לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שיעורי טכניקה עם אילנית תדמור בתל אביב יפו

הצטרפ/י
עם : play סטודיו
מתי :
ללא תשלום
עם :

play סטודיו


שיעורי טכניקה עם אילנית תדמור במסגרת חודש התנסות ללא התחייבות במגוון השיעורים בפיור.
לאפשר זמן איכות לכל אחד ללמוד לנוע טוב יותר עם הגוף, תוך כדי היכולת ליהנות מחוויות עולם הריקוד.
שיעורי טכניקה מהווים הכרות עם החוקים הבסיסים של עולם המחול תוך חיזוק הגוף, פיתוח גמישות ושיכלול הקואורדינציה.

השיעור בנוי מתרגילים מונחים המתחילים מתנועה איטית על הרצפה, ומתפתחים לעבודה אישית בה לכל אחד יש זמן להתאמן ולמצוא את החיבור שלו אל הגוף.

ככל שהשיעור מתקדם אנו עולים גם בגבהים וגם בקצב. השיעור מסתיים בתנועה פתוחה יותר בחלל המאפשרת להוציא אנרגיה וליהנות משמחת הריקוד.
השיעורים בהנחיית אילנית תדמור, מתקיימים בימי שני בין השעות 18:00-19:20 וימי שישי 09:00-10:20.


קורס אימפרוביזציה -
האימפרוביזציה מתארת תהליך של קליטת המציאות, עיבוד הנתונים וקבלת החלטה בכל רגע נתון. לכן היא כל כך מופשטת. כולנו עושים זאת בכל רגע בחיים, כחלק מתהליך ההישרדות שלנו והתקשורת. הצד החזק של האימפרוביזציה בתנועה הוא לאפשר לאנשים לחוות את התהליך ממקום חיובי דרך הגוף, יחד עם התבוננות על עצמנו ועל מערכות היחסים שלנו עם אחרים והעולם. מהות אומנות האלתור היא לעורר אותנו!
בקורס נקבל כלים שיעזרו לנו לחדד את החושים שלנו כך שנוכל להסתכל על המוכר בדרך חדשה ושונה, ולפתוח את ערוצי הקליטה הפיזית והרגשית על מנת להתחבר אל הריקוד הייחודי שלנו.
הקורס בהנחיית אילנית תדמור, מתקיים בימי שישי בין השעות 10:30-12:30.

בנוסף, אנו מקיימים סדנאות, מפגשים ואירועים נוספים גם מחוץ לסטודיו: סדנאות הילינג דאנס של שישי-שבת בכפר האמנים ורטיגו, צפייה משותפות ביצירות מחול, מפגשי סלון לשיתוף והעמקה ועוד.

סטודיו PLAY בהנהלת אילנית תדמור, הינו מרכז ללימודי יצירה ואימפרוביזציה בתנועה. בסטודיו תכניות לימוד יומיות, קורסי ערב ושיעורים פתוחים באימפרוביזציה, קונטקט אימפרוביזציה, יצירה ואומנות המופע וטכניקה. הלימודים מיועדים לקהל הבוגר, מנוסים ואנשים ללא רקע בתנועה כאחד, ומאפשרים לכל מי שרק רוצה, להתחבר לגוף, לעצמו ולאנשים בסביבתו, בדרך של פשטות ושמחה, דרך הריקוד.

אילנית תדמור, רקדנית, כוריאוגרפית ומורה מובילה בארץ ובאירופה לאימפרוביזציה וקונטקט אימפרוביזציה, מלמדת ומופיעה בארץ וברחבי אירופה בפסטיבלים שונים בעשר השנים האחרונות

play סטודיו

כל סוגי שיעורי הסטודיו: ריקוד, יוגה, פילאטיס מזרן פילאטיס מיטות, מחול, בלט קלאסי היפ הופ ועוד... (לא כולל פילטיס מכשירים)
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

כל הפעילויות של pure studios:

קורס קיץ לרקדנים בPure Studios

קורס קיץ לרקדנים בPu

קורס זה מיועד לרקדנים בעלי ניסיון, במטרה לספק העשרה וחיזוק. שילוב של רמת רקדנים גבוהה והנחייה של מיטב המורים יוצרים קורס מעמיק, שנותן לכל משתתף בו ערך מוסף וחוויה משמעותית» עם וולטר צ`ינקווינלה, נטלי בורשטיין, אלכסנדר אלכסנדרוב, מיכאל גטמן, אלדד בן ששון, יוסי תמים, ענת בוסני

23/7/0 - 19/7/0
קורס קיץ לרקדנים בPure Studios

קורס קיץ לרקדנים בPu

עם: וולטר צ`ינקווינלה, נטלי בורשטיין, אלכסנדר אלכסנדרוב, מיכאל גטמן, אלדד בן ששון, יוסי תמים, ענת בוסני

מתי: 23/7/0 - 19/7/0

שיתוף חברים
עם : play סטודיו
מתי :
ללא תשלום

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך