לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

לגלות את הקול

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם פסטיבל דרך גוף 2016
עבודה קולית »  אילתור ווקלי »  הרצאה אילתור ווקלי »  אילתור ווקלי »

להצטרפות והזמנה
עם : משתתפי הפנל
מתי : שבת 8/10/2016 13:00
עלות : ₪כלול
עם :

משתתפי הפנל

במפגש זה נחווה את השימוש בקול מכיוונים שונים ונגע בתחום הטיפול, המופע, ושימוש מיוחד בקול כמו דיבור מהבטן ואוברטונים, הקול האותנטי ושינויים בהרגלי הביטוי. בסיום שיח בשיתוף הקהל. השמיעו קול.

הקול הוא תנועה פנימית שמגיעה החוצה. עם קול יש לנו פידבק מיידי של איך זה נשמע. ולכן אנחנו אקסטרה-זהירים בשימוש בו. בפאנל זה נחווה את השימוש בקול מכיוונים שונים ונגע בתחום הטיפול, המופע, ושימוש מיוחד בקול כמו דיבור מהבטן ואוברטונים.

>> שינויים בהרגלי הביטוי - שרון גדרון פסקין <<

בסדנאות ובתהליכים אישיים בשיטת לאבאן אני מחברת בין דיבור (זהיר, נשלט, מוקפד) לבין כוונה או רגש שרוצים לבטא את עצמם בחופשיות. שרון עובדת עם לקוחות פרטיים, ארגונים, שחקנים ומטפלים על שכלול ושדרוג התקשורת הבין אישית והמודעות אליה.

>> צלילים עיליים (אוברטונים) - שיר סופר <<

מה זה אוברטונים? איך זה קורה? שיר סופר ידגים ויספר על התופעה. שיר סופר הוא מוזיקאי ומטפל בצלילים, מופיע לבד ובהרכבים שונים, ברחבי הארץ, מלווה שחקנים ומספרי סיפורים, כותב מוזיקה לסרטים, מלמד, מנחה סדנאות, פיתח שיטה לטיפול בצליל דרך הקשבה, קערות מזמרות טיבטיות,צלילים עיליים, גונגים וקולנים.

>> לגלות את הקול האותנטי - גילה סיני <<

בהרצאה אספר על גישה של עבודה קולית טיפולית לגילוי הקול האותנטי לכדי חוויה שלמה של ביטוי גופני, רגשי ורוחני. אביא דוגמאות לשינוי בתפיסת העצמי ובחיים בעקבות הרחבת מרכיבי הקול השונים ותהליך גילוי הקול . גילה מטפלת בקול ותנועה. בעלת הכשרה ונסיון טיפולי של 20 שנה כקלינאית תקשורת ומטפלת במוסיקה ותנועה. פיתחה את תחום הטיפול בקול כחלק מהמסע שלה כזמרת ומטפלת.

>> יאיר אבן זוהר - דיבור מהבטן <<

איך מוצאים לה קול, אופי... פרו`פ יהושוע, חאלד, ועוד... שאומנם הן רק בובות, אבל כשהן פותחות את הפה (ובעצם גם כשלא)... אי אפשר להשתיק אותן! בהרצאה אציג סוגים שונים של בובות ודמויות, אסביר כיצד יוצרים את "האשליה" של דיבור מהבטן ואדגים טכניקות שונות להטלת הקול. יאיר החל לעשות שטויות מגיל צעיר ומשחק בבובות מגיל 18, לצערו הרב, אז, כמו היום, הוא ובובותיו לא רואים את העולם עין בעין. אה, כן, והוא גם דוקטור למדעי המחשב עם התמחות בבינה מלאכותית.


בסיום הפנל יהיה זמן לשיחה בשיתוף הקהל, לשאלות ונקווה שגם לתשובות.





משתתפי הפנל

עם שרון גדרון פסקיiן, גילה סיני, יאיר אבן זוהר ושיר סופר
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

3 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
שרה לדרהנדלר
Michal Marcus
ריבי
ריבי
ריבי
פסטיבל BodyWays
<

כל הפעילויות של פסטיבל דרך גוף 2016:

פסטיבל דרך גוף BodyWays Festival

פסטיבל דרך גוף

דמיינו לעצמכם עולם בו הגוף הוא המכחול, התנועה היא השפה והריקוד הוא הדרך. אוהבי הריקוד והתנועה מתכנסים פעם בשנה במקום אחד לשלושה ימים של חגיגה דרך הגוף.» עם האנשים מ BodyWays Site

פסטיבל דרך גוף BodyWays Festival

פסטיבל דרך גוף

עם: האנשים מ BodyWays Site

שיתוף חברים
עם : משתתפי הפנל
מתי : שבת 8/10/2016 13:00
עלות : ₪כלול