לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

תיאטרון בחלל הציבורי



לקראת סדנאות האמן בפברואר, הנה תקציר דבר המנהלים האמנותיים ליסה ג?יקובסון וגיל בכר, וכן כמה קטעים מתוך פסטיבל בת ים לתיאטרון ברחוב שהתקיים בשנת 2011

בהנאה מלאה ....

סדנאות אומן בפברואר 2012, בהנחיית ז`אק ליבשין, ופסקל לקוק, צרפת , ליסה ג?יקובסון וגיל בכר. הרשמו בדפי האירוע ! וקבלו הנחה של 25%-50% ממחיר הסדנה.

"אומנויות הבמה התרחשו בעבר ברחוב ובחוצות. בעבר התיאטרון הנודד הוא זה שבישר על מהפכות ואקטואליה. מופלא ומפעים כוחו של הרחוב, כוחה של כיכר העיר. אצלנו וסביבנו ברחבי העולם, הרחוב- הוא מקום הביטוי האותנטי ביותר, למהפכות מכל סוג, כולל מהפיכה תרבותית!

אנו חושבים שקיטלוג תיאטרון להגדרות כגון- רחוב, אחר, שוליים, פרינג? וכו?, חוטא ליצירה וליוצרים עצמם, וממשיך ליצור אפלייה רוחנית ותקציבית בתחום התיאטרון.

לטעמנו, תיאטרון יכול להתקיים בכל חלל, תיאטרון צריך להיות חוויתי, יצרי, תלת מימדי וחושי, ומעל הכל הוא צריך להיות טוב !

לדעתנו, אמן צריך לבחור את החלל בו הוא רוצה לפגוש את הקהל והקהל יכול וצריך לדרוש שאמנות, מכל תחום, תהיה חלק בלתי נפרד מהוויתו היום יומית. "

המאמר פורסם גם כאן »

צוות האתר Street C.A.T Bat Yam הינו הפסטיבל הגדול בישראל המוקדש ליצירה תיאטרלית מקורית בחללים אורבאנים ולא קונבנציונליים.

סדנאות אומן בחודש פברואר לקהל מקצועי בתחומי העיצוב והתיאטרון. עם ז`אק ליבשין, ופסקל לקוק, צרפת, ליסה ג`יקובסון וגיל בכר.

שיתוף חברים
עם : צוות האתר