לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס משפחות עם שימי לוי ובסיוע דני רוט

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם עמותת תובנה
ריקודים מהעולם »  ריקוד הודי »  סדנאות ריקוד הודי »  ריקוד הודי »

הצטרפ/י
עם : Tovana Israel
מתי : רביעי- שני 27/7/2020-6/8/2014 15:00-18:00
עם :

Tovana Israel

אנו שמחים להזמינכם לקורס משפחות ברוח הדהרמה שיתקיים בעין דור. בשונה מריטריטים אחרים של תובנה, כאן הדגש הינו על החיבור בין הדהרמה לחיי המשפחה והקהילה, בתמיכת הסנגהה,
אנו שמחים להזמינכם לקורס משפחות ברוח הדהרמה שיתקיים בעין דור.

בשונה מריטריטים אחרים של תובנה, כאן הדגש הינו על החיבור בין הדהרמה לחיי המשפחה והקהילה, בתמיכת הסנגהה, ובליווי המורים. רוב התרגול בריטריט יקרה תוך כדי הטיפול בילדים והשהיה איתם, וההשתתפות בתפעול הקורס, ורק מיעוטו יקרה במסגרת המסורתית של ישיבה והליכה. הקורס מיועד למשפחות המעוניינות להכניס את הדהרמה לחיי היומיום שלהן, ושלפחות אחד ההורים בהן השתתף בריטריט ארוך בעבר.

המטרה היא לחוות חיי דהרמה בקהילה, לראות כיצד ניתן לבנות את הגשר בין התרגול לחיי המשפחה, תחומים שבחיי היומיום לעיתים נדמה כי הם נפרדים. נראה כיצד ניתן להיות הורים ולהשתמש בכלים ובאיכויות המתפתחות בדרך הדהרמה כדי שהמשפחה כולה תצא נשכרת.

החיים בקהילה במסגרת הקורס, פותחים פתח להיכרות וקשרים בין משפחות, בין ילדים על סף גיל ההתבגרות, לילדים קטנים, בין הורים צעירים לבני נוער, האינטמיות הנוצרת בקורס מאפשרת ראייה רחבה יותר של תפקידנו בקהילה, תפקיד החורג מהמשפחה הגרעינית.
היומיים הראשונים של הקורס יהיו בדגש על היכרות בין המשתתפים ויצירת המרקם שיאפשר את הפעלת הקורס בשיתוף והרמוניה.
כאן גם האתגר שהקורס מציב, הקורס בנוי כך שההורים יפעילו את הילדים חלק ניכר מהיום, הורים מתבקשים להכין פעילות קבוצתית ? המיועדת להורה וילד או לילדים בלבד, בתחום היצירה, התנועה או המשחק.

בריטריט יפעלו מספר מרכזי פעילות, בזמנים קבועים בלוח הזמנים. באולם מדיטציה יהיה תרגול מתמשך במהלך כל היום כך שמתרגל הפנוי מתפקידו כהורה, מעבודה במטבח ובתחומי החינוך הקהילתיים ? יוכל לשבת.
שיחות קבוצתיות עם המורים ושיחות דהרמה יתקיימו מדי יום והן יהוו את המשענת הנחוצה לבניית החיבור בין הדהרמה לחיי היומיום המשפחתיים, הבאים לידי ביטוי בעבודה השוטפת במטבח, בטיפול בילדים ובהדרכת פעילות למשפחות.
ילדים מתחת לגיל חמש חייבים בליווי צמוד של אחד ההורים, ולכן לא תתאפשר השתתפות של משפחות עם יותר מילד אחד מתחת לגיל זה. הורה יחיד יוכל להשתתף בקורס עם שני ילדים לכל היותר, ובתנאי שהם מעל גיל חמש. כמו-כן, הריטריט מיועד אך ורק למשפחות בהן לפחות אחד ההורים ישב לפחות קורס ארוך מלא אחד בשתיקה.

לצפיה בכתבה על קורס משפחות בתובנה:


* מורי הקורס:
= לפרטים על שימי לוי:


= דני רוט - מתרגל מדיטציה מאז 1999. חוקר את התודעה ואת הקשר גוף-נפש הן בתרגול המדיטציה, והן במקצועו כפסיכולוג קליני. יליד 57`, נשוי ואב לשלוש בנות.

ההרשמה תיפתח 4-6 שבועות ממועד תחילת הריטריט.
! לא ניתן להרשם באמצעות הפייסבוק !

* התנדבות בקורס:
לשם קיום הקורסים והצלחתם, יש צורך בהרבה ידיים עוזרות, הן כאנשי צוות מטבח ובעיקר לתפקידי ניהול הקורסים והמטבח. המתנדבים בקורס חווים ``ריטריט שרות`` זאת הזדמנות לשלב נתינה ותרגול מדיטציה ומהווה תרגול עשיר וגשר בין היושבים על הכרית לתרגול ביום-יום.
עמותת תובנה מתבססת ומתנהלת ברובה על מתנדבים. במהלך השנה מתנדבים בקורסים השונים בעין דור כ-200 מתרגלים, וזאת בנוסף לכ-50 פעילים בתפקידים קבועים.
הנכם מוזמנים להתנדב ולתרגל תוך כדי עשייה.
= לקריאה על התנדבות בתובנה:

= להתנדבות בקורסים ארוכים נא כתבו ל-
= להתנדבות בסופי שבוע נא כתבו ל-
אנא ציינו את שמכם, מספר הטלפון שלכם, הרקע שלכם בתרגול, האם שירתתם בעבר וכן מה הציפייה מהשירות בקורס הקרוב.

===
:Read More

Tovana Israel

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : Tovana Israel
מתי : רביעי- שני 27/7/2020-6/8/2014 15:00-18:00