לבטוח בעולם.
גם בבריכה רדודה מאוד נוכל להרגיש את חווית האוקיינוס האין סופי. במפגש הזה נלמד איך להצליל במים רדודים, איך אפשר לאפשר לאדם לאבד את יכולת השליטה במרחב שלהם גם ב60 סנטימטר של עומק, איזה תנועות נכון לעשות במים רדודים ומאיזה להמנע, איך להשתמש בקרקעית בהצללות, ברגליים. כמו כן נדון במשמעות העמוקה של לקבל אל ידיינו את המזון של הנשמה, מקור החיים של אדם אחר.

5. שימוש באביזרים בזמן הטיפולים במים-

איך נוכל להניח את הראש על כרית ציפה בטוחה וכך לאפשר לראש לנוח בתוך כלי שימושי ונוח, אילו תנועות אוכל לעשות בידיים משוחררות, איך הכרית יכולה לשדרג לי את המתנה שהעניק במים. נשתמש בכרית ציפה הטובה ביותר שאני מכיר, הכרית של הדר דבוש WATER LOTUS PILLOW . שימוש בקערות טיבטיות- המים הם המוליכים הטובים ביותר בטבע לצליל, צלילי הקערות עוברים דרך העצמות, מורגשים ומרטיטים את כל הגוף ומהווים פורטל למצב רגיעה עמוק, האידיאלי לטיפולים, מכינים להתמסרות וקבלה של הטיפול בזמן שגם הצלילים עצמם יוצרים תהליך ריפוי גופני ונפשי.

בסדנה נלמד מה הגורמים שבשבילם עדיף לעבוד עם כרית, מתי לא נשתמש בה, נתמקד בעבודת כפות רגליים שכל כך מתבקשת במים ובדרכ לא מקבלת יחס חם, טיפול בתמיכה מבוקרת של המים, איך להעלות על הכרית ואיך להוריד אותה באלגנטיות בזמן טיפול. נלמד גם איך להשתמש בקערות הטיבטיות ואיך לשלב אותן בטיפול.

6. תנועת הגל ?

דרך התנועה הגלית אנחנו מזכירים לגוף מחדש את המקור של תנועתו, את החופש שנמצא בחוסר משקל בתוך התנועה במרחב שהופך לאין סופי. מביאים את השרירים למצב אוטומטי של "חופשה", משתמשים ב3 מיימדים, שהמים מאפשרים לנו לנוע בתוכו ובמה שנוכל ללמוד מיונקי הים הגדולים. דרך המים , טונוס השריר חוזר למצב של מנוחה שמזמין את מערכת העצבים למצב חלום.

התנועה הספיראלית מתרחשת בתוך הגוף באופן קבועה, על הזמן.

נלמד איך בזמן שימוש שלה אנחנו יכולים לתכנת את המערכת הנאורומוסקולרית חזרה לתנועה קבועה, איך לשחזר את התנועתיות כולה בגוף, נבדוק מה נע ברגש בזמן שאנחנו משתמשים בגישה הזאת ולאילו חלקים בגוף היא ממש מועילה.

בסופו ניתן גם דגש לאומנות של "נחיתה בטוחה", שכן הנחיתה הבטוחה היא הדרך היחידה לשוב בבטחה מתעופה גבוהה.

7. מראות בעניים עצמות:
בעניים עצומות חושינו הנוספים מתעוררים, אנחנו יכולים להביט יותר לעומק.
אנחנו יכולים להתחבר באמת לתחושת המטופל/פרטנר שלנו שאיננו רואה ויודע איכן הוא נמצא/ת משחרר שליטה מבחירה וסומך/ת על המים ובלא נודע, איך נוכל להזמין לסמוך כשאנחנו לא סומכים באמת? נחדד את היכולת שלנו להבין את הסביבה המרחבית, ההקשבה למי שבידינו
כשאנו רוקדים, כשאנו נוגעים, אנחנו מדברים ללא מילים.
ההבנות האלו יוכלו להיספג אל תוך חיי היומיום גם לאחר שנפקח את העיניים.

המפגש כולו יתורגל בעניים עצומות. לי באופן אישי התרגול בעניים עצומות הפיל כמה מהאסימונים החשובים ביותר לגבי טיפול במים- מתפקידי לחלוק את ההבנות.

8. המוביל הפאסיבי- מי עוקב אחרי מי? המטפל בונה את התרגול של עצמו או עוקב אחרי צרכי המטופל. איפה עובר הקו הדק בין להוביל ללהיות מובל. מי נמצא בשירות מי במפגש הטיפולי?
בכל מפגש אנחנו פוגשים אדם אחר עם צרכים אחרים, בכל מפגש עם אותו אדם מה שאנחנו מציעים לו משנה אותו בזמן הטיפול ודורש מאיתנו להיות קשובים כל הדרך אל מה שעולה בהם. איך מחדדים את היכולת להיות חלק מתהליך של אדם שנמצא בידי, איך יודעים מה מי שאיתי צריך? במהלך המפגש הזה נבדוק בדיון את המשמעות שלנו כמטפלים אקטיבים וכמטופלים פאסיביים ונחליף את התפקידים, נבדוק בתרגילים מודרכים ובשיחה את ההבדלים שבין התוצאות.

9. אינטימיות אתיקה ומיניות בטיפול במים - שיחה על המרחב שבין אינטימיות בטוחה ומיניות, התפקיד החשוב של המטפל. שיחרור אוקסיטוצין (הנושא של למחקר לתואר שני). שיחה, שיתוף. נגיעה בטאבו.

10.קרקוע במים מציפים- איך לסיים את הטיפול במי ים המלח, איך להפוך את החול והמלח הטבעיים לחלק מרכזי בטיפול.


מחיר הקורס כולו 2500 שקלים, אפשר לשלם בתשלומים.



עפר רוזנטל- שט בנתיבי המים כבר עשור, השער הראשון שלי אל עולם המים היה לימודי פסיכולוגיה והתמקדות בתקשורת לא מילולית כדי להגיע אל נפש האדם, באותו זמן תרגלתי צלילה חופשית שהמחישה לי את שינוי מצבי התודעה שהמים מביאים בקלות וללא צורך בתוספת סמים.

למדתי את התהליך המלא של מטפל וואטסו באיטליה, ארהב וישראל, למדתי עם 18 מנחים שונים גישות מים רבות ומגוונות, בזכותם ובזכות תרגול של שנים הצלחתי לשזור את רבדי הטיפול במים לשמיכת טלאים מחממת.

משנת 2009 התחלתי לרכז את תחום המים בים המלח, העברתי מאות סדנאות בסיס במלונות ים המלח ועם השנים העברתי העשרות מטפלים בים המלח, ביפו, באיטליה, בקליפורניה, בהוואי, באיביזה, ביוון ובמקסיקו.

אני בתהליכי לימוד מתמשכים של תנועה, של תקשורת ללא מילים, של תמיכה, של ריפוי, של שיתוף פעולה עם האלמנטים

עפר רוזנטל

למעלה מ10 שנים שאני מטפל ומביא ריפוי גופני ותודעתי דרך מים חמים לכל הברואים החיים.

רפואת המים היא רבת מימדים, היא מזרזת שיקום גופני, מעצימה תמיכה רגשית בתמיכה של אלמנט המים, מיישבת את המערכת העצבית ומאפשר לאנשים להיפרד מפחדים נרכשים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : עפר רוזנטל
מתי : רביעי- רביעי 20/4/2016-3/2/2016 11-15