לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס ריקוד לנשים: סלסטון וסברוסורה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם חן ליזרע
ריקודי זוגות »  סלסה »  תכניות לימוד סלסה »  סלסה »

הצטרפ/י
עם : חן ליזרע
מתי : ראשון- ראשון 21/9/2014-22/6/2014 20:30-22:00
עם :

חן ליזרע

הקורס הכי כיפי לנשים - משהו מיוחד - שילוב של סלסה עם רגטון וחושניות קובנית. קורס למתקדמות שרוצות להרגיש את הקסם הקובני בריקוד.

ביוני יפתח הקורס ההכי כיפי >>>לנשים בלבד<<< של סלסה עם רגטון וסברוסורה (חושניות קובנית). משהו מיוחד. זה קורס לנשים שכבר רוקדות סלסה ברמה מתקדמת ולמי שיש כבר שליטה טובה בחלקי הגוף מרגטון. הקורס יוצא מנקודת הנחה שאתן שולטות בתנועות הגוף שנלמדות בקורס תנועות אפרו קובניות או רגטון מתחילים, או שיש לכן נסיון קודם מספק. מי שלא בטוחה יכולה ליצור קשר. הקורס מיועד לנשים שרוצות להרגיש את הקסם הקובני בריקוד.

הרעיון הוא, ללמד אתכן לעומק איך לשלב רגטון בסלסה ואיך להוסיף את הסברוסורה כדי לפתות את הגבר ולמשוך אליכן. בנוסף הוספת הסואלטאס - עבודת רגליים בסלסה ומעבר בין סגנונות קובנים שונים.

הקורס יהיה במשך כ 14 שבועות לאלו שרוצות לראות שינוי מהותי באיך שהן רוקדות, בסטיילינג שלהן, ורוצות ללמוד איך לשלב אלמנטים שונים מהריקוד הקובני בתוך הריקוד שלהן בשביל ביטוי עצמי, כמו לדוגמא ה SHOULDER SHAKES, BODY PUMPS וכו.

**************************************************************
תנאים: החזר מלא עד 7 ימים לפני הקורס, כולל. פחות מ 7 ימים, לא יהיו החזרים, או קרדיט ואי אפשר להעביר את ההרשמה לשם של משהו אחר.

14 שיעורים של שעה וחצי כל אחד, העלות היא 285 כפול 4 צ`קים (כולל מע"מ).


חן ליזרע

חן ליזרע הייתה בעלת אחת מהאקדמיות הקובניות הטובות ביותר בוונקובר, קנדה, קרוב ל 10 שנים, עם התמחות בריקוד קובני מקצועי ופיתוי. היא למדה במשך שנים עם טובי הרקדנים מהלהקות הטובות ביותר והופיעה על במות של קונגרסים נחשקים בכל רחבי צפון אמריקה.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
מיה גולד
<

שיתוף חברים
עם : חן ליזרע
מתי : ראשון- ראשון 21/9/2014-22/6/2014 20:30-22:00