לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

תקשור רוחני

תקשור רוחני - אורן נוטוביץ - תקשור - דרך גוף
תקשור רוחני - אורן נוטוביץ - תקשור - דרך גוף


תקשור רוחני הוא המידע שמתקשר מקבל להבנת משמעות הקיום והייעוד שלך בעולם זה, מה הדרך הנכונה לך לגילוי עצמך והסובב אותך ואיך ניתן להפסיק את הסבל ולחיות בשמחה.

תקשור רוחני

תקשור רוחני הוא קבלת מידע על הכול. הגוף, הנפש והרוח. זו אהבה ללא תנאי, רגש ותחושות חזקות לגבי האמת, הידע הנכסף לתשובות ברורות בחיים לאירועים שקרו או קורים בחייך, לקשר עם האלוהות ואתה כאחד שלם ומושלם.
תקשור רוחני הוא המידע הנכון שמקבל אדם ההולך בדרך הרוחנית, כלומר: החוקר את עצמו ואת הסובב אותו ולא חושש ממה שיגלה אלא נותן לעצמו חופש לחקור כל דבר וליהנות מדרך החיים בחקירה מתמדת: מה קורה לי? איך אני מרגיש? מה מרגיש הטבע? וכדומה.
אדם המוצא את עצמו בעולם של בחירה מתמדת והחלטות חשובות של עשייה כל יום. אדם זה - אתה יכול לבדוק כל דבר. אז אתה מגלה את עצמך ואת הסובב אותך כאחד שלם ומושלם. זו התפתחות רוחנית וכל מה שמשתמע מכך: אומץ, כנות, יושר עצמי, אהבה, סבל, אושר ופחד יחדיו ועוד.

אבחון וטיפול באמצעות מתקשר רוחני משמעו שאתה מגיע לאדם אשר חווה ועובר תהליך התפתחותי כל הזמן ונמצא בתהליך התפתחותי רוחני כלומר, יכול לאבחן - להבין ולקלוט את כל מה שקורה לך ללא הסברים מיותרים.
אדם זה: חווה את העולם בדרך קצת שונה כי הוא יודע את האמת או בדרך לידיעתה - ולכן הוא יכול להסביר לך את מטרת קיומך, את הבחירה והשליטה בגורלך ואת מהות נפש ורוח האדם והבריאה.

מידע זה יכול להאיר את דרכך ולהקל עליך בהבנת הדברים שקורים או קרו לך בחיים. כך אתה פחות כועס על עצמך או עלינו או על העולם. אתה מבין טוב יותר את עצמך ואת התהליכים שאתה עובר.

עצם הבנה זו כבר יכולה לגרום לסוג של הארה, בריאות, שמחה, רגיעה והפחתת הפחדים והחרדות שלך.

תקשור רוחני יכול לתת לך את המידע והכיוון הנכון רק לך ולהאיר את דרכך בעולם זה.
כך אתה יכול לקבל את ההחלטות הנכונות רק עבורך.

באהבה ואור,
אורן נוטוביץ - תקשור

אורן נוטוביץ אורן נוטוביץ - תקשור. מתקשר ומטפל הוליסטי. מתקשר גם בטלפון. מעל 25 שנות ניסיון. אמינות ומקצועיות. עובד סוציאלי בהכשרתי (B.A).

כל המאמרים של אורן נוטוביץ - תקשור:

הרפיה והרפיה עצמית - תרגיל נשימה ממוקד

הרפיה והרפיה עצמית - תרג

תרגיל הנשימה המעמיק ביותר להרפיה ורגיעה ללא צורך בתרופות. קל ליישום, רק צריך להתאמן בו ולתרגל אותו והחיים משתנים מיד. מתאים מאוד להרפיה עמוקה ולשינה טובה.» מאת אורן נוטוביץ

תקשור אמיתי  - הדרך להתפתחות גופנית רוחנית נכונה

תקשור אמיתי - הדרך להתפ

מהו תקשור אמיתי ומהי הדרך הנכונה לחיים בריאים ומאושרים» מאת אורן נוטוביץ

טיפים לחיים בריאים

טיפים לחיים בריאים

באם נתייחס אל גופנו כילד הקטן שלנו שזקוק למזון בריא כדי לשרוד ולהתפתח באהבה כבר מצאנו את רוב התשובות לשלותנו ולחיים בריאים ומאושרים יותר.» מאת אורן נוטוביץ

טיפים לחיים בריאים

טיפים לחיים בריאים

» מאת אורן נוטוביץ

שיתוף חברים
עם : אורן נוטוביץ