לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מפחד לאהבה - ללכת מעבר להתניות המיניות בשיטים

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם סוגנדהו
מערכת יחסים »  אהבה ויחסים »  סדנאות אהבה ויחסים »  אהבה ויחסים בשיטים »

הצטרפ/י
עם : סוגנדהו Sugandho
מתי : שלישי- שבת 24/8/2019-20/8/2019 15:00-14:00
עם :

סוגנדהו Sugandho

מהן התפיסות שמגבילות אותי במיניות? היכן והאם מעורבים גם בושה ופחד בסיפור? מה חוויתי בגיל ההתבגרות, שעיצב את הדרך שבה אני תופס/ת את המיניות שלי?
מיניות היא אחד הצרכים האנושיים החזקים ביותר. האנרגיה המינית היא טבעית והיא כוח חיים ביולוגי בסיסי. עם זאת, המיניות הוגבלה ונשלטה על ידי מוסר דתי ונורמות חברתיות במשך שנים רבות. בסביבה הבטוחה של הסדנה נטפל וניגע בפחדים לא מוגדרים ובבושה שקיימת סביב מיניות.

למדנו לשתוק ולא להראות בגלוי את המיניות שלנו, חלק מאיתנו אפילו למדו כילדים שלגעת באיברי המין זה מעשה מסוכן או מלוכלך. כולנו גדלים בדו ערכיות מבלבלת בין צרכים מיניים טבעיים ורצונות, לבין נורמות מוסריות מגבילות. אושו מגדיר את דו הערכיות הזו כהתניה מינית.

בסביבה הבטוחה של הסדנה נעבוד עם הפחדים הלא המוגדרים והבושה שצברנו סביב מיניות. נשבור את השתיקה ובמקומה נלמד להעמיק ולהבין שמה שאנו מרגישים, חוששים מפניו, צריכים ורוצים, מה שאנו מדחיקים ומה שמתסכל אותנו, הוא משחרר ויכול לפתוח דלתות חדשות בתוכינו ובין שני בני זוג. הסדנה מציעה הזדמנות לחזור למשחק ולתמימות במערכת היחסים עם המיניות שלנו. נתייחס בעיקר לגיל ההתבגרות, התקופה שבה חווינו את המפגשים המיניים הראשונים שלנו, או אלו שהחמצנו לחוות. הזמן שבו המיניות שלנו התעצבה.

הסדנה נועדה לכולם! אתם מוזמנים להתנסות, להיות סקרנים וללמוד יותר על עצמכם ועל הצורות בהן מיניות מרגישה לכם נעימה וטובה. אתם מוזמנים לנצל את ההזדמנות לביטוי מיני, מבלי לאבד את הגבולות הבריאים הטמונים בכך. כאשר אנו מאפשרים לאנרגיה המינית לזרום ומחברים אותה למודעות עצמית ולמדיטציה, נוצרת אלכימיה שיוצרת פתח לחוויות טנטריות.

הסדנה תועבר באנגלית עם תרגום לעברית במידת הצורך.

סוגנדהו Sugandho

סוגנדהו היא תרפיסטית בכירה בעלת שם עולמי וניסיון של מעל ל-30 שנה בהנחיית סדנאות ברחבי העולם ועבודה פרטנית. בעלת MA בחינוך, פסיכולוגיה וסוציולוגיה. משלבת בעבודתה ידע וניסיון של שיטות מערביות ושיטות אלטרנטיביות מהמזרח.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
טליה עזרא אטיאס
<

שיתוף חברים
עם : סוגנדהו Sugandho
מתי : שלישי- שבת 24/8/2019-20/8/2019 15:00-14:00