לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שמחת אביב



חדשות מרץ-אפריל
להגיד כן, להתנסות, בעיות לסת, צרופי מזון והפתעות קטנות

חדשות מרץ-אפריל 2010 מוגש לכם על ידי ד"ר דקלה-ערבה אורן.
גישה הוליסטית לטפול בגוף.
טיפול בדרך משולש הבריאות- כירופרקטיקה, קרניו-סקראל, תזונה מרפאה ויעוץ בריאותי.

אירוח לקבוצות קטנות ואירועים במרכז רוח בהר שבגליל

הרצליה ב` / מצפה מכמנים
054-644-4822
www.mountainspirit.co.il
__________________________________________
מי שלא ניסה לא ניכשל

לאחרונה לקחתי על עצמי פרויקט קהילתי שהצלחתו איננה מובנת מאליה.. מכרים דיברו על אכזבה מניסיונות קודמים..קשה לשנות תבניות.. ובכל זאת, כאשר ההזדמנות מרימה את ראשה כשאני הולכת לי בשביל, קשה להגיד לא. בעצם, חובה להגיד כן. חוסר וודאות הוא הדבר הבטוח ביותר שקיים כאן, ארעיות היא שם המשחק, ובין לבין שזורים חוטים פריכים של ניסיונות לייצב, לקבל ביטחון ש.. לבקש אישור והבטחה לקביעות.

ולא כך היא. כמו שיודע כל מי שחשב שיש לו קביעות וגילה איך הכול מתהפך בשנייה. ואם כבר אז ככל שאנו מאמינים בשליטה ובאמת כפי שהיא משתקפת מבעד לעדשות המשקפיים שלנו, כך הן נוטות להתנפץ לנו בפנים.

כשנמלה חוצבת לה דרך בין חרכי המדרכה, היא איננה יודעת אם תצליח או אם תשרוד את המאבק. אבל כוח שגדול ממנה גורם לה להמשיך ולחצוב. והיא סוללת את הדרך. גם אם היא לא תראה את אור היום דרך השביל שחצבה, אחרות מחברותיה יזכו. איך מודדים הצלחה? האם מבחן התוצאה הוא רגעי או שמה אין סופי.

האם מי שהגה רעיון ולא זכה לראות אותו מתממש נכשל? כולנו נמלים עמלות וכל אחד מאיתנו משפיע דרך עשייה. בימים אלה של רצונות לסיפוק מיידי ולתוצאות של רייטינג נגלה לעיננו הצורך בעשייה שקטה, בהשקעה לטווח הארוך למען הדורות הבאים. בנטיעות בסגנון חוני המעגל.


למי שמוכן לתרגל נכונות מול אי וודאות אני ממליצה בחום על הסרט: יס מן עם ג`ים קארי.

שיר עם נשמה: http://www.youtube.com/watch?v=3yUqHRPOX9c

איך נולד קורס?

כמו הצחוק, הוא מתחיל מבפנים ומתגלגל החוצה.. הרעיון היה של אסף, שותפי לעשייה.
קורס קרניו סקרל להורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז.

מי שמתוודע לנושא, ומי לא? יודע שמדובר בתופעה נרחבת שמשפיעה על מערכות רבות, כמו מערכת החינוך והבריאות וכרוכה במשאבי ענק שמעיקים הן על המערכות הציבוריות והן על ההורים. הורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז מוצאים את עצמם מותשים במרוץ. טיפולים מרובים ויקרים, יעוץ נפשי, ריפוי בעיסוק, אבחונים, מורים מיוחדים ועוד ועוד.

אין זה המקום לדון במקור התופעה ובסיבות לה, אבל כדאי להזכיר קשיים בלידה, חוסר תנועה בזמן הינקות, תזונה לקויה, ושיבושים במערכת העצבים שגורמים לה להיות רגישה ומגורה באופן קיצוני. וכמובן שקיימים גם גורמים נוספים שאולי אינם ידועים לנו עדיין (רמז קטן- קרינה אלקטרו מגנטית..)

בכל מקרה הרעיון עלה והנה הוא מתגלגל.

בסקירות שערכנו בשוק לגבי טיפולים וגישות הסתבר שרוב רובו של הטיפול בילדים מושקע בטיפול תרופתי והתנהגותי. אין כמעט ידע לגבי טיפולי גוף ויעילותם בהרגעת מערכת העצבים.

ד"ר אפלג`ר שפיתח את שיטת הקרניו סקרל עבד בראשית דרכו עם ילדים אוטיסטים. לשמחת המטפלים הם הצליחו לחדור דרך המעטה שעוטף ילדים אלה ולהשפיע על התנהגותם. כיון שילדים בעלי צרכים מיוחדים זקוקים לאין ספור טיפולים ואין כמעט משפחה שיכולה להרשות לעצמה את כל הטיפולים המומלצים, החליט ד"ר אפלג`ר לפתוח קורסים להורים ולמטפלים וללמד את השיטה באופן פשוט כדי שגם ההורים יוכלו לגעת ולהגיע את ילדם.

וכעת גם כאן, אנו מציעים קורס להורים שבו נלמד את ההורים גם אם אין להם ניסיון קודם בטיפולי מגע כיצד להפוך מגע אוהב למגע מרפא. בסיום הקורס יקבל כל הורה חוברת הדרכה עם פרוטוקול טיפול ברור ומובנה באורך של כעשרים דקות. באמצעות הפרוטוקול הנלמד יוכל ההורה לטפל בילד בכל עת שיחפוץ. משך הטיפול יכול להיות גם כמה דקות. אפשר לטפל בילד בזמן שהוא צופה בטלוויזיה, לפני השינה או בזמן השינה.

מניסיוננו בטיפול בילדים, גם ילדים מאוד אקטיביים מתמסרים לטיפול ונרגעים באופן פלאי. בסקירות MRI נמצא שהמוח של ילדים היפר אקטיביים יותר חם מן הרגיל, וכך למרות שהם מאוד פעילים, או בשל כך, הם צוברים עייפות רבה. כאשר אנו מלמדים אותם להירגע, אנו מצליחים לשנות בהדרגה תבניות התנהגותיות, ומערכת העצבים לומדת לתפקד באופן יותר תקין. עם הזמן ניתן לראות שינויים של ממש בהתנהגות וביכולת התגובה למצבים שונים.

טיפול של מספר דקות מעניק לכם כלי עשיר ונפלא ויכולת להשפיע על בריאות הילד לטווח הארוך. גם סבים וסבתות מוזמנים להשתתף בקורס.כי בידכם היא..

הקורס הקרוב הוא קורס מרוכז של יום שלם שיתקיים בהרצליה בראשון לאפריל.

נשארו מספר מקומות בודדים. לפרטים נוספים פנו אלינו.

כירופרקטיקה עדינה- מכתב מאת ד"ר אנדרו וויל

שאלה: ביקרתי אצל כירופרקטור לפני מספר שנים ולא אהבתי את הקנאקים בזמן הטיפול. שמעתי לאחרונה על כוונון בעוצמות עדינות, מה זה ואיך זה פועל?

תשובה: קיימות שיטות רבות לאיזון כירופרקטי. כולן מתרכזות בתיקון ואיזון של מבנה השלד והשרירים בגוף כדי לפתור בעיות כמו כאבי גב וסכיאטיקה, כאבי צוואר וגפיים. השיטה שאתה חווית ידועה בתור איזון דינאמי. זהו איזון של החוליות שלעיתים תכופות מלווה בקנאק או קראק. טכניקה זו עשויה לגרום לאי נוחות ובמקרים נדירים מאוד לנזק.

אבל קיימות גם שיטות כירופרקטיות עדינות שמשיגות תוצאות טובות. אחת מהן היא שיטת האקטיבטור. רופאים שמתמחים בשיטה משתמשים במכשיר קטן שפועל בעוצמה חלשה ובמהירות גבוהה. מכשיר זה מזיז את העצמות בעדינות ומשחרר את המפרק התקוע, בכך משתחרר הלחץ על העצבים והגוף חוזר לתפקד באופן בריא.

הטיפול בשיטת האקטיבטור מהיר ובתוך מספר דקות ניתן לבדוק ולאזן את הגוף כולו. לעיתים חווים הקלה מיידית בכאב, אבל יש גם מקרים, במיוחד כאלה שכבר נמשכים זמן רב שבהם יש צורך לחזור על הטיפול והקלה מורגשת תוך שבועיים או יותר. שיטת האקטיבטור נבחנה במחקרים רבים והוכחה כיעילה וכבטוחה.

בקליניקה שלי אני ממליץ למטופלי על השיטה. היא גם מאוד מתאימה לטיפול בילדים ובאנשים מבוגרים.


איזון מפרק הלסת- סיפור אמיתי

האישה שהגיעה לטיפול הייתה בדרכה אל האורתודנט. מזה זמן מה היא סובלת מכאבים בפנים, כאבי ראש וכאבי שיניים. היא חשה שהשיניים שלה לא מונחות במקום, כמו אחרי סתימה לא טובה. הכאב מטריד את מנוחתה ומאיים על שפיותה. בצר לה פנתה לאורתודנט ובקשה לזמן אותה לביקור דחוף. כיון שסיפרה לי על הבעיה הצעתי שתבוא קודם לקליניקה לבדוק אם קיים חוסר איזון של אחד ממפרקי הגולגולת, החוליות או מפרק הלסת.

בבדיקה הסתבר שהאישה אכן סובלת מחוסר איזון חמור במפרקים הקשורים ללסת, לפנים ולאזור החיבור בין החוליות העליונות והגולגולת. את האבחון ערכתי בעזרת הפרוטוקול המדויק של שיטת האקטיבטור שמאפשר לאתר בדיוק את המפרק הבעייתי ואת הכוון שאליו סטה. בפשטות מדובר באיזון צירים-מפרקים כדי לשחרר את הלחץ העצבי ולאפשר למפרק לתפקד בכוונים הנכונים.

מכשיר האקטיבטור מאפשר לנו לאזן מפרקים מאוד עדינים בנוחות ובקלות ולכן המטופל או המטופלת נשארים רגועים. בעקבות האיזון משתחררים השרירים התפוסים והגוף מחזיר לעצמו את תנועתיותו. הכאבים שנגרמים בשל לחץ על העצבים ובשל גירוי של הרקמות שוככים. התחושה של שיניים שאינן מונחות במקום אופיינית לתזוזות קטנות של מפרקים בלסת ובגולגולת. כאשר חוזרים המפרקים למקומם גם מנח השיניים משתפר.

כאשר שאלתי את המטופלת לדעתה באשר לסיבה לכאבים ולחוסר האיזון בלסת, לא יכלה להצביע על טראומה שקרתה או שינויים ביציבה ובאופן שבו היא עובדת ומתנהלת. לאחר הטיפול היא חשה הקלה מידית. באופן מוזר לאחר כמה ימים חזרו הכאבים. הפעם סיפרה המטופלת שהסיבה לבעיה התגלתה: מדובר באוזניות לטלפון האלחוטי שהחלה להשתמש בהן. בכל פעם שהיא שמה את האוזניות היא מתחילה לחוש מתח באזור הפנים והראש והכאבים חוזרים.

מסתבר שיותר ויותר אנשים מגיבים בדרכים שונות לחשיפה לקרינה אלקטרו מגנטית. יש להניח שבעתיד הקרוב מאוד נשמע על מגוון בעיות שתוקפות אנשים שגופם אינו מאושר מן החשיפה לקרינה. יש שנאלצים לעבור להתגורר בסביבה כפרית בשל רגישות יתר שמקורה חשיפה לקרינה.

במקרה שאתם מגלים רגישות לחשיפה לקרינה ניתן לעשות מעט כדי לשהות בסביבה יותר ידידותית. אין ביכולתנו לנטרל לחלוטין את הקרינה כאשר אנחנו חיים בסביבה עירונית אבל ניתן להתרחק ממכשירים חשמליים ולכבות אותם בתום השימוש ולהימנע משימוש בטלפון סלולארי או להפחית אותו על ידי מעבר לשימוש בטלפון קווי.

ובאשר למפרקי הלסת, אלו מפרקים עדינים ואם אתם חשים שמשהו איננו מונח במקום תוכלו לפנות לאבחון ולטיפול במקרה הצורך.


צירופי מזון לבריאותכם

חשיבותו של המזון שאנו צורכים לבריאותנו ידועה מאז ימיו הקדומים של האדם כאשר אנשים ליקטו וצדו את מזונם. במאה האחרונה חלו שינויים משמעותיים בתעשיית המזון ויחד עם הקצב המהיר של חיינו והסטרס המתמיד שבו שרויים אנשים רבים, אנו עדים להתפתחות של חברת השפע שסובלת אכן משפע של תחלואים.

כדי לשמור על הבריאות לא די בצריכת מזון אמיתי וחי וכזה שאיננו מעובד ומשופע בחומרים כימיים. המזון מתחיל את תהליך העיכול עוד כשהוא בפה. בקיבה הוא מתפרק על ידי חומצה ואז מתחיל התהליך של סיווג ומיון, אנזימים עוזרים לפירוק והגוף שומר את חומרי הבנייה שהוא צריך ומפריש את העודפים והפסולת.

בקצרה אפשר להתייחס לשלושה שלבים בעיכול: פירוק, ספיגה והפרשה. כדי להפיג מן המזון את המיטב יש צורך בעיכול מהיר ואפקטיבי ובפעילות יעילה של כל אחד מן השלבים. מחלות יכולות להתפתח כתוצאה מעיכוב באחד מן השלבים או מפעילות שאיננה מושלמת. גם מחלות שלכאורה אינן קשורות בעיכול, כמו אלרגיות, הפרעות הורמונאליות, בעיות עור, כאבי מפרקים, עייפות ומחלות כרוניות נוטות להיות קשורות ומושפעות ממערכת עיכול שאינה מתפקדת כשורה.

החלבונים מתפרקים בקיבה על ידי החומצה ההידרו כלורית. מחקרים חשובים בקליניקת מאיו מצאו ששילוב של סוכרים כמו אלה שנמצאים בלחם, בתפוחי אדמה, בבצקים ובממתקים מפחיתים את תפוקת החומצה החשובה לפירוק החלבונים ואף מונעים את פעילותם של אנזימים חשובים לעיכול. כמו שלחם סופג רוטב מן הצלחת כך הוא גם סופג את החומצה ההידרו כלורית ומונע ממנה לפרק את החלבון.

התוצאה של מזון שאינו מתעכל ביעילות ובמהירות היא ריקבון, תסיסה ויצירת רעלים. כמו כן מולקולות שאינן מעוכלות חודרות למחזור הדם והגוף תוקף אותן בניסיון להגן על עצמו מחומרים שהוא איננו מכיר. מצב זה כשהוא נמשך לאורך שנים עלול לגרום להופעתן של מחלות כרוניות.

בפעם הבאה שאתם מזמינים המבורגר עם לחמנייה וכוס קולה, קחו בחשבון שהגוף שלכם צריך להשקיע אנרגיה רבה בפרוק ותיעול המזון, והחשבון בסופו של דבר- עליכם.

הנחיות לצירופיי מזון בריאים

שילובי מזון עשויים להפריע לתהליך העיכול או לעזור לו. סוכרים מורכבים מתפרקים לחד סוכרים. סוכרים שאינם מעוכלים כהלכה יתפרקו לחומצה ולאלכוהול ויצרו תסיסה. תהליך שגורם לתחושת נפיחות, כבדות וכאבים. חלבונים מתפרקים לחומצות אמינו שהן אבני הבניין של הגוף, חלבונים שאינם מתפרקים לחלוטין יוצרים חומרים רעילים לגוף. כאמור, אלרגיות נוצרות בין היתר כתוצאה מחלבונים לא מעוכלים שחודרים למחזור הדם.

כדי להחלים את הגוף ולשמור על חיוניותו ובריאותו נסו לשמור על הכללים הבאים:
1. אל תערבבו פירות עם חלבונים. פירות יש לאכול לבד ולפחות שלוש שעות לאחר ארוחת חלבונים.
2. אל תערבבו מאכלים חומציים עם פחמימות. מאכלים חומציים וחומץ מעכבים את היצירה של האנזים פטיאלין שמפרק פחמימות עוד בפה.
3. אל תערבבו פחמימות וסוכרים. גם הסוכרים מונעים את פעולתו של האנזים שמפרק את הפחמימות והגוף מתקשה לעכל את הפחמימות. אל תשתו משקאות ממותקים ביחד עם לחמים ובצקים. גם קרואסון שקדים מארומה, לא משהו..
4. אל תערבבו חלבונים ופחמימות. פפסין הוא האנזים שמופרש כשאנו צורכים חלבונים. הוא מגרה את יצירתה של החומצה ההידרו כלורית שמפרקת את החלבון. נוכחות פחמימות מפריעה לתהליך זה. בשר עם תפוחי אדמה או פסטה הם שילובים לא בריאים.
5. חלבונים מן החי קשים לעיכול. החלבונים הקלים ביותר לעיכול הם חלבוני ביצים. עדיף ביצים רכות ולא מטוגנות או קשות.
6. איכלו חלבונים עם ירקות שיוצרים סביבה בסיסית בגוף. סביבה בסיסית מונעת דלקתיות.
7. איכלו רק מאכלים שיכולים להתקלקל.. כמובן לפני שהם מקולקלים.
8. הימנעו מאכילת: צ`יפס, בצקים, משקאות קלים, עוגיות, מרגרינה ושאר שומנים מוקשים שנשארים בגוף לנצח ולא מתעכלים על ידו, גבינות מעובדות, דגני בוקר מעובדים, אוכל מהיר ממסעדות.
9. הימנעו גם מאכילת לחם לבן, אורז לבן, סוכרים, אוכל אינסטנט, מזון בקופסאות שמורים, רטבים מוכנים, מאכלים עם ממתיקים שונים, מאכלים שהונדסו גנטית, ומאכלים מטוגנים.
10. איכלו: בשרים רצוי בלי הורמונים ומבקר ותרנגולות משוטטות חופשי. ירקות, בעיקר את המצליבים: כרוב, ברוקולי, כרובית ועלים ירוקים כהים כמו מנגולד. הקפידו על ירקות בצבעים שונים: אבוקדו, גזרים, פטל ותותים, סלק, דלעות, בטטה, שום , בצל ושלל פירות טריים בעונתם. קטניות ודגנים מלאים. שעועית בכל הצבעים, שמן זית, גבינות לבנות טבעיות,אגוזים, ושקדים לא קלויים, דבש ורוטב מייפל טבעי.


המזון הוא הדלק של הגוף. אם אתם רוצים להרגיש יותר אנרגטיים ולמנוע מחלות העניקו לגוף את הדלק הטוב ביותר שאתם יכולים להשיג.


לסיום: שיטת טיפול פסיכולוגית קצרה ויעילה
http://www.youtube.com/watch?v=T1g3ENYxg9k
זהו להפעם, אני רצה החוצה להריח את הפריחות המשגעות. חג אביב שמח לכולם, חג של חרות ושחרור מעבדות, שפע של בריאות שמחה ואהבה, מדקלה

המאמר פורסם גם כאן »

ד"ר דקלה אורן ד"ר דקלה מציעה תוכניות ריפוי יחודיות להשבת הבריאות לנשים בגיל המעבר ולסובלים מעייפות ומחוסר תפקוד בשל בעיות גופניות.

כל המאמרים של ד"ר דקלה אורן:

פציעות ספורט - מניעה וטיפול

פציעות ספורט - מניעה וטי

פגיעות ספורט- כיצד ניתן למנוע ולרפא אותן כדי לתחזק את הגוף הספורטאי בעזרת כירופרקטיקה ואוסטיאופתיה» מאת ד"ר דקלה אורן

פציעות ספורט - מניעה וטיפול

פציעות ספורט - מניעה וטיפול

» מאת ד"ר דקלה אורן

הראש שלך כואב? אפשר לעזור?

הראש שלך כואב? אפשר לעזו

כאבי ראש הם אחת הסיבות השכיחות לביקורים אצל הרופא ולהפסד ימי עבודה. הם עולים למערכות השונות מיליונים והכי חשוב משבשים את חייהם של מי שנושא בראש כואב.» מאת ד"ר דקלה אורן

הראש שלך כואב? אפשר לעזור?

הראש שלך כואב? אפשר לעזור?

» מאת ד"ר דקלה אורן

קליקים וקלאקים בלסת? מה היא אומרת?

קליקים וקלאקים בלסת? מה

מפרק לסת שאינו מאוזן יכול לגרום לכאבים בלסת, באוזנים, כאבי ראש, ושאר מכאובים. כיצד לטפל בלסת באופן טבעי? קראו כאן.» מאת ד"ר דקלה אורן

שיחות עם הגוף

שיחות עם הגוף

כי הגוף שלך הוא החבר הטוב ביותר שלך.. הגיגי בוקר עם גוף אחד.» מאת ד"ר דקלה אורן

שיחות עם הגוף

שיחות עם הגוף

» מאת ד"ר דקלה אורן

האם הגוף שלך שמח?

האם הגוף שלך שמח?

הגוף הוא החבר הטוב ביותר שלך. האם אתה שומר עליו?» מאת ד"ר דקלה אורן

האם הגוף שלך שמח?

האם הגוף שלך שמח?

» מאת ד"ר דקלה אורן

שיווק זו לא מילה גסה

שיווק זו לא מילה גסה

איך לשווק את מה שיש לך להציע בלי להרגיש רגשות אשם» מאת ד"ר דקלה אורן

שיווק זו לא מילה גסה

שיווק זו לא מילה גסה

» מאת ד"ר דקלה אורן

זה לא סתם ישבן - הכנה להיריון

זה לא סתם ישבן - הכנה לה

איזון האגן וחשיבותו לעזרה לנשים שמעונינות להכנס להיריון, שיטות טיפוליות חדשניות שמטרתן לאתר בעיות בגב ובאגן.» מאת ד"ר דקלה אורן

זה לא סתם ישבן - הכנה להיריון

זה לא סתם ישבן - הכנה להיריון

» מאת ד"ר דקלה אורן

כאבי גב

כאבי גב

תגובה על המאמר בנוגע לפריצות דיסק» מאת ד"ר דקלה אורן

כאבי גב

כאבי גב

» מאת ד"ר דקלה אורן

פריצות דיסק

פריצות דיסק

סקירה של תוצאות והשפעות ניתוחים על פריצות דיסק וכירופרקטיקה לעזרה בטיפול ובהחלמה.» מאת ד"ר דקלה אורן

פריצות דיסק

פריצות דיסק

» מאת ד"ר דקלה אורן

בין בורקס לעיקר

בין בורקס לעיקר

על הבחירה בחיי חוסר או חיים של שפע» מאת ד"ר דקלה אורן

בין בורקס לעיקר

בין בורקס לעיקר

» מאת ד"ר דקלה אורן

על קצרים וגשרים  - החיים קצרים

על קצרים וגשרים - החיים

קצרים קורים. קצרים במסרים שעוברים מעלינו, מתחתינו ובתוכנו.מערכת עצבים מקוצרת מגיבה איך לא, ב ע צ ב נ ו ת. החיים קצרים. הבריאות משמעותה הפחתה בקצרים שבתוכנו. » מאת ד"ר דקלה אורן

על קצרים וגשרים  - החיים קצרים

על קצרים וגשרים - החיים קצרים

» מאת ד"ר דקלה אורן

מגע מרפא

מגע מרפא

עלון הבריאות של חודש מאי, על רגישות יתר וקרניו סקרל, ממתיק האגבה, ושיר מרגש של אנטוני-ברצונך» מאת ד"ר דקלה אורן

מגע מרפא

מגע מרפא

» מאת ד"ר דקלה אורן

לעשות אהבה חושנית עם החיים

לעשות אהבה חושנית עם החי

לעשות אהבה חושנית עם כל נשימה» מאת ד"ר דקלה אורן

לעשות אהבה חושנית עם החיים

לעשות אהבה חושנית עם החיים

» מאת ד"ר דקלה אורן

בעיות נפוצות בהריון

בעיות נפוצות בהריון

סקירת בעיות נפוצות בהריון והפתרונות הטבעיים לשמירה על גופך בדרך לאמהות» מאת ד"ר דקלה אורן

בעיות נפוצות בהריון

בעיות נפוצות בהריון

» מאת ד"ר דקלה אורן

קרניו סקרל לילדים עם קשיי קשב וריכוז

קרניו סקרל לילדים עם קשי

חשיבות הטיפול הקרניו סקראלי לילדים עם קשיי קשב וריכוז» מאת ד"ר דקלה אורן

להורים של ילדים עם קשיי קשב ורכוז

להורים של ילדים עם קשיי

מגע מרפא לילדכם – במו ידכם האם הילד שלך נמצא בחוסר שקט תמידי? האם הוא תזזיתי, ומגיב בעצבנות מיותרת בסיטואציות רבות? האם קשה לו לשבת בשקט במקום אחד» מאת ד"ר דקלה אורן

על מצב הביזי ופריחות משגעות

על מצב הביזי ופריחות משג

על מצב הביזי ופריחות משגעות: כירופרקטיקה בהריון, מתיחות בריאות,שקדים קלופים, וברכות לחג האילנות» מאת ד"ר דקלה אורן

על מצב הביזי ופריחות משגעות

על מצב הביזי ופריחות משגעות

» מאת ד"ר דקלה אורן

לגעת בחושך- ללכת אל האור

לגעת בחושך- ללכת אל האור

ההליכה לגיהינום היא זו שגרמה להתהוותם של הדברים המשמעותיים ביותר שעשיתי בחיי. Earl Warrenכדי ליצור תכשיט יש צורך להתיך בחום גבוה מתכות טובות.» מאת ד"ר דקלה אורן

לגעת בחושך- ללכת אל האור

לגעת בחושך- ללכת אל האור

» מאת ד"ר דקלה אורן

ring the bell-לנשים בגיל המעבר

ring the bell-לנשים בגיל

איך יראה החצי השני של חייך? גיל המעבר הוא אכן מעבר דרך שערים לא פשוטים. ברצוני להושיט לך יד במסע הזה שלך.» מאת ד"ר דקלה אורן

ring the bell-לנשים בגיל המעבר

ring the bell-לנשים בגיל המעבר

» מאת ד"ר דקלה אורן

שיתוף חברים
עם : ד"ר דקלה אורן