לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

"ספיריט" פסטיבל קולנוע רוחני

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם פסטיבל קולנוע רוחני בסינמטק תל-אביב - 2-5 לנוב`
יוגה »  יוגה »  פסטיבלים / כנסים יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם :
מתי : רביעי- שבת 5/11/2011-2/11/2011
עלות : ₪37
עם :

הפסטיבל השנה יעסוק בנושאים עיקריים אלו: יוגה, העצמה נשית, חמלה ומודעות סביבתית.

לצד הקרנות הסרטים יתקיים הפנינג רוחני שיכלול תערוכה, יריד ניו אייג` וימי עיון עם מפגשים, סדנאות והרצאות.

פסטיבל הקולנוע הרוחני בסינמטק תל אביב נחשב כאחד מחלוצי פסטיבלי הסרטים הרוחניים בעולם והגדול שבהם.

הפסטיבל תפס מקום מכובד בהרגלי הצריכה של הקהל הישראלי והפסטיבלים שהתקיימו בארבע השנים האחרונות, משכו קהל רב והוכתרו כהצלחה גדולה. הסרטים בפסטיבל עוסקים בנושאים של צמיחה רוחנית ואישית, פעילות גלובלית ומודעות סביבתית ומעמידים את רוח האדם במרכז העשייה הקולנועית.

מידע נוסף והזמנת כרטיסים באתר הפסטיבל: www.spiritfestival.co.il
ובעמוד הפייסבוק שלנו: www.facebook.com/TLVspirit

בפסטיבל יוקרנו 18 סרטים דוקומנטארים ועלילתיים בהקרנות בכורה בישראל. בין הסרטים הבולטים שיוקרנו השנה:

? תארוז בשקית! האם חייך מלאים בפלסטיק סרט נוגע לב ומשעשע המתחיל בשאלות הפשוטות: האם שקיות פלסטיק באמת הכרחיות? ממה עשויות שקיות הפלסטיק? ומה קורה לשקיות הפלסטיק לאחר שהן מושלכות לפח? אך מה שמתחיל כסרט תיעודי על שקיות פלסטיק מתפתח לחקירה מעמיקה על פלסטיק והשפעתו על המים שלנו, האוקיינוסים ואפילו גופינו. הסרט זכה בפרסים והופיע בעשרות פסטיבלי סרטים בארה"ב בשנת 2011 .

? מיס רפרזנטשיין הסרט שהשתתף בעשרות פסטיבלי סרטים ועורר הדים רבים בקרב הצופים ונרכש על ידי רשת הטלוויזיה של אופרה ווינפרי. יותר מסרט, הוא קמפיין מעורבות חברתית המעצים את הנשים והנערות לאתגר את התווית המגבילה שניתנה להן כדי שהן תוכלנה לגלות את הפוטנציאל המלא שלהן ובכך לשנות את התרבות שלנו לטובת הכלל. כולל סיפורים של נערות מתבגרות וראיונות פרובוקטיביים עם פוליטיקאות, עיתונאיות, ואקדמאיות כגון קונדוליסה רייס (מזכירת המדינה), ליסה לינג (כתבת טלוויזיה), ננסי פלוסי (פוליטיקאית), קטי קוריק (כתבת חדשות), רייצ`ל מדאו (כתבת טלוויזיה), רוסאריו דוסון (שחקנית), ג`ין קילבורן (סופרת ויוצרת סרטים) וגלוריה סטיינם (עיתונאית ופעילה פמיניסטית).

? ברנינג מן : מסע באוטופיה אם לא שמעתם על פסטיבל ברנינג מן זהו הספור בקצרה.
מדי קיץ כ 60000 איש מהגרים לעיר הסלע השחור בנבדה. לפני הגעתם אין דבר בסלע השחור- זוהי קרקעית אגם יבשה. לאחר עזיבתם אין דבר בסלע השחור. אך לרגע שנתי קצר האתר פורח לעיר הרביעית בגודלה בנבדה ולאירוע תרבותי, הפרוע, המטורף, הצבעוני והמשוחרר ביותר על פני הכדור.
? הנשים של היוגה החושף תופעה גלובאלית ששינתה את פניה של היוגה לתמיד - היוגה הובאה למערב על ידי מסורת של מורים גברים, אך כיום דור של נשים הוא זה שמוביל את הדרך. הן חזקות, מעוררות השראה ומשנות באופן משמעותי את חייהם של אנשים. מובלת על ידי דור דינמי של מורות נשים, היוגה ה"חדשה" מחליפה את היוגה הממוקדת בגבר ליוגה שמכבדת את האינטואיציה, המשפחה, הזרימה, הקהילה, הפעילות ומחזור הטבע של חיי הנשים. בהשתתפות מורות ליוגה בעלות שם עולמי כולל פטרישה וולדן, שרון גנון, שיווה ריי, אנג`לה פרמר, סידני לי, שיין קורן ועוד, וקריינות של אנט בנינג.

? ירח שבור סיפור של אמונה והקרבה של אנשים שכבר עכשיו סובלים משינויי האקלים בכדור הארץ וכיוונה של האנושות. מעבר להרי ההימלאיה המערביים, סונאם, נווד זקן, חי עם שיבטו באחד מהמחוזות המבודדים בכדור הארץ. אך שינוי קיצוני באקלים מייבש את הנהרות והופך את העמקים הפוריים למדבריות. חסר יכולת לשרוד בדרך חייו המסורתית ועד להתמוטטות משפחתו וקהילתו, סונאם יוצא למסע חיפוש נואש בכדי לשנות את עתידם.

? המסע מזנסקר כמה רחוק אתה מוכן ללכת בכדי להציל את התרבות הגוססת שלך? זנסקר הנמצאת בצפון הודו היא המחוז המבודד ביותר בהימאליה. חוסר הגישה למקום הגן על זנסקר הידועה גם בשם" טיבט הקטנה" משינוי תרבותי. היום היא נחשבת למקום היחיד על כדור הארץ בה השתמרה התרבות הטיבטית.
בהשראת הדאלי למה בוחרים שני נזירים את הילדים הצעירים שיתחנכו בבתי הספר הבודהיסטיים בצדם השני של ההרים. אך בכדי להגיע לשם הם צריכים לצאת למסע רגלי מפרך ומסוכן מעבר להימאליה הכולל חציית מעברים בגבהים של יותר מ 5000 מטר.

? הגורו המתחזה: קומארי קומדיה פוסט מודרנית חושפנית וממלאת השראה. קומארי הוא גורו מואר מהודו שבנה סביבו קהל של תלמידים מערביים. אבל קומארי אינו אמיתי, הוא אינו אלה יוצר סרטים אמריקאי בשם ויקראם גנדי אשר הפך את עצמו לגורו קומארי כנושא המרכזי לניסוי חברתי שנועד לחקור ולבדוק את הטאבו המקודש ביותר בעולם. בשיא הצלחתו, הגורו קומארי חייב לגלות את זהותו האמיתית ולחשוף את תורתו הגדולה מכל: עצמו האמיתי.

? הילינג: ניסים ומסתורין הסרט מפגיש אותנו עם ז`אאו טייקש`רה דה פאריה, הידוע יותר כג`ון אלוהים, המרפא עושה הניסים מברזיל. סרט עטור פרסים הסוחף אותנו למסע אל מעבר להבנתה של הרפואה הקונבנציונלית ועונה תשובות לשאלות מהותיות על החיים, אמונה והאינטראקציה שלנו עם עולם הרוח.

מידע נוסף והזמנת כרטיסים באתר הפסטיבל: www.spiritfestival.co.il
ובעמוד הפייסבוק שלנו: www.facebook.com/TLVspirit

SPIRIT - הפסטיבל הבינלאומי ה-5 לקולנוע רוחני
5-2 בנובמבר 2011 בסינמטק תל אביב
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם :
מתי : רביעי- שבת 5/11/2011-2/11/2011
עלות : ₪37