לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סדנת אורח חיים בריא עם אביטל סבג וזוהר

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם סורנטו חופשות בריאות
תזונה נכונה »  אוכל בריא »  סדנאות אוכל בריא »  אוכל בריא »

הצטרפ/י
עם : סורנטו חופשות בריאות
מתי : רביעי- שני 18/7/2016-13/7/2016 09:00-18:00
עם :

סורנטו חופשות בריאות

סדנת אורח חיים בריא היא סדנא בסימן : להתעורר לשינוי, אתחול הגוף, התחדשות. הסדנא שתתקיים במורביה צ`כיה תיקח אותנו אל מחוזות הטבע הצ`כי המחבק, שם נלמד בהנחיית זהר צמח וילסון ואביטל סבג.
סדנת אורח חיים בריא היא סדנא בסימן : להתעורר לשינוי, אתחול הגוף, התחדשות. הסדנא שתתקיים במורביה צ`כיה תיקח אותנו אל מחוזות הטבע הצ`כי המחבק, שם נלמד בהנחיית זהר צמח וילסון ואביטל סבג על רזי התזונה האינטגרטיבית ונתנסה בניקוי רעלים.

אחד העקרונות של התזונה האינטגרטיבית הוא ההכרה בכך שמה שמתאים לאחד, לא בהכרח יתאים לאחר. התזונה האינטגרטיבית מכירה בשוני הביולוגי בין האנשים, ובכך שאין תזונה אחת ויחידה שהיא הנכונה לכולם. יתרה על כך, התזונה שלנו לא יכולה להתאים לנו תמיד. מה שיעבוד ביום אחד, עלול לא לעבוד ביום אחר. הסוד הוא להקשיב לגוף, לדעת לאכול את מה שנכון לו, מתוך אמונה שההשפעה החיובית של אכילת מזון בריא תפלוש לכל תחומי חיינו.

במהלך החופשה נעבוד על הקשר הזה, בין גוף לנפש, הן באמצעות תרגולי יוגה ושיאצו והן באמצעות מפגשי מדיטציה יומיים. הסדנה מכוונת אותנו לשינוי: ניהול חיים בריאים יותר.

נלמד להכין שייק ירוק ומיץ צלול, ונתנסה בסדנת בישול בריא. לצד הרצאות תוכן מרתקות על התזונה האינטגרטיבית, אכילה רגשית ומזון ראשוני, נצא להליכות וטיולים רבים בטבע הירוק ונבקר באגם lom cerekev הנודע בעיקר בשל חיי הים הרבים והנוף הקסום.

אתר הנופש שלנו שוכן בלב היער, המיקום המושלם להירגעות מוחלטת, ולחוויה מלמדת איך להזין את הגוף והנשמה .

למי מתאימה סדנת אורח חיים בריא?
היא מתאימה לכלל האוכלוסיה !

לאנשים שמחפשים חופשה עם תוכן ומשמעות, לאנשים שהם מודעים לחוויה של ניקוי מיצים ואוכל טבעוני, לאנשים שמוכנים לפנק את עצמם בחוויה מעצימה.

סורנטו חופשות בריאות

חופשת בריאות בחול היא הדרך המושלמת לשילוב בין נופש ובריאות. חוויה מדהימה שתגרום לגוף ולנפש להתחבר. סדנאות יוגה, פילאטיס, ריקוד ועוד, ביעדים מגוונים ברחבי העולם עם המדריכים המובילים בארץ במחירים אטרקטיביים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
חגית סגל
Shir Schwartz
<

שיתוף חברים
עם : סורנטו חופשות בריאות
מתי : רביעי- שני 18/7/2016-13/7/2016 09:00-18:00