לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

להשתמש בדאודורנט מבלי להסתכן בסרטן שד



דאודורנט טבעי נחשב לאחד הגורמים החשובים בחיזוק בריאותו ותיפקודו התקין של הגוף.

דאודורנט טבעי נחשב לאחד הגורמים החשובים בחיזוק בריאותו ותיפקודו התקין של הגוף. הגוף מנקה את עצמו מרעלים בעזרת הזיעה ודאודורנט שלא מאפשר למנגנון ההזעה להתקיים, מעלה את הסיכון להיווצרות של פתולוגיות באזור, כגון סרטן השד והלימפה ולאלצהיימר.

מדוע ההזעה חשובה לבריאותנו?
כן אני יודעת זה לא נוח ולא תמיד מתאים, אבל מנגנון ההזעה מאוד חשוב לחיזוק המערכת המטבולית (חילוף החומרים) של הגוף. בנוסף ההזעה היא דרך נהדרת של הגוף מצד אחד לקרר את עצמו ומצד שני להוציא ולשחרר פסולת נוזלית ורגשית שאין לנו צורך בהם יותר. מאוד מומלץ לאפשר להזעה להתרחש, להכיר בחשיבותה, לנשום ליד התחושות שהיא מעלה בתוכנו ולהרפות את ההתנגדות. ככל שאנחנו קשובים ומשתפים עם הגוף פעולה כך מלאכתו נהיית קלה יותר.

האם השימוש בדאודורנט אנטי פרספירנט שפירושו "נגד זיעה" מסוכן לבריאותנו?
כאמור הגוף שלנו מנקה את עצמו מרעלים בעזרת זיעה. כאשר מזג האויר חם והטמפרטורה עולה, גוף האדם מזיע על מנת לקרר את עצמו ולמנוע מחום הגוף לעלות ולסכן את בריאותנו. הזיעה המצטברת יוצרת מצע נוח לגידול חיידקים המתפתחים בבית השחי אשר יוצרים את הריח החזק. אנטי פרספירנט כשמו כן הוא (נגד זיעה) מונע מהגוף להזיע ובדרך זו הוא משבש את המנגנון הטבעי של הגוף ומפריע לתהליך ניקוי הרעלים ולאיזון החום באזור שמתחת לבית השחי.

נשים המשתמשות באנטי-פרספינט מיד אחרי גילוח בית השחי מסתכנות עוד יותר, מכיוון שבזמן הגילוח נוצרים בעור חתכים וסדקים בלתי נראים לעין, דבר זה מאפשר לחומרים הכימיים שנמצאים
בדאודורנט והמסוכנים לבריאותנו (כגון אלומיניום) לחדור לגוף דרך אזור בית השחי, ולהסתנן לכלי הדם, לבלוטות הלימפה ולמערכת העצבים המסועפת שנמצאת באזור זה ומהם להתפשט לכל הגוף. מכאן שנשים בהריון ונשים מניקות חושפות גם את ילדם לחומרים המזיקים שנמצאים בדאודורנט אנטי פרספירנט. האלומיניום והחומרים המזיקים האחרים שנספגים בעור עלולים להגיע לעובר דרך כלי הדם והלימפה, או לתינוק בזמן ההנקה ולסכן את בריאותם.

החומרים המזיקים מהדאודורנט והרעלים שאינם מפונים עם הזיעה יוצרים עומס גדול של רעלים באזור רגיש זה ועלולים לחסום את הזרימה התקינה של כלי הדם הלימפה והאנרגיה ולהאט את קצב חילוף החומרים בצומת מרכזי זה שבגופנו, ומכאן גם להעלות את הסיכון להיווצרות של פתולוגיות, כגון סרטן השד והלימפה ולאלצהיימר.

דאודורנט טבעי אינו מכיל חומרים רעילים (כגון אלומיניום), ובגלל הקרבה של אזור השימוש (בית השחי) לצומת מרכזית של מערכת הלימפה ושל מערכת העצבים שבגופנו, הוא נחשב לאחד הגורמים החשובים בחיזוק בריאותו ותפקודו התקין של הגוף.

יול זיגלבאום יול מלאכת ריפוי - ליווי תהליכי ריפוי הכוונה ואימון רב מימדי מכוון חיים דרך מפגשים אישיים, סדנאות, קרמים טבעיים עשויים במלאכת יד והמותאמים אישית. מוצר הדגל שלי הוא דאודורנטבעי+.
מידע נוסף ומוצרים טבעיים באתר האינטרנט שלי: http://yolway.co.il

כל המאמרים של יול מלאכת ריפוי:

פורים והבלגן שלפני הסדר החדש

פורים והבלגן שלפני הסדר

ה"בלגן" שאנו עוברים בתקופה הזו מאוד אופייני לזמן זה של פורים. זמן שמהווה הכנה לסדר החדש של השנה החדשה-סדר פסח. בזמן זה יש לנו הזדמנות נהדרת לבטא צדדים חדשים בתוכנו ולצרף אותם לחוויה שלנו כמהות חופשית ושלמה.» מאת יול מלאכת ריפוי

פורים והבלגן שלפני הסדר החדש

פורים והבלגן שלפני הסדר החדש

» מאת יול מלאכת ריפוי

מי מפחד ממחלות החורף

מי מפחד ממחלות החורף

מדהים לגלות כל פעם מחדש שככל שאנחנו נלחמים במחלות כך הן רקהולכות ומשתכללות. מקובל לראות במחלות החורף כביטוי למערכת חיסונית נמוכה וכמטרד שיש להימנע ממנו, אולם לא תמיד כך הוא הדבר.» מאת יול מלאכת ריפוי

מי מפחד ממחלות החורף

מי מפחד ממחלות החורף

» מאת יול מלאכת ריפוי

להסכים לחוש את הכאב

להסכים לחוש את הכאב

השריפה בכרמל היא אחת מהדרכים של התודעה הישנה לשחרר את עצמה מתוך האדמה, מתוך התודעה קולקטיבית. חשוב להסכים לחוש את הכאב, ולהתאבל על הישן וליד הריק שנוצר ללמוד על החדש.» מאת יול מלאכת ריפוי

להסכים לחוש את הכאב

להסכים לחוש את הכאב

» מאת יול מלאכת ריפוי

שיתוף חברים
עם : יול זיגלבאום