לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הכשרת מטפלי טרילותרפיה בתל אביב

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ניסים אמון , טרילותרפיה
טיפול עצמי »  פסיכותרפיה »  תכניות לימוד פסיכותרפיה »  פסיכותרפיה »

הצטרפ/י
עם : רקפת שהם
מתי : חמישי 25/2/2016 17:00-21:00
עם :

רקפת שהם

בואו לרכוש מקצוע משמעותי ומאתגר. להבין את נפש האדם וללוות אנשים אל מציאת איזון בתוכם והצלחה בחייהם. עבודה נפרדת על הראש, הרגש והתעוררות האני האמיתי שלך ?ההורה הפנימי?.

להיות מדריך טרילותרפיה:
אם עולם הרוח מושך אותך ויש לך שאלות על מבנה נפש האדם. אם תמיד רצית ללמוד על תורות המזרח הרחוק, ומסקרן אותך ללמוד ולחוות במקביל, קורס זה ייתן לך גם את הידע הכי מרתק שיש לתורות המזרח להציע, וגם יכניס אותך פנימה להתחבר עם מי שאתה באמת, במקום שהוא עמוק יותר מהמילים והמחשבות. תיבת האוצר של קסם המזרח מוגשת בתהליך מסודר וברור, כזה שתוכלו להוביל בו אחרים כמדריך פסיכולוגי רוחני.
פתיחת הקורס הקרוב בתל אביב בפברואר 2016.
בשעות 17:00-21:00
http://trilotherapy.com/?page_id=652

קורס הכשרת מדריכי טרילותרפיה:
לפעמים המקום בו אנשים צריכים עזרה אינו בעולם החומרי אלא הנפשי, זה החבוי במרתפי הלב . את תוכנית הלימודים בנה ניסים אמון והיא מכילה את סודות חכמת המזרח ומשלבת את הבנת מבנה הנפש של הזן-בודהיזם עם טכניקות מפסיכולוגית הגשטלט. הלימודים במסגרת מכללת יוזמות.

שיטת הטרילותרפיה:
הטיפול הטרילותרפי מתבסס על ההבנה כי מקור חוסר הנוחות שאנו חווים הינו פנימי ולא חיצוני, והוא נובע מהעובדה שבכל אחד מאיתנו קיימות גישות שונות למציאות: הגישה ההגיונית רציונלית, הבאה לידי ביטוי במחשבות, והגישה הרגשית, הבאה לידי ביטוי ברגשות. הפער והמתח בין מה שצריך לעשות (הגישה ההגיונית רציונלית) לבין מה שרוצים לעשות (הגישה הרגשית) הוא מקור חוסר הנוחות. אנו נולדים עם הפוטנציאל להיות מאוזנים אבל עם השנים, הסביבה בה אנו גדלים, הבית בו אנו חיים, הורינו, חברים, בתי הספר השונים ואף אירועים מסוימים משפיעים על שני קולות אלו ומעצבים אותם. לעיתים קרובות, אחד משני הילדים הפנימיים "הראש" ההגיוני או "הרגש" האמוציונאלי מתחיל להשמיע קול רם יותר על חשבון השני, וכך מופר האיזון הפנימי. הטרילותרפיה באה לתקן מצב זה.
העבודה הטרילותרפית פועלת בשני מישורים:
המישור האחד הוא מישור הילדים הפנימיים. באמצעות טכניקה מיוחדת המטפל מפריד בין הראש לבין הרגש ומנסה לאתר, לפתור ולגשר בין הבעיות והמצבים הכואבים שהביאו למצוקה. המטפל עובד להחזיר את מערכת היחסים בין הראש לבין הרגש למצב מאוזן בתהליך של גישור פנימי בין החלקים של אישיותנו.
במישור השני העבודה מתרחשת מול "האמצע" שלנו, מול ההורה של שני הילדים הפנימיים. המטפל פונה אל מי שאנחנו באמת, אל האני שלפני התוספות, ההטבעות וההתניות שעיצבו את אישיותנו, ומעורר אותו לפעולה, מהמצב הרדום בו היה, ללקיחת אחריות והובלת הילדים הפנימיים בהרמוניה ועבודת צוות. השקט הטבעי הוא המצב הבסיסי שלנו, וכך שבה הבריאות ומופיעה, ואיתה שלווה ורוגע.
הטיפול בטרילותרפיה מסייע, משלים ותומך גם בתהליך ההחלמה ממגוון מחלות גופניות העשויות להופיע אצל אנשים שחוסר האיזון הפנימי אצלם הוא חריף ומתמשך. הקשר בין המצב הנפשי והבריאותי אינו מוטל בספק: ככל שיותר אנרגיה ומשאבים מושקעים בויכוח הפנימי, פחות מהם מופנים לצרכי הטיפול העצמי של גופינו.

הקורס מיועד לכל מי שמתעניין בעולם ההתפתחות האישי שלו. ולכל מי שרוצה להוביל אחרים במסעות פנימה. לכל מי שאוהב בני אדם ויודע להקשיב אבל גם להוביל. לכל מי שהוא אמיץ מספיק
ומוכן ללמוד דברים חדשים.

תכנים מרכזיים בתוכנית:
· הטבעות הקארמה - עשרים הטבעות שנעשו בילדות והפכו להיות האישיות שלנו. האישיות שלנו היא הגורל שלנו, ואפשר לשנות את הגורל אם רק נעשה שינויים בתוכנה הפנימית לפיה אנו מתפקדים.
· חמשת ממדי הזמן - עבר רחוק, עבר קרוב, כאן ועכשיו, עתיד קרוב ועתיד רחוק. היתרונות והחסרונות של חמשת הטיפוסים השונים.
· סולם הסבל - החיפוש אחר האושר הוא אשליה. אם נסיר את הסבל, האושר כבר יהיה שם. אבל מדוע לאנשים יש כל כך הרבה סבל פנימי?
· אהבה בילדות - מה קורה לאנשים שלא קיבלו מספיק חום ואהבה בילדות? השפעות מאוחרות של חרדת הנטישה על הביטחון העצמי והאמונה באהבה.
· מפה אנרגטית - ארבעה כוחות אנרגטיים בשילוב אישי המיוחד לכל אדם, כיצד הם באים בנו לידי ביטוי, ומדוע אנחנו מתחתנים עם בדיוק ההפוכים לנו.
· טרילותרפיה ורוקחות רוחנית - מדיטציות שונות לראש, לרגש ולאני שביניהם.
· מערכת היחסים עם האוכל - לרדת במשקל באמצעות אכילה שאינה רגשית.
· מעגל עץ התפוח - ששת פרקי החיים של כל זוגיות. שיעור חשוב לכל מי שנתקע בתקופה שמיצתה את עצמה. מה חוסם אותנו?
· רפואה סינית - הפילוסופיה שמאחורי הרפואה הסינית. חלוקת האברים ליין ויאנג, אברים המשוייכים לראש, ולרגש. כולל העיניים.
· זוגיות של משרת ואדון - מדוע הם נמשכים אחד לשני? מה קורה כששני מפונקים מתחברים? מה קורה כשאנשים משתנים עם הזמן?
· הוק ותרנגול - ארבעה טיפוסים של גברים מול ארבע טיפוסים של נשים. ששה עשר תסריטים אפשריים.
· טנטרה - המין המקודש בטיבט, בהודו ובסין.
· מערכת היחסים עם החיים - התרופה הטובה ביותר נגד חרדות.

לעומדים בדרישות התוכנית תוענק תעודה של "מדריך טרילותרפיה" מטעם מכללת יוזמות והמרכז לטרילותרפיה.
http://p1.pagewiz.net/Yozmot-Trilotherapy-F-N

בהצלחה!

רקפת שהם

מנחת הקורס - רקפת שהם.
לפרטים: http://trilotherapy.com/?page_id=21

מייסד שיטת הטרילותרפיה - ניסים אמון. הוסמך ביפן לזן מאסטר, מטפל ומנחה סדנאות בארץ ובעולם, מורה באקדמיה העולמית למנטורים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
אריה בורשטין
אסנת חזן
<

שיתוף חברים
עם : רקפת שהם
מתי : חמישי 25/2/2016 17:00-21:00