לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס ``מורה יוגה`` 400 שעות ברמת-גן

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מרכז ישראלי ללימודי היוגה
יוגה »  יוגה »  תכניות לימוד יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם : אריאלה אורפז - מרכז ישראלי ללימודי היוגה - מיל``י
מתי : חמישי- שבת 29/11/2014-29/11/2012 09:00-16:00
עלות : ₪5850
עם :

אריאלה אורפז - מרכז ישראלי ללימודי היוגה - מיל``י

מיל``י - מרכז ישראלי ללימודי היוגה - שמח לפתוח מחזור חדש להוראת היוגה * קורס דו שנתי ? לתעודת הוראה של ``מורה יוגה`` בהקף 400 שעות בתוכנית חדשנית עם בכירי מורי היוגה המובילים בישראל הקורס
מיל``י - מרכז ישראלי ללימודי היוגה - שמח לפתוח מחזור חדש להוראת היוגה
* קורס דו שנתי ? לתעודת הוראה של ``מורה יוגה`` בהקף 400 שעות
בתוכנית חדשנית עם בכירי מורי היוגה המובילים בישראל

הקורס בראשותה והדרכתה הראשית של אריאלה אורפז נועדו להקנות את הכלים למתרגלי היוגה המעוניינים להיות מורים ליוגה ולמתרגלים המעוניינים להעמיק את הבנתם באימוני יוגה אינטגרטיבית וביוגת הלב הטיבטית.

****************************************************
הקורס יתקיים החל ב-29 בנובמבר, בימי חמישי, בבית הצנחן שברמת-גן הממוקם בסמוך ל``קניון איילון`` ובו חניה חופשית ומקלחות מסודרות.

הלימודים יהיו במתכונת של 34 מפגשים חד שבועיים שנתיים
וכל מפגש בן 7 שעות, בין השעות 9:00-16:00.

מחיר הקורס השנתי: 5,850 ? (עד 10 תשלומים).
תאריך אחרון לרישום : 1 נובמבר, 2012.

לפרטים והרשמה נא לפנות
באי-מייל ל: [email protected]
או טלפון: 052-2931817 יעל דביר
****************************************************
היוגה האינטגרטיבית מעמידה את האדם המתרגל במרכז ומחברת בין צרכי האדם בעידן המודרני ועקרונות היוגה הקלסית בחיי היום יום דרך השתרשות, התרחבות, התארכות, עבודה עם הנשימה תוך כדי ביצוע מתון של אסאנות (תנוחות הגוף). הלימוד מקנה בסיס של ידע שמאפשר יצירתיות וביטוי אישי בתוך הידע הקלאסי של היוגה.

יוגת הלב הטיבטית הינה שיטת תרגול יחודית שהגיעה לטיבט מהמסורת של מאסטר נארופה, יוגי הודי מהמאה ה-11, המשלבת אסאנות יוגיות ומדיטציות ייחודיות. צירוף זה של עבודה חיצונית ועבודה פנימית, בעל השפעה עוצמתית וטרנספורמטיבית על הגוף ועל התודעה.

הקורס בראשותה והדרכתה הראשית של אריאלה אורפז ובהדרכת מורים בכירים נוספים (*): לימוד של ד``ר דבורה צביאלי (לאמה דבורה-הלה) (הפילוסופיה של היוגה בראי הבודהיזם הטיבטי), הנזיר לו?ב?סנג קו?נצ`ו?ק (יסודות הבודהיזם הטיבטי ומדיטציות), אריאלה אורפז (אסאנה, פדגוגיה, אימון המדריך), ד``ר גיל זולברג (אנטומיה יישומית וקינזיולוגיה של היציבה בזיקה ליוגה), אלכס (אננדה) פויט (פראניאמה; תזונה יוגית; שאט קארמה (היגיינה יוגית); קריות, מודרות ובאנדהות), נעמי סהר (אנטומיה ופיזיולגיה), רחל זולברג (יוגה לגיל הזהב), ליטל סימון (מבוא לאיורוודה), ליאור נדב קוצ`ר (יוגה לילדים), דודו גולן (ניהול קארמי), יוגה להריון ולידה, מורים בכירים נוספים מקבוצת `קלאסיקה בודהיסטית בישראל` ועוד.

קורס זה מקנה לבוגריו תעודה המסמיכה אותם ללמד יוגה והיא בהליכי הכרה מתקדמים בארגון מורי היוגה בישראל.

``הדרך היחידה שלנו באמת ללמוד משהו בשלמות היא ללמד זאת למישהו אחר`` ד``ר דבורה צביאלי (לאמה דבורה-הלה)

אריאלה אורפז מנהלת מיל``י, בעלת 12 שנות ניסיון בהוראת היוגה,בוגרת וינגייט. מלמדת יוגת הלב הטיבטית ויוגה אינטגרטיבית ברוח הויניוגה וכן מתמחה ביוגה לנשים בהריון ויוגה לגיל השלישי. תלמידתה של לאמה דבורה-הלה. לומדת ומלמדת קורסים במסגרת `קלאסיקה בודהיסטית בישראל` ומקדישה את רוב זמנה לשרת את תלמידי היוגה והדהרמה בארץ. בשנים האחרונות הייתה גם חברת ועד מנהל בארגון מורי היוגה. ארגון מורי היוגה הכיר בה כמוסמכת לפתוח קורס מורים ליוגה אשר יקבל את הכרת הארגון.

מיל``י - מרכז ישראלי ללימודי היוגה (www.heart-yoga.org.il) הינה חלק מעמותת שיטה וחוכמה ונועדה בראש וראשונה לעזור ולתמוך בהפצת הלימוד של יוגת הלב הטיבטית ושל הקלאסיקה של היוגה, כפי שהועברו בארץ על ידי ד``ר דבורה צביאלי (לאמה דבורה-הלה), לימוד שניתן לה על ידי מוריה היקרים גשה מייקל ולאמה קריסטי.
(*) נתון לשינויים

אריאלה אורפז - מרכז ישראלי ללימודי היוגה - מיל``י

מרכז ישראלי ללימודי היוגה (מיל"י) מטפח את לימוד הפילוסופיה ותרגול יוגת הלב הטיבטית בישראל ומהווה קהילה תומכת למתרגלי היוגה הטיבטית
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : אריאלה אורפז - מרכז ישראלי ללימודי היוגה - מיל``י
מתי : חמישי- שבת 29/11/2014-29/11/2012 09:00-16:00
עלות : ₪5850