לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

לימודי תזונה קלינית

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מכללת גודלמן לרפואה משלימה באשדוד
תזונה נכונה »  נטורופתיה »  תכניות לימוד נטורופתיה »  נטורופתיה »

הצטרפ/י
עם : מכללת גודלמן לרפואה משלימה
מתי : שני- רביעי 26/7/2017-12/9/2016 17:30-20:30
עם :

מכללת גודלמן לרפואה משלימה

המזונות שאתם בוחרים לאכול לקבוע אילו חומרים מזינים הגוף שלך יקבל ובאיזה כמויות

האם אי פעם שמעת את הביטוי, "אתה, זה מה שאתה אוכל?" למרות שאנו לא יכולים לקחת את זה פשוטו כמשמעו, הפתגם הזה מכיל הרבה אמת.

המזונות שאתם בוחרים לאכול לקבוע אילו חומרים מזינים הגוף שלך יקבל ובאיזה כמויות. חומרים מזינים הם חומרים המאפשרים לגוף שלך להפוך אותם לאנרגיה, לבנות ולתחזק רקמות ולווסת תהליכים גופניים. אם אתם אוכלים תזונה בריאה מלאה במגוון של מזונות עתירי חומרים מזינים, יש סיכוי גבוה יותר ליהנות מבריאות טובה, מאשר אם אתה אוכל תזונה לקויה שחסרה בחומרים מזינים. שיעור זה יספק סקירה כללית של תזונה, שהוא התהליך של לקיחה בחומרים מזינים ממזון, על ידי התבוננות בשש אבות המזון:

פחמימות
שומנים
חלבונים
מים
ויטמינים
מינרלים
מאקרו-נוטריינטים
שלוש מתוך שש אבות המזון אלו מכונים מאקרו-נוטריינטים כי הם נדרשים בכמויות גדולות. מאקרו קידומת משמעות גדול, אז זה טווח די קל לזכור.

מאקרו-נוטריינטים הם פחמימות, שומנים וחלבונים. הם ייחודיים במקצת משום שהם חומרים מזינים היחידים שמספקים לגוף את האנרגיה, הנמדדת בקלוריות.

משלושת אבות המזון, הגוף שלך מעבד פחמימות לאנרגיה מהירה, כי פחמימות זמינות בקלות כאשר יש צורך מיידי באנרגיה. כל הפחמימות מגיעות ממזון, אבל מזונות שונים מכילים סוגים שונים של פחמימות. לדוגמא, כאשר אתם אוכלים עוגייה, אתם צורכים בעיקר סוכרים, או פחמימות פשוטות. ואילו ארוחת ערב ,ספגטי ,מכיל הרבה עמילנים, שהם פחמימות מורכבות שמורכבות מסוכרים רבים. אם תאכל פירות וירקות תקבל מנה טרייה של סיבים, שהם סוג של פחמימות שלא ניתן לעכל. זה אומר שאתה לא יכול לקבל אנרגיה מסיבים, עדיין הסיבים הם נהדרים עבור העברת מזון דרך מערכת העיכול שלך, אז זה משהו שתרצה הרבה ממנו בתזונה שלך.

שומנים, הנקראים בדרך כלל חומצות שומן, יש יותר קלוריות לגרם ממאקרו-נוטריינטים האחרים, כך שאתה יכול לחשוב עליהם כחומרים מזיני אנרגיה צפופה שהם מקור מושלם של אנרגיה בת קיימא כאשר אתה צריך קצת סיבולת. כמו פחמימות, ישנם סוגים שונים של שומנים. שומנים רוויים, כמו חמאה, הם מוצקים בטמפרטורת חדר; שומנים בלתי רוויים, כמו שמנים צמחיים, הם נוזליים בטמפרטורת חדר.

באשר לחלבונים, הם מכילים קלוריות, אלא משום שחלבונים הם כל כך חשובים לצמיחה, התפתחות ושיקום, הגוף שלך משתמש בהם כמקור מפלט אחרון של אנרגיה. אתה מקבל חלבונים במגוון רחב של מזונות מן החי והצומח, בשר ושעועית מהווים מקורות טובים. הגוף שלך לאחר מכן שובר מזונות המכיל חלבון אלה לתוך חומצות אמינו, שהן אבני הבניין הבסיסיות של חלבונים. אז חומצות אמינו מתפרקות מחדש לאלפי סוגים שונים של חלבונים.

מים
מים הוא סוג אחר של חומרים מזינים. תזונאים מסווגים מים כחומר מזין, כי זה נחוץ בכמויות גדולות, אבל זה ממוקם בדרך כלל בקטגוריה משלו, משום שבניגוד לחומרים המזינים האחרים, זה חומר יחיד. מים מהווים כ -60% ממשקל הגוף שלך. הגוף מאבד את הנוזלים בקלות דרך שתן, זיעה ואידוי, כך שאתה צריך לעתים קרובות למלא את הגוף על ידי שתיית נוזלים ואכילת מזונות המכילים מים, כמו פירות וירקות. הפונקציות של המים הן חשובות והכרחיות.

ריפוי ומניעת מחלות באמצעות תזונה נכונה וצמחי מרפא זוכה היום לתשומת לב רבה מצד אנשי האקדמיה ולמודעות הולכת וגוברת בקרב הציבור הרחב.
המסלול של קורס תזונה נכונה מקנה הבנה יסודית של התהליכים הפיזיולוגיים והצרכים התזונתיים של המטופל ומעניק כלים לטיפול במניעת מחלות ומצבי מחלה.

למה מזון ומים הם חיוניים כל כך ולמה אנחנו צריכים לאכול ולשתות, האם אנחנו צריכים פשוט לאכול את מה שאנחנו אוהבים בעת שאנחנו אוהבים? איך אוכל מתעכל בגופנו, האם כל המזונות חשובים באותה מידה? האם תינוק צריך את אותו האוכל בהיותו נער או מבוגר? לימודי תזונה מפרטים את כל המידע הזה ונותנים כלים על מנת שנוכל להבין כיצד מנגנון העיכול והתזונה עובד. עיכול המזון, איך קורה תהליך ההשמנה, בניית שרירים וכיצד ליצור מספיק אנרגיה כדי להפעיל את הגוף שלנו, כך שנוכל ללכת, לדבר. למען תפקוד תקין של האיברים הפנימיים, ובעצם כדי להישאר בחיים. שיעורים בלימודי תזונה יכשירו אתכם למנוע ולרפא מחלות בעזרתה של התזונה.

לימודי התזונה שלנו בנויים בזהירות כך שכל יחידת מחקר מתבססת על קודמתה, המאפשרת לסטודנטים לפתח ביטחון עצמי ואת כישוריהם, ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם כתזונאים מקצועיים.

שנה א`

בלימודי תזונה טבעית נלמד עקרונות בתזונה נכונה, הכרת אבות המזון והבנת תפקידם בתפריט מאוזן ובבניית הגוף.
הכרת הערכים הקלוריים של מזונות,
עקרונות בהנחייה תזונתית למניעת מחלות כמו: סכרת, יתר לחץ דם, בעיות עיכול, היפרליפידמיה ועוד.

היקף הקורס: שנה אקדמאית

שנה ב`

בלימודי תזונה שנה שנייה, נלמד על המסלולים המטבוליים של ניצול התזונה בגוף ויקבל ידע וכלים לטיפול במחלות נפוצות באמצעות תזונה וצמחי מרפא.
בנוסף התלמיד ידרש לתרגל 50 שעות פרקטיקה בהן יתנסה בשיטות איבחון וטיפול במסגרת קליניקת GODELMAN.
נכיר את עולם צמחי הרפואה, את החומרים הצמחיים הפעילים, אינדקציות ודרכי שימוש בסוגי צמחים שונים.
במהלך קורס תזונה נכונה נלמד דרכי טיפול באמצעים ביתיים מתוך מסורות עממיות בשילוב ידע מודרני בצמחים , ויטמינים ותוספי תזונה נפוצים.

היקף קורס נכונה: שנה אקדמאית
◾סטאג` במרפאה
◾עזרה במציאת עבודה
◾מוכר למורים בשנת שבתון
◾לימודי תזונה טבעית מזכים אתכם בתעודה בינלאומית מוכרת ב NHPC

מכללת גודלמן לרפואה משלימה

מייסד המכללה הינו ד"ר שמעון גודלמן N.D ? מומחה לריפוי טבעי וכירופרקטיקה, הקים באשדוד מכללה ייחודית במינה לרפואה אלטרנטיבית בכל מחוז דרום בארץ ישראל.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : מכללת גודלמן לרפואה משלימה
מתי : שני- רביעי 26/7/2017-12/9/2016 17:30-20:30