לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ביואורגונומי

מאת: טל שביט


"ה` בהיכל קודשו, ה` בשמים כיסאו, עיניו יחזו, עפעפיו יבחנו בני אדם"
(תהילים י"א פסוק ד`)


ביואורגונומי - מדע ותרפיה אותו המציא ופיתח רפי רוזן.
בתחילת שנות השמונים כתב רפי על הטכניקה שפיתח: " ביואורגונומי הינו מדע ותרפיה, מבוסס על חישת אנרגיה, חישת קווי כוח של שדות אנרגטיים, של אורגניזמים חיים, של אנשים, של רוחות, של האטמוספרה ושל כדור-הארץ
ביואורגונומי עוסקת במצבים של בריאות ושל חולי. האבחון נעשה ב"רוח" המטופל ובכל הישויות שהמטופל קשור איתן בתלו?ת אנרגטית. הטיפול בביואורגונומי הוא טיפול אנרגטי ונעשה במקור החולי".
יתרונות השיטה:
א. טיפול מרחוק ? הטיפול האנרגטי בביואורגונומי והילינג נעשה לגוף האנרגטי. אנו מזמנים את הגוף האנרגטי מכל מקום/מרחב על פני כדור הארץ ועורכים את הטיפול האנרגטי.
ב. אין משמעות לזמן - אנו מזמנים את המערכת אנרגטית של המטופל בכל זמן שנבחר החל מההיריון, הלידה, הילדות והבגרות נאבחן ונטפל באותה נקודת זמן. באופן זהה אנו יכולים לאתר פחדים וטראומות על ציר הזמן של המטופל בטכניקת הביואורגונומי.
ג. אין משמעות לגודל - אנו יכולים לטפל באדם ולעומת זאת בתא בודד, נעפעף עליו כעל גוף אנרגטי לכל דבר.

אנרגית הטיפול יכולה להיות:
**ברמה המערכתית: מערכת העצבים, הדם, הנשימה, העיכול ועוד.
**ברמת האיבר: הכליה, הריאה, הדם, הלב מעיים, רחם, בלוטה ועוד.
**בגופים האנרגטיים: הגוף האתרי, הגוף האסטרלי, הגוף השמימי ועוד.
**במרכזי אנרגיה: צאקרת הבסיס, צאקרת המין, צאקרת מקלעת השמש...
אנרגיות המקור
אנרגיות המקור הן אנרגיות הנבדקות והמטופלות בכל טיפול ביואורגונומי, אנרגיות המקור מתייחסות לגנטיקה של המטופל (אבא, אמא, סבא סבתא ועוד) ואנרגיה המשלימה שלו ואנרגית המטופל בגלגולים קודמים.
אבא אמא - כשאנו ניגשים לטפל בביואורגונומי אנו תמיד נתייחס למרכיב הגנטי של האדם: אבא, אמא, סבא, סבתא, וכו` יחד עם זאת נקדיש תשומת לב מרבית למשלים האנרגטי של האדם ולגלגוליו הקודמים.
גלגול - כשאנו בודקים את המכלול הגנטי והמשלים האנרגטי אנו גם "נביט" בגלגוליו הקודמים של האדם ובהשפעותיהם על הכאן ועכשיו. לדוגמא: באה אלי מטופלת עם כאבי גב תחתון, ניגשתי לטפל במקור הכאב "שישב" על גלגול קודם שבו היא חוותה טראומה מינית - כאבי הגב חלפו.
השלמה אנרגטית - לכל אדם ישנה השלמה אנרגטית כמו שלצבע יש השלמה אנרגטית. כשאנו מאחדים את המטופל עם המשלים האנרגטי שלו אנו יוצרים את השלם ומהחיבור האלוהי הזה הריפוי הוא עוצמתי.יכול להיות מצב שבו אדם מושפע מהמשלים האנרגטי שלו. לדוגמא: אם המשלים האנרגטי שלי נפצע בגב המטופל עלול לחוש כאבי גב במקום הפציעה. אם המשלים נפל ממקום גבוה למטופל יהיה פחד גבהים. (למידע נוסף כנסו כאן .... )

רגשות, מחשבות ואנרגיה
אחד הדברים הבולטים ביותר שרפי מצא, הוא הקשר הישיר בין פתיחה וסגירה אנרגטית לבין הרגש והחשיבה של האדם. נושא החופש והשליטה כגורם הפותח וסוגר את השדות האנרגטיים של האדם, היוו בסיס להבנת תהליכים רבים בבריאות וחולי. לכל דבר ביקום יש את התדר האנרגטי שלו, למחשבה, מתח, כעס, פחד, כאב, טראומה. המטפלים בביואורגונומי מקבלים בעפעוף את מקור הכעס או המתח. מחלה נפשית וגופנית, באה לביטוי תחילה בגוף האנרגטי ורק אחר כך בגוף הפיסי. באמצעות הטיפול האנרגטי ניתן לעיתים למנוע מחלות עוד לפני הופעתן.
לכל אדם יש את היכולת להתחבר לאנרגיה דרך לימוד הביואורגונומי או חיבור לאנרגיות ריפוי של היקום -הילינג.
כל אדם הוא מטפל, ביום-יום שלנו אנו מטפלים במגוון שיטות, מריפוי של אמא באמצעות מילה טובה, הנחת היד ועד לימודי רפואה. ביאורגונומי הוא כלי טיפולי נוסף המאפשר אבחון מהיר ומדויק.
אתם מוזמנים ליצור את הנס הפרטי שלכם ? אין צורך בידע קודם.

לשאלות, בירורים ומועדי פתיחת קורסים אנא ניתן ליצור קשר דרך האתר.


המאמר פורסם גם כאן »

טל שביט טל שביט בעלת תואר בביוטכנולוגיה והוראת מדעים. מורה ומטפלת בהילינג, מדיטציה וביואורגונומי מטרת הקורס: לעורר את הידע הרדום הקיים בכל אחד ואחד מאתנו למען נוכל להשתמש בו למטרות הכוון, ייעוץ וריפוי במישור רוחני, מנטאלי, רגשי ופיסי.

כל המאמרים של healenergy:

מדיטצית - פני מלאך

מדיטצית - פני מלאך

פני מלאך זוהי מדיטציה שנועדה לחיזוק הקשר ביניכם לבין המלאכים אשר איתכם. הרימו את פניכם למעלה ושאו תפילה. הניחו למלאכים להתקרב, להיות חלק מעולמכם, לגעת בעורכם, בפניכם ובנשמתכם.» מאת טל שביט

מדיטצית - פני מלאך

מדיטצית - פני מלאך

» מאת טל שביט

שיתוף חברים
עם : טל שביט