לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

בודהיזם חילוני - שבת תרגול

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם משיב נפש כליל
מודעות עצמית »  מדיטציה »  סדנאות מדיטציה »  מדיטציה »

הצטרפ/י
עם : משיב נפש
מתי : שבת 20/8/2016 10:00-17:00
עם :

משיב נפש

"משכנות הרוח הנעלים" שבת במשיב נפש, כליל אהבה, חמלה, שמחה ושלווה קרויים `משכנות הרוח הנעלים` (brahma vihara). אלה הם הלכי רוח השוכנים בנו באופן טבעי, ושמופיעים מאליהם כשהתודעה אינה נגועה
אהבה, חמלה, שמחה ושלווה קרויים `משכנות הרוח הנעלים` (brahma vihara). אלה הם הלכי רוח השוכנים בנו באופן טבעי, ושמופיעים מאליהם כשהתודעה אינה נגועה בחמדנות, שנאה ובלבול. הם קשורים זה בזה, מזינים וניזונים הדדית, ומתאפיינים ביחס של היפתחות אל כל מה שקורה, לטוב ולרע, באמפתיה וללא פחד.

מהם התנאים שמאפשרים טיפוח של איכות תודעתית שכזאת. במפגש זה נשוחח, נשב בשקט, ננוע בתשומת לב, נקרא טקסטים, ונהרהר ביחד על הדברים.

גישת הלימוד היא לשאוב השראה מהכתבים המוקדמים המיוחסים לבודהה גוטמה, ולהציע מסגרת אתית ופילוסופית לחיים על פי הדהרמה בימינו אנו.

על המנחה כרמל שלו
ממייסדות תנועת חכמת ההזדקנות, ד``ר למשפטים וחוקרת ביו-אתיקה של לידה, חולי ומוות. תרגמה עם ערן הרפז את ``בודהיזם ללא אמונות`` מאת סטיבן בצ`לור (הוצאת כנרת, זמורה-ביתן 2015). הולכת בדרך של בודהיזם מערבי חילוני דרך עיון, תרגול וחקירה מעוגנת בגוף. מורה מוסמכת לשנג ז`ן גונג ? לטיפוח איכויות הלב. משתלמת בלימודים של בודהי קולג` וחולקת עם חברים לדרך את התובנות.

תרומה (דאנא) למורה ולאירוח
קיום המקום המארח (משיב נפש) מתאפשר באופן בלעדי על ידי נדיבות ליבם (דאנא) של המשתתפים והמשתתפות אשר מהווים את הבסיס שעליו קיים משיב נפש והפעילות במקום.

על פי המסורת הבודהיסטית הלימוד והאירוח ניתן ללא תשלום נקוב

בסיום המפגש יוכלו המשתתפים לתרגל דאנא (נדיבות) ולשלם כפי הרצון והיכולת עבור ההנחיה והמקום.

משיב נפש

מרחב טבעי להשראה - בית לסדנאות וריטריטים בכפר כליל שבגליל המערבי
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : משיב נפש
מתי : שבת 20/8/2016 10:00-17:00