לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

טיפול באמצעות תנועה, ריקוד ושיחה בהרצליה

הצטרפ/י
עם : קרין בלום
מתי : פתוח להזמנות
עם :

קרין בלום

טיפול בתנועה באזור הרצליה. טיפול בתנועה מתאים לנשים במשברי חיים, הפרעות אכילה ודימוי גוף שלילי, דיכאון, חרדה, קושי בניהול קשרים ושימת גבולות בקשר. כשנגמרות המילים הגוף מתחיל לדבר את הקושי.

נעים להכיר, אני קרין בלום, מטפלת בתנועה ופסיכולוגית חברתית. אני מלווה נשים בתהליכי ריפוי וצמיחה באמצעות החיבור לגוף, לתנועה ולמחול. אני עובדת באופן פרטני בקליניקה שהיא בעצם סטודיו אינטימי וחמים, ולמי שזקוקה למרחב קבוצתי גדול יותר לנוע בו, אני מציעה להצטרף לשיעורי וולדאנס שאני מנחה פעמיים בשבוע.

אני חוקרת את תרומתה הייחודית של תנועת הגוף ל well-being של נשים כבר לא מעט שנים. למעשה, התנועה מלווה אותי רב שנות חיי. מרקדנית צעירה בסטודיו ובלהקת מחול ועד היום כמטפלת ומנחת קבוצות, הריקוד והתנועה מהווים עבורי אמצעי שדרכו אני חווה את העולם ואת עצמי.

עוד לפני שלמדתי וצברתי תארים, ידעתי בבטן, ידעתי בגוף שלי, שלריקוד יש כוח מרפא. שהריקוד הוא כמו קסם שבאמצעותו אפשר ליצור, לשחק, לדמיין ולהתחבר פנימה, ויותר מהכל, לבטא את עצמנו.

בחרתי לעבוד עם נשים כי אני מאמינה בכוח שלנו כנשים ליצור את החיים שנכונים לנו, לעבור תהליכים עמוקים ושינויים וללדת את עצמנו כל פעם מחדש.

חוץ מהיותי מטפלת, אני אמא לשלוש בנות, זוג תאומות מתבגרות ואחותן הקטנה שהולכת בדרכן, ובעצם, שלושתן קצת הולכות בדרכי ומאמצות את התנועה כחלק בלתי נפרד מהחיים, כל אחת בתחום העיסוק שלה.

בשנים האחרונות אני מתנדבת בעמותת "עלם" ומלווה מקצועית את פרויקט "עלמה"- בית שיקומי לצעירות עם רקע של פגיעות מיניות בילדות. שם אני לומדת וחוקרת את העבודה התנועתית הייחודית לטיפול בטראומה מורכבת/טראומה מתמשכת.

אני מאמינה בכוחה של התנועה לרפא, להעצים ולחולל שינוי. התנועה המשותפת בקליניקה והקשר הנרקם ביני ובין המטופלת מהווים את הבסיס לתהליך הטיפול והריפוי.

קרין בלום

מטפלת בתנועה, עובדת באופן פרטני ובקבוצות בהרצליה. מנחת שיעורי וולדאנס, מרחב תנועתי מאפשר ובלתי שיפוטי עבור נשים שחולמות לרקוד גם ללא ניסיון קודם. השילוב בין הריקוד, המוסיקה והפאן הטיפולי הייחודי הוא מה שהופך את וולדאנס לחוויה לגוף ולנפש.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
רונית אידלמן
<

כל הפעילויות של קרין בלום:

שיעורי ריקוד וולדאנס במרכז תאו בהרצליה

וולדאנס עם קרין בלום

שיעורי ריקוד וולדאנס, מרחב נשי מאפשר ונטול שיפוטיות שבו את מוזמנת לרקוד, לנוע, להתחבר לגוף, להתחבר למוזיקה מדהימה, ליצור ולהתבטא באמצעות תנועה. ימי רביעי ב 10:30-11:45ימי חמישי 20:00-21:15» עם קרין בלום

רביעי, חמישי
שיעורי ריקוד וולדאנס במרכז תאו בהרצליה

וולדאנס עם קרין בלום

עם: קרין בלום

מתי: רביעי, חמישי

שיתוף חברים
עם : קרין בלום
מתי : פתוח להזמנות

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך