לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

על ריפוי אנרגטי

הילינג - אמרי גניאל- הילינג - דרך גוף
הילינג - אמרי גניאל- הילינג - דרך גוף
מאת: imri ganiel


מתוך גישה שהכל בנוי מאנרגיה- מתאפשרת טווית מציאות שבה אפשר להשפיע על חיינו ולבחור לרפא נושאים מהשורש. לבחור בהתפתחות וצמיחה. הדלת תמיד פתוחה- רק צריך לעבור בה.

הילינג/ריפוי אנרגטי
ריפוי אנרגטי הוא דרך ליצור התמרה בחיינו ע"י שימוש באנרגיה הקיימת בכל מקום ביקום. הגישה מגיעה מתוך ראייה שהכל הוא אנרגיה ובגלל שאנרגיה היא דבר דינאמי, היא גם ניתנת להשפעה ולהתמרה. כל חומר מורכב מאנרגיה בעולם ולכל חומר יש את התדר שלו. גם למחשבה, רגש או כסא- יש תדר ספציפי במציאות שלנו. גם התודעה היא אנרגיה, רק שהיא הרבה יותר מעודנת ויכולת ההשפעה והעבודה שלנו איתה מורכבת יותר.
הגישה לעולם האנרגטי קיימת באופן טבעי אצל ילדים, אצל רוב המבוגרים היא כבר יכולת נרכשת, כל אחד יכול ללמוד איך לעבוד עם אנרגיה ויכול לשכלל את יכולתיו עם הזמן. ברור שיש גם כשרון טבעי- כמו בכל תחום. לדוגמא, כולם יודעים לשחק כדורגל, אבל לא כולם ישחקו כמו כריסטיאנו רונאלדו. וגם הוא ממשיך לשכלל יכולות ככל שהזמן עובר.
רוב המטופלים שחווים טיפול, מרגישים את האנרגיה כבר במפגש הראשון. זה מאפשר להם להאמין בפוטנציאל של ריפוי הקיים אצלם.
אני נתקל לא מעט בהנחות אשר שוללות קיום של אנרגיה. אנחנו נוטים באופן מאוד אנושי לגלות חוסר הבנה או הכחשה למה שלא מוחשי. למרות זאת אנחנו מקבלים שימוש פשוט ויומיומי כמו רדיו שפועל על תדר מסוים או היכולת לדבר דרך פלאפון. הסיבה העיקרית היא שבני אדם כמונו שבאו מתרבות מערבית שוכחים להיות מחוברים לטבע ושוכחים את היכולות והאיכויות שקיימות בנו כבני אנוש אינטלגינטיים שמורכבים ביולוגית מהחומרים הקיימים באדמה. בעקבות זאת, אנרגיה המכוונת לריפוי יכולה להיות עניין הגיוני וטבעי במציאות שלנו אם מקבלים את העובדה שקיימת יכולת שלנו כבני אדם להשתמש בה.
כהילר, למדתי ושכללתי את היכולות שלי לעבוד עם כל תדר הקיים בעולם- תדרים של חיות, צמחים, פרחים, קריסטלים, או אלמנטים כמו אש, אדמה ומים. יש לי את היכולת לעבוד עם איבר, מרידיאן, צ`אקרה. ישנה אפשרות לנקות ערוצים אנרגטיים שדרכם זורמת אנרגיה בגוף, לשחרר טראומה מהגוף, לשדרג את תפקודם של איברים שונים ומערכות שונות בגוף, להשפיע על ה ד.נ.א, לנטרל מחלות שאין לרפואה המערבית כלים לטיפול בהם כגון- סרטן, תסמונת העייפות הכרונית ועוד, למוסס מטענים קרמתיים, לנקות את ערוץ הקונדאליני, למוסס דפוסים ומטענים רגשיים הקיימים בגוף.
מתוך גישה שהכל בנוי מאנרגיה- מתאפשרת טווית מציאות שבה אפשר להשפיע על חיינו ולבחור לרפא נושאים מהשורש. לבחור בהתפתחות וצמיחה. הדלת תמיד פתוחה- רק צריך לעבור בה.

למידע נוסף: 050-2023828

המאמר פורסם גם כאן »

imri ganiel עוסק באומנויות ריפוי אנרגטיות ופיזיות. מטפל בכיר בעיסוי רפואי, רייקי מאסטר, תרפיית קרניוסקראל, וורטקס הילינג והילינג שאמאני.
למד והשתלם בארה"ב ובישראל.
משנת 2009 חי ופועל בארץ.

שיתוף חברים
עם : imri ganiel