לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס מבוא והעמקה באנוסארה יוגה 7-11.4 בכפר סירקין

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם סטודיו תכלת ליוגה
יוגה »  יוגה »  סדנאות יוגה »  יוגה בכפר סירקין »

הצטרפ/י
עם : סטודיו תכלת ליוגה
מתי : חמישי- שני 11/4/2011-7/4/2011 1000-1800
עלות : ₪1250
הטבה :₪1100
עם :

סטודיו תכלת ליוגה

בואו ללמוד את אחד מסגנונות היוגה הפופולריים ביותר בארצות הברית ובעולם - אנוסארה ! קורס מבוא לעקרונות היישורת היחודיים ולפילוסופיה של האנוסארה עם אחת המורות המוערכות ביותר בלוס אנג′לס.
אנוסארה- מהזרמים החדשים והמלהיבים ביותר ליוגה כיום בעולם הולך ותופש תאוצה גם בישראל. בשנה הקרובה ? אנו "מעלים הילוך" עם שפע של שיעורים, סדנאות, קורסים ומפגשים עם טובי המורים לאנוסארה במרחבי תרגול שונים ברחבי הארץ !

"אנוסארה" (בסנסקריט) משמעותה "לציית למשאלת ליבך", "לזרום בנועם ובחן עם הטבע והחיים". "אנוסארה יוגה" נוסדה ע"י ג`ון פריינד ב- 1997 והיא שיטה לתרגול יוגה המאחדת פילוסופיה טנטרית שבמרכזה עקרון טוב הלב הפנימי עם עקרונות יישורת אוניברסלית.

האירוע הראשון בשנת 2011 : קורס מבוא והעמקה ביסודות האנוסארה (אימרג`ן 1) בין התאריכים 7-11.4 הפתוח לקהל הרחב: 5 ימים של יוגה, פילוסופיה, וחוויה בלתי נשכחת עם אחת המורות המובילות בלוס-אנג`לס, הגר חרפק. הקורס ייערך בסטודיו תכלת ליוגה בכפר סירקין, ( כ-25 דקות נסיעה מת"א) באווירה ביתית ונעימה.

קורס מבוא והעמקה באנוסארה יוגה (אימרג`ן 1) פתוח למתרגלי יוגה מכל הזרמים, למורים ליוגה ולקהל הרחב המתעניין בקורס בסיסי אך מעמיק של אחד מזרמי היוגה המרתקים ביותר בעולם. תכנית הלימודים כוללת רקע לפילוסופיה הטנטרית העומדת בבסיס התרגול באנוסארה ותיאור של עקרונות היישורת היחודיים המהווים את לב ליבה של השיטה. בנוסף, נלמד ונתרגל פראניאמה, מדיטציה, אנטומיה ונושאים נוספים הקשורים לעולם היוגה.

הקורס הוא אחד משלבי ההכנה לקורס מורים לאנוסארה יוגה ומתאים לתלמידים מתקדמים הרואים את עצמם כמועמדים עתידיים להיות מורים לאנוסארה יוגה בישראל. יחד עם זאת, הקורס בסיסי ומתאים גם לכל מתרגלי היוגה המעוניינים לשקוע אל תוך תהליך של הרחבת הידע וההבנה של תרגול היוגה.

עלות: לנרשמים מראש עד תאריך 20.3 , 1,100 ? ולנרשמים לאחר תאריך זה: 1,250 ? הכוללים 5 ימים מלאים של תרגול ושיעורים (משעה 10:00 עד 18:00).

ההרשמה המוקדמת, בתשלום 350 ש"ח מקדמה. ניתן לבצע הרשמה עצמית ותשלום בדף הבא:


לבירורים ושאלות, ניתן להתקשר לטלפונים: , (אראל) או בדוא"ל: [email protected]

* ניתן להצטרף בכל יום לתרגול הפתיחה של הקורס שייערך בין השעות 10:00-12:00 במחיר של 55 ש"ח

לפרטים נוספים, ולסדנאות נוספות שתערוך הגר במרחבי יוגה נוספים בישראל במהלך חודש אפריל - כנסו לאתר שלום יוגה , או הצטרפו לדף הפייסבוק של קהילת אנוסארה יוגה בישראל


הגר חרפק - מתגוררת, לומדת ומלמדת שיעורים, סדנאות וקורס מורים לאנוסארה בלוס- אנג`לס, בישראל ובמקומות רבים ברחבי העולם. הסגנון של הגר מלא בהומור ויחד עם זאת מזמין לגעת במעמקי הלב, הוא מאתגר ויחד עם זאת מחבק ורך. הגר משלבת פילוסופיה ומיתולוגיה ומחברת אותם לכלל תרגול מעורר השראה. הגר מזמינה את כל תלמידי היוגה והמתרגלים בישראל לסדנאות האנוסארה בהן נלמד כיצד להפוך את היוגה ואת החיים לכלל יצירת אמנות מרהיבה ביופיה.

לפעילויות ואירועים נוספים שתעביר הגר בישראל במהלך חודש אפריל לחצו על הקישור הבא:

סטודיו תכלת ליוגה

סטודיותכלת - סטודיו חדש ליוגה לתושבי אזור פתח תקווה והסביבה. בסטודיו מתקיימים מגוון של שיעורי יוגה בסגנונות שונים לכל הרמות באווירה פסטורלית ורגועה
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : סטודיו תכלת ליוגה
מתי : חמישי- שני 11/4/2011-7/4/2011 1000-1800
עלות : ₪1250
הטבה :₪1100