לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ליצור מציאות חדשה של חיים שלמים, ללא

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ביודנסה פרדס חנה- כרכור
פסיכותרפיה גופנית »  טיפול רגשי »  סדנאות טיפול רגשי »  טיפול רגשי »

הצטרפ/י
עם : בלוטת האצטרובל: מדיטציה לריפוי
מתי : חמישי 24/9/2015 17:00-20:00
עם :

בלוטת האצטרובל: מדיטציה לריפוי

הסדנא היא מורכבת מסוגים שונים של מדיטציה בתנועה, דמיון מודרך, מוזיקה, צללים בתדרים מיוחדים ותהליך של התכוננות לחום של חיינו. מרכז בלוטות האצטרובל ויותרת המוח יכול לשרת אותנו כשער שנפתח
הסדנא היא מורכבת מסוגים שונים של מדיטציה בתנועה, דמיון מודרך, מוזיקה, צללים בתדרים מיוחדים ותהליך של התכוננות לחום של חיינו.

מרכז בלוטות האצטרובל ויותרת המוח יכול לשרת אותנו כשער שנפתח אל מקור הבריאה, אל האור שממנו באנו. הפעלת הבלוטות הללו מדליקה מערכת אלקטרומגנטית בגופינו שהיא חלק מהמבנה הביולוגי שלנו. על מנת להפעיל אותם צריך רק לתת הוראות עמוקות, מדויקות ``ויצירתיות`` (למשל דימוין מודרך) ואז המערכת שנדלקת מפעילה מנגנון של אור בעל תדר גבוה מאוד שמאפשר לנו להגיע ישירות אל מרחב היצירת-על, מעבר למימד הפיזי. בדרך הזאת אנו מצמצמים את הגבולות שמפרידות אותנו מהתמצית שממנה באנו, מתגברים לקו ההפרדה שמשאירה אותנו בתחושת הבדידות, מוגבלים, מפוחדים ובלתי יצירתיים.
הסיפור הנסתר:
הנס המסתורי הוא סיפור שהמדע הקונבציונלי לא אוהב לספר, אבל מורים רוחניים בעבר כבר ידעו את זה, בידיוק כמו שהאור הפנימי שלנו יודע. אנשי פוליטיקה ? כלכלה השקיעו מאמץ גדול מאוד להשפיע ברמה התרבותית, החינוכית וכו`, על מנת לא לסיייע לבלוטות הללו להתפתח לאורך האבולוציה האנושית.
התרגול דרך הבלוטות הללו מפעיל צ`יפ בתוך המוח, שמתבטא במימד הפיזי בשריר הלב, והופך את השריר הזה למרכז ריגשי שמסוגל להתכוונן לתדר האוניברסלי של האהבה. את התדר הגבוה של האהבה שניתן לשדר אותו קודם כל לעצמינו ואחרי זה לסביבה הקרובה, הרחוקה ולאין סוף, ללא גבולות : ``חופש``. החופש שלנו הוא לא רק זכות אלה הירושה שאנו תורמים לאנושות!!

בלוטת האצטרובל: מדיטציה לריפוי

ביודנסה היא שיטה להתפתחות אנושית המעודדת אינטגרציה רגשית, התחדשות אורגנית גופנית, פיתוח הפוטנציאל הגנטי ולימוד מחדש של תפקודי החיים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
einat sela
<

שיתוף חברים
עם : בלוטת האצטרובל: מדיטציה לריפוי
מתי : חמישי 24/9/2015 17:00-20:00