לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס מיינדפולנס בהנחיית רון כהנא

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם רון כהנא
מודעות עצמית »  מיינדפולנס »  סדנאות מיינדפולנס »  מיינדפולנס »

הצטרפ/י
עם : רון כהנא
מתי : שני- שני 20/12/2021-18/10/2021 10:00-12:30
עלות : ₪1500
עם :

רון כהנא

קורס בן עשרה מפגשים ללימוד ותרגול מיינדפולנס ומדיטציה, תוך חיבור למחקר הפסיכולוגי והמוחי בנושא, ולרעיונות הפסיכולוגיה הבודהיסטית על החוויות והתגובות שלנו.

הקורס עוסק בנושאים כמו למידה ואוטומטיות, יכולות קשב שונות, הרגלים ונטיות תגובה, מערכות ודפוסי פעילות במוח, כאב, עייפות, כעס, מתחים ולחצים, ומה שאולי עומד מאחוריהם. במהלך שנת 2021 הקורס "מיינדפולנס בודהיזם והמוח" פתח את המחזור ה-70 שלו בשנים האחרונות בתל אביב.

קורס מיינדפולנס בודהיזם והמוח (מבוא מקיף) מיועד למתחילים וגם לבעלי רקע ראשוני (אחרי קורס מיינדפולנס בסיסי או תרגול עצמאי). הקורס מאפשר היכרות מעמיקה עם תרגול מדיטציה ועם מאפייני החוויה שלנו, הן באופן רחב כבני אדם והן באופן אישי.
לימודי מיינדפולנס בקורס נעשים תוך חיבור לעקרונות ותובנות התפיסה הבודהיסטית אודות החוויה האנושית, חיבור לבסיס המחקרי והמוחי של התרגול, והיישום של היכולות המתפתחות בו.

מדיטציית מיינדפולנס היא כלי ללימוד וחקר עצמי של התודעה והחוויה שלנו, תוך הפניית קשב למה שקורה בכל רגע ורגע, ודרך בחינה של הדרך בה אנו חווים את המציאות ומגיבים אליה.
במילים אחרות, מדיטציה היא תהליך של היכרות עם הדבר הכי חשוב שאנחנו לא מכירים, והיא מאפשרת בחירה מיטיבה יותר במפגש עם עצמנו עם אחרים, ועם חוויות החיים השונות.

לימודי מיינדפולנס ? מחקר ויישום

תרגול מדיטציית מיינדפולנס (Mindfulness) נחקר רבות בשני העשורים האחרונים במסגרת מחקרים בפסיכולוגיה, רפואה וחקר המוח. מחקרים רבים ומגוונים על משתתפים בקורס מיינדפולנס קצר (כחודשיים), מציעים כי התרגול מסייע בפיתוח מיומנויות קשב ולמידה, הפחתת מתחים, התמודדות עם כאב פיזי, בהירות מחשבה, וויסות רגשי, מערכות יחסים מיטיבות, חשיבה יצירתית ועוד. באופן כללי, נמצא כי התרגול תורם לרווחה נפשית והנאה גדולה יותר מחוויית החיים.

תרגול מדיטציית מיינדפולנס נפוץ כיום בבתי חולים, אגודות וקבוצות ספורט, מוסדות חינוך ועוד, ולוקח חלק משמעותי בתהליכי טיפול פסיכולוגי ורפואי שונים. לימודי מיינדפולנס הופכים נפוצים יותר ויותר הן במוסדות אקדמיים והן בחברות וארגונים פרטיים.

רון כהנא

"Minding" הוא גוף העוסק בחקר ופיתוח התודעה, תוך שילוב ידע וכלים מתחומים שונים.

מנחה ראשי: רון כהנא, בוגר תואר שני בפסיכולוגיה קוגניטבית בטכניון, ותואר ראשון בפסיכלוגיה וקוגניציה באונ` בן גוריון.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : רון כהנא
מתי : שני- שני 20/12/2021-18/10/2021 10:00-12:30
עלות : ₪1500