לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

רגש - מה עושים עם זה?



מה יקרה אם ניתן לרגשות שלנו להיות? אם ניתן לעצמנו לחוות את הרגשות שלנו במלואן? אם לא נסתיר מעצמנו ומהסביבה את האהבה שאנחנו מרגישים כלפי מישהו או משהו?

וגם לא נבהל מהקנאה, האכזבה, המבוכה, הכעס, ההתלהבות, הפחד, הכאב, השמחה, העצב, ההנאה, הסיפוק וכו`

אם נהיה בתשומת לב לגוף שלנו, נשים לב איך רגשות הם דבר פיזי שמופיע כתחושה של גל או של חום /קור ומשפיע על כל הגוף וההוויה שלנו כמובן, יש רגשות שאנחנו מרגישים מאוד בנוח להרגיש, להביע ולהראות ויש רגשות שיותר קשה לנו לאפשר להן לזרום ולשטוף אותנו, הרגש עולה או מתחיל להיות נוכח בגוף ואנחנו מוצאים את הדרך לסתום אותו, להסתיר אותו, להדחיק אותו, מעסיקים את עצמנו במשהו כדי לא להרגיש, מוצאים הסחת דעת שמניחה את הדעת.

רגשות הם כוח מניע בחיים, מה קורה לתנועה שלנו בחיים ובעולם כשאנחנו מסתבכים עם הרגשות שלנו? כשאנחנו סותמים אותם באיזושהי דרך.

מעניין להתבונן בקשר שבין התנועה שלנו בחיים ובעולם לבין היכולת שלנו לקבל את גלי הרגשות השונים שעולים, לאפשר אותם וללמוד מהם.
ללמוד איזה רגש יותר קשה לי לחוות - האם קשה לי לחוות את עצמי כועסת, עצוב, חלשה, מקנא, אוהבת, נהנה - להבין למה, ולאפשר לעצמי לחוות את הרגש הזה.
זה יכול לקחת זמן כי בטוח יש לנו סיבות טובות שבגללן בכלל יצרנו את המנגנון הזה, זה מצריך סבלנות וסלחנות כלפי עצמנו.

למה לחוות רגש שאנחנו לא רוצים לחוות?

ההחלטות שלנו והבחירות שלנו מונעות מהרגשות שלנו כלפי הסביבה, האנשים הקרובים אלינו והפחות קרובים אלינו, העיסוק שלנו, השכונה הישוב המדינה, השגרה שאנחנו מנהלים, האנשים, העיסוקים, תחומי העניין, הקפה, העיתון, הבלוגים וכו`

אני מסתכלת על רגשות כאיתותים, קריאות, אזעקות של הגוף שאומר לנו מה אנחנו מרגישים - אם אנחנו קשובים לאיתותים האלה יהיה לנו יותר קל לבחור לפעול בצורה שנכונה לנו,
אולי אנחנו כועסים כי מישהו עבר את הגבול ופגע בנו - אם נדחיק את זה לא נראה את הפגיעה, אולי אנחנו מקנאים במישהו כי יש לו משהו שאנחנו גם רוצים, אם נרגיש את הקנאה כמו שהיא בלי שיפוטיות נוכל לפעול בדרך שלנו כדי שגם לנו יהיה את זה, אולי אם נאפשר לעצמנו להרגיש אהבה נהיה מוקפים ביותר אנשים שאנחנו אוהבים, בעיסוקים של עבודה או פנאי שאנחנו אוהבים, בבית שיותר נעים לנו בו, בבגדים שיותר כיף לנו ללבוש וכו`
בגדול יהיה לנו יותר קל להחליט ללכת בדרך מסוימת כל עוד היא מתאימה לנו ולהפסיק אותה ברגע שהיא פחות מתאימה לנו או שאנחנו רוצים ללכת בדרך אחרת.

לא תמיד פשוט אבל בהחלט מסקרן!

מעניין אתכם לחקור וללמוד לקבל כל רגש שעולה, מתי שהוא עולה, לתת לו להיות ולהתבונן ולחוש איך הוא משפיע על הבחירות שלכם וזרימת החיים שלכם.
מזמינה אתכם לקליניקה שלי כדי לחקור וללמוד לעשות בדיוק את זה.
מוזמנים להתקשר אלי ולקבל פרטים נוספים על הטיפול - ליבנת סמרה


ליבנת סמרה מדריכה איך ליצור שינוי בכאב פיזי או נפשי. במפגשים של אחד על אחד, דרך טכניקות מגע שונות ושיחות, נלמד להרחיב את היכולת להיות בתשומת לב לגוף, היכולת לנשום במגוון צורות, לעזוב מאמץ מיותר בגוף. ללמד את הגוף שאפשר גם אחרת!

כל המאמרים של ליבנת סמרה:

מה קורה במפגש הטיפולי?

מה קורה במפגש הטיפולי?

המפגש הוא אישי ודרך שיח משותף ועבודה עם טכניקות מגע ונשימה נלמד טכניקות לשחרור הגוף ויצירת שקט בראש, חידוש אנרגיות ושחרור מחסומים רגשיים» מאת ליבנת סמרה

מה קורה במפגש הטיפולי?

מה קורה במפגש הטיפולי?

» מאת ליבנת סמרה

לתת לנו ולאחרים מתנות

לתת לנו ולאחרים מתנות

הזמנתי אותה לטיפול במתנה, מידי שבוע אני נותנת טיפול לבעלה שעבר לפני 4 שנים אירוע מוחי...» מאת ליבנת סמרה

לתת לנו ולאחרים מתנות

לתת לנו ולאחרים מתנות

» מאת ליבנת סמרה

כאב פיזי, כאב רגשי והקשר ביניהם

כאב פיזי, כאב רגשי והקשר

מדהים אותי כל פעם מחדש הקסם הזה, השינוי שאנחנו מסוגלים לחולל בגוף, בחוויה ובהוויה שלנו.» מאת ליבנת סמרה

כל הפעילויות של ליבנת סמרה:

טיפול הכרות פיזי-ריגשי במחיר ידידותי!

טיפול הכרות במחיר נוח

סובלת מכאב ומעוניינת להפחיתו? חולם על חיים באנרגיה גבוהה, חיוניות והנאה? רוצים פשוט להיות במיטבכם ולהגשים את מי שאתם באמת?» עם ליבנת סמרה

כל השבוע
טיפול הכרות פיזי-ריגשי במחיר ידידותי!

טיפול הכרות במחיר נוח

עם: ליבנת סמרה

מתי: כל השבוע

טיפול במגע ושיחה לנשים אחרי לידה

טיפול במגע לאחר הלידה

טיפול במגע לאחר הלידה מאפשר להניח את הראש, לנשום, להרפות את השרירים, להחזיר כוחות! אפקטיבי ומשמעותי!» עם ליבנת סמרה

כל השבוע
טיפול במגע ושיחה לנשים אחרי לידה

טיפול במגע לאחר הלידה

עם: ליבנת סמרה

מתי: כל השבוע

שיתוף חברים
עם : ליבנת סמרה