לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ביקור סטודיו StudioVisit הפגודה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ביקור סטודיו StudioVisit
פסיכותרפיה גופנית »  התמקדות »  פסטיבלים / כנסים התמקדות »  התמקדות »

הצטרפ/י
עם : מנחי הפגודה
מתי : שבת 5/9/2015 18:00-23:00
עם :

מנחי הפגודה

דרך גוף גולשים לביקור סטודיו בפגודה, חלל קסום המשלב חוץ ופנים ובו יוצרים בדרכים שונות. בערב אחד מיוחד נתנסה בקיטאידו, ריקוד בטן עתיק, התמקדות בתנועה, מקצבי הלב ונקנח במסיבת ריקוד חופשי.
".. עבורנו, הפגודה היא הרבה יותר ממבנה ייחודי, או מקום התכנסות בעל אופי אחר. היא חלום שהפך למציאות, ואנו שמחים להגשים בעזרתה חלומות של אחרים." במפגש ייחודי זה נכיר את האנשים הפועלים בפגודה, נתנסה בסדנאות ונקנח במסיבת ריקוד חופשי. בין לבין ננסה להבין את המחבר בינהם. אולי החיבור ... זה אנחנו?

בתכנית :
18:00 התכנסות במקום

18:15-18:30 שיחת פתיחה

18:30-18:50 קיטאידו ? מיכל בר און, כולל הדגמה
מאומנות לחימה לתנועת שלום -
הקיטאידו היא אומנות תנועה ששורשיה באומנויות הלחימה היפניות. האימון בקיטאידו הוא תהליך מרתק ומפתיע לגילוי הפשוט, היצירתי, החי והשלם שאנחנו.

מיכל בר-און - Senior Instructor, מתאמנת באומנויות לחימה משנת 1987, מלמדת קיטאידו משנת 1994. מלמדת סדנאות ושיעורים בארץ ובאירופה, מכשירה מורים ומדריכים,
מחברת הספר ``ג?ו?ף מ?ד?ב??ר רו?ח?``.
כותבת ושרה.

18:50-19:05
ריקוד בטן עתיק ? גוהר , כולל מופע
ריקוד בטן עתיק הוא התנועה הקיימת בגופה של כל אישה. תנועה רכה, עוטפת ועדינה, תנועה שמכבדת את הגוף הנשי כמו שהוא ונותנת לו חופש ומקום להתרחב במלוא תפארתו.

גוהר
רקדנית ומלווה נשים במפגש עם עצמן דרך תנועה וריקוד בטן. עובדת כ 14 שנה עם נשים ונערות דרך הכלי המופלא הזה בכוונה לייצר מרחב בטוח,
בו יש מקום לכל אישה בכל גיל, צורה וגודל לנוע בחופשיות, לבטא את עצמה, להתיידד עם הגוף שלה ולתת לו את האהבה והמקום שהוא זקוק להם.

19:15-20:00 סדנת התמקדות בתנועה ? איריס גלבוע
שילוב בין הגישה המעניינת ומשנת החיים של ההתמקדות (FOCUSING), הנעזרת בתחושה-מורגשת-בגוף כדי להגיע למידע משמעותי בתוכנו ולאפשר התפתחות ויצירה חדשה, לבין תנועת הגוף כולו במרחב.

איריס גלבוע, מנחה מוסמכת להתמקדות מטעם המכון הבינ``ל בניו-יורק, מלמדת קורסים להתמקדות (פוקוסינג)
יוצרת ומנחה סדנאות ``לרקוד תחושה מורגשת````
מטפלת ומלווה תהליכי יצירה ושינוי

20:00-20:45 סדנת מקצבי הלב ? ארי בונאר ?
`מקצבי הלב` היא שיטת התפתחות וגילוי עצמי דרך תנועה וריקוד.
תרגול `מקצבי הלב` מאפשר מפגש מהנה עם עצמנו ועם אחרים תוך כדי אינטגרציה גופנית-רגשית.

ארי בונאר ? יוצר ומנחה מקצבי הלב

21:00-23:00 מסיבת ריקודים

החיבור בין תנועת הגוף להבנת הנפש עוזר לנו להיות אנשים טובים יותר. זוהי תפיסת העולם שלנו ומתוכה נבנתה הפגודה - מרכז לתנועה, גוף ונפש. חוף שדות ים.

הפגודה, השוכנת מטרים ספורים מחוף ימה של קיסריה, היא מבנה מתומן בן 120 מ"ר, עשוי כולו מחומרים טבעיים. הפגודה הוקמה ללא כוונת רווח בשיתוף פעולה מיוחד בין החברה לפיתוח קיסריה, ארגון "בית אקשטיין", קיבוץ שדות-ים וחברת "אורין קיסריה".

ריצפת העץ, החלונות הגדולים, הכיפה השקופה, השקט והים שמסביב, כולם שותפים ביצירת האווירה הייחודית במקום. כדי לשמור על אוירה זו ולטפח אותה, מתקיימות במקום פעילויות בעלות אופי תואם.

כניסה 60ש``ח

מנחי הפגודה

מיכל בר-און, איריס גלבוע, גוהר, ארי בונאר. החיבור בין תנועת הגוף להבנת הנפש עוזר לנו להיות אנשים טובים יותר. זוהי תפיסת העולם שלנו ומתוכה נבנתה הפגודה - מרכז לתנועה, גוף ונפש.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : מנחי הפגודה
מתי : שבת 5/9/2015 18:00-23:00