לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

דרך הקשבה בתנועה - קבוצה חדשה בסתריה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אילנה עילם
טיפול עצמי »  טיפול בתנועה »  סדנאות טיפול בתנועה »  טיפול בתנועה »

הצטרפ/י
עם : אילנה עילם
מתי : ראשון- ראשון 27/10/2013-6/10/2013 19:00-20:00
עם :

אילנה עילם

הקבוצה עונה על הצורך ליצור דיאלוג וקשר אותנטי עם עצמי ועם גופי. החוויה האנושית האותנטית אינה ניתנת לחלוקה של גוף, רגש, מחשבה ורוח. הדרכים אל עצמנו רבות ומגוונות

מיסטיקנים מהמזרח והעבר הרחוק (רומי, בודהה) ופסיכולוגים מערביים מזרמים שונים (ויניקוט, קוהוט, וויליאם ג`יימס), כולם הבינו את היכולת האנושית הבסיסית וההכרחית של להיות נוכחים. בנוכחות פשוטה. להיות ברגע, עם עצמי, כמו שאני. ללא אג`נדה, ללא שיפוט וביקורת. מרחב ביניים, going on being, מיינדפולנס והארה, כולם מתייחסים לזכותו הבסיסית של האדם להיות נוכח עם עצמו. כמו שהוא. יכולת זו אבדה לנו ובכולנו צימאון טבעי לחזור אל עצמינו, שאנחנו ממלאים בדרך כלל בתחליפיםזולים וזמניים. כמו לאכול לחם לבן שאינו מזין באמת את גופנו, תחליפים אלו לא יכולים להזן את נפשנו וגופנו.
להיות נוכח עם עצמי כמו שאני זה אושר. רגעי אושר וחיבור אל עצמי בחיי היומיום. בדברים הפשוטים.
על מנת למצוא את הדרך חזרה אל עצמי נדרש זמן, זהו תהליך של חקירה, הקשבה, והינו אישי ולא ניתן להעברה מאחד לאחר.
לדעת את דרכי אל עצמי הוא לדעת שאני מי שאני לא משנה מה קורה לי. זאת חוויה והכרה שאינה תלויית אובייקט או סיטואציה. ברגע שאני יודע את דרכי אלי איש אינו יכול לקחת לי את הג`י.פי.אס. ואני לא באמת זקוק לו.
"דרך הקשבה בתנועה" נוצרה מתוך צורך לתת לכל אחד את המרחב להתנסות, להקשיב, לנוע, להרגיש... לגלות את דרכו. הקבוצה נועדה לשקף שאיש מאיתנו לא חריג בכך שאיבד את הדרך וכל אחד מאיתנו הוא מיוחד בדרך שהוא מוצא לבסוף.

בסיום חודש אוקטובר שערי הסדנה ינעלו למשך 4 חודשים, במהלכם הקבוצה נבנית ומתאפשרת אווירה בטוחה ונעימה לחוות תהליך מעמיק, ומרתק, אישי וקבוצתי.

על הסדנה:
הסדנה היא פרי עבודתן המשותפת של שתי מטפלות בתנועה שמגיעות מרקעים עשירים, שונים ומשלימים. זהו תהליך אישי וחווייתי בקבוצה, המתקיים במרחב בטוח, באווירה נעימה, משחקית ומזמינה. בהדרכה, תמיכה וליווי שתי מטפלות ומנחות נחקור ונפגוש נושאים שונים, תוך שימוש ומתן כלים מעולם התרפיה, התנועה, יצירה והרוח. הסדנה משלבת עבודה והתנסות חווייתית, אישית וקבוצתית, אשר כוללת חקירה של תהליכים רגשיים מודעים ולא מודעים, באמצעות תנועה, נשימה, מגע, קול, התבוננות פנימית אישית וקבוצתית, שיחה ושיתוף.

קהל יעד:
הסדנה נותנת מענה לכמיהה הגדולה לקשר הישיר והאוטנטי שלי עם עצמי ונותנת מענה לקהל רחב: מי שהתנועה היא ערוץ נגיש ופתוח עבורו, וכן מי שהגוף ותנועה פחות נגישים לו; מאיימים, מאתגרים, מפחידים ומסקרנים. למעוניינים לחוות עבודה רגשית אשר כוללת מגוון רחב של כלים והתנסויות, בקבוצה מכילה ותומכת.

בין הנושאים הנלמדים בסדנה:
גילוי המרחב הפנימי ? עצמי גוף, איכויות תנועה ומשמעותן, מהתנועה אל הרגש ואל המגע, לבד מול יחד ? יחסים, אינטימיות ? עצמי והאחר, מעבר מהמרחב בפנים למרחב בחוץ, הבחירות והמניעים בחיים, תקשורת לא מילולית, שליטה מול התמסרות, דפוסים ותפיסות העולם, מוטיבציה ואנרגיית החיים ? מה מניע אותי ועוד.

פרטים נוספים:
הסדנה התהליכית מתקיימת במפגש חד שבועי של שלוש שעות.
החודש הראשון הינו חודש ניסיון, (אוקטובר: ארבעה מפגשים) המאפשר התנסות והיכרות עם אופי התהליך. הסדנה עצמה הינה שמונה חודשים ( נובמבר ? יוני) כאשר ההתחייבות היא לארבע חודשים ראשונים אחריהם `נפתחים` שערי הסדנה; להמשך, להצטרפות, לפרידה.

המפגשים מתקיימים במושב סיתריה
בימי ראשון החל מ 06/10/2013
משעה 19:00 עד שעה 22:00

אילנה עילם

אילנה עילם: BA בפסיכולוגיה, MA בתרפיה בתנועה. מטפלת ומנחה סדנאות תנועה, מדיטציה ומחול סופי.
קרני קידר: MA תרפיה בתנועה,BDA בכוריאוגרפיה, BAD מחול והוראה. מטפלת בתנועה ומנחת סדנאות, מורה למחול וכוריאוגרפית.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : אילנה עילם
מתי : ראשון- ראשון 27/10/2013-6/10/2013 19:00-20:00