לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סדנת ניקוי רעלים מהגוף- אביב

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם Veethi Tal
תזונה נכונה »  אוכל בריא »  סדנאות אוכל בריא »  אוכל בריא »

הצטרפ/י
עם : שלמה דהרמה
מתי : רביעי- ראשון 15/3/2015-11/3/2015
עם :

שלמה דהרמה

סדנת ניקוי רעלים ? סדנת "אדמה". זהו ניקוי ראשוני ויסודי למערכות העיכול ולגוף כולו המתבסס על טכניקת MDT.

סדנת ניקוי רעלים ? סדנת "אדמה". זהו ניקוי ראשוני ויסודי למערכות העיכול ולגוף כולו המתבסס על טכניקת MDT. תשובת הגוף היא התשובה שלנו אל הגוף, השיבה אליו, השבת הכוחות, האנרגיה, הבריאות וההזנה האמיתית אל גופינו. MDT - MULTI DIMENTION THERAPY היא שיטה אותה פיתח שלמה דהרמה, העוסק בתחום למעלה מ-20 שנה. שם השיטה הוא ריפוי רב מימדי. זוהי טכניקה השייכת לעידן החדש, ומשלבת בין טכניקות שונות.
במהלך הסדנה אנו ניזונים משתיית מיצי ירקות, שייקים עם "חומרי ניקוי" טבעיים, עשבי מרפא, מינרלים וויטמינים. אנו מסייעים לתהליך באימון גופני נרחב המשלב התכווננות לעצמינו, נחזק את שרירי הבטן והגב, נתרגל נשימות ומתיחות, ריקוד, הרפייה ושחרור. הגוף ייפתח לזרימה מחודשת של אנרגיה.
באמצעות טכניקות טיבטיות וטכניקות קול וצליל תומכות, אנו מתרגלים הקשבה וחיבור לשקט פנימי. נסייע לשחרור רגשות שליליים, ונגביר רמת הריכוז והמיקוד שלנו.
בין לבין נהנה ממנוחה, שקט, שיח אישי ומפגש חברתי. את התהליך יעטפו הרצאות פתיחה והרצאה סיום שיאפשרו יישום פרקטי וקל בדרך חיים חדשה.

בסדנה זו אנו נוגעים בכל ארבעת רבדי החיים
ברמה הפיזית - אנו עובדים על טיהור מערכת העיכול, המערכת ההורמונלית ועל ניקוי כללי של כל התאים והרקמות בגוף מרעלים. כמו כן, אנו עושים פעילות גופנית ותרגילים מיוחדים המחזקים את שרירי הליבה בבטן ואת האיזורים הרפויים יותר ובכך אנו מחזירים את החיות אל הגוף.
ברמה הרגשית - אנו עוזרים לשחרר מקרבנו כעסים ומתחים אשר משפיעים על איכות החיים שלנו ועל גופינו. השחרור נעשה בשילוב שיטות תרפיה שונות כמו ריברסינג, רפואת דופק טיבטית TIBEATIAN PULSING HEALING ועוד
ברמה המנטלית אנו מספקים ידע ובהירות על תזונה נכונה ואורח חיים בריא דרך מצגות מרתקות.
ברמה הרוחנית - אנחנו חווים רגיעה עמוקה, שלוות נפש ופתיחות בין אדם לחברו.

במשך היום ישנן פעילויות מגוונות ופינוקים
סדנאות נשימה (Reberthing), סווט לודג` (אוהל סאונה אינדאני)
הכנת שוקולד אמיתי מפולי קקאו, בריכה, קוסמטיקה טבעית המבוססת על הכנת מסכות לפנים מקקאו והפתעות מהטבע.
בנוסף יש אפשרות לטיפולים מפנקים כמו מסאז`ים, שיאצו, קרניו סאקרל ועוד.

צום מיצים, ניקוי רעלים מהגוף, bodyflow
הנה מספר סימפטומים אשר ניקוי וטיהור מרעלים מטפל בהם:​ עייפות, כבדות וחוסר אנרגיה, כאבי ראש, הצטננויות תכופות, אלרגיות ובעיות סינוסים, ריח רע מהפה, גזים, כאבי בטן, עצירות, שלשולים, טחורים, אקנה, זיכרון חלש, קושי להירדם.​ התהליך עצמו מאפשר הרזייה למי שחפץ בכך כתוצאה מניקוי​ הרעלים ותפקוד טוב יותר של מערכת העיכול המשפיע על חילוף החומרים בגוף.​

בסופה של סדנת ניקוי הרעלים נחווה את עצמינו ואת גופנו אחרת. לאחר טיהור של הגוף וניקוי של מערכת העיכול, רקמות הגוף ו"הצנרת", ספיגת המזון תהפוך ליעילה ונעימה יותר. פינוי הפסולת מהגוף יהיה מהיר יותר ואנו נחוש קלים יותר. בעקבות הסדנה נחוש רמת אנרגיה וחיוניות גבוהה יותר, הגוף יזכה לשעות עירות ונינוחות חדשה. לאחר הסדנה מתעורר רצון טבעי להקשיב לגוף הנקי ולשמר את השינוי שהחל. חושי הטעם מתחדדים ומובילים אותנו חזרה אל המקורות שלנו, כך נוכל לבחור את המזון הטבעי הראוי לגופינו. שינוי ההרגלים ומעבר לתזונה בריאה יותר משקפים את התוצאות המיידיות בחיינו עקב הניקוי שנערך בסדנה

שלמה דהרמה

מאסטר ומומחה בינלאומי בטכניקות לטיהור וניקוי הגוף מרעלים דרך צומות (CLEANSE). פורץ דרך, ממציא ומפתח שיטות טיהור חדשות, המשלבות ידע עתיק יומין עם שנים רבות של ניסיון עכשווי.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : שלמה דהרמה
מתי : רביעי- ראשון 15/3/2015-11/3/2015