לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסטיבל רידנסינג ה-9 | 19-21/5

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם פסטיבל רידנסינג
ריקוד חופשי »  תנועה חופשית »  פסטיבלים / כנסים תנועה חופשית »  תנועה חופשית »

הצטרפ/י
עם : פסטיבל רידאנסינג ``לרקוד מחדש``
מתי : חמישי- שבת 21/5/2016-19/5/2016 14:00-19:00
עם :

פסטיבל רידאנסינג ``לרקוד מחדש``

!Wake up and live
ריקוד, תנועה, מוסיקה ומדיטציה. מרכז סאנסה-חוף פולג. שפות תנועה, קונטקט ואימפרוביזציה, טכניקות ריקוד, מוסיקה וקול, מסיבות ומדיטציה.

פסטיבל Redancing התשיעי ? !Wake up and live

ריקוד, תנועה ומוסיקה. מרכז סאנסה ? חוף פולג.
שפות תנועה, קונטקט ואימפרוביזציה, טכניקות ריקוד, מוסיקה וקול, מסיבות, מופעים ומדיטציה.

מספר המשתתפים מוגבל ל-280 בלבד!

כרטיסים
כרטיס לפסטיבל - 420 ש``ח
כרטיס לפסטיבל + לינה בחדר של שלושה - 960 ש``ח

לרכישת כרטיסים:
https://secure.cardcom.co.il/e3/14999/41/
054-4448655

לאתר האינטרנט:
http://www.rishi.co.il/Redancing/

הפסטיבל הקרוב יהיה בסימן התעוררות. המנחים, התקליטנים והאומנים יביאו את הטוב שבטוב לחוויה עוצמתית ובלתי נשכחת!

למעלה מ-30 מנחים מובילים, 4 מתחמים מותאמים לתנועה ותוכן עשיר ואיכותי.

פסטיבל רידנסינג מבטיח לנו מרחב אינטימי ואיכותי עם מנחים מהשורה הראשונה בארץ אשר ינחו מגוון סדנאות של שפות תנועה טיפוליות, ריקוד בטכניקות שונות מהארץ ומהעולם, סדנאות מגע וריפוי בתנועה, מדיטציה ועוד. בשילוב תקליטנים מובילים שינגנו מוסיקה סוחפת, הופעות מדליקות וכמובן המקום, הים ואנשים טובים ואוהבים.

באמצע ``בבילון`` ניצור בועה ירוקה בה נוכל להתחבר לקצב אחר. נמצא חופש לתנועה אותנטית ונטולת מאמץ כשכל תנועה וצעד יובילו לחוויה המאפשרת ביטוי למהות המבקשת לפרוץ בשמחה ולרקוד את החיים באופן ספונטני וחופשי!

אתם מוזמנים ``להתעורר ולחיות`` עם פסטיבל רידנסינג שמתכונן לשיאים חדשים של חופש, הנאה והתעלות רוחנית.


הופעות:

מלאבי טרופיקל
הישר מקוסטה ריקה, דרך תל אביב, המלאבי טרופיקל ירקידו אותנו עם השילוב הייחודי של מוסיקה בלקאנית עם צלילים צועניים ומקצבים לטיניים:
https://www.youtube.com/watch?v=NAB8ZukzMpU

יוגב חרובי
מכונת קצב אנושית של תופים ודיג`רידו. One man show מטריף שיכניס אותנו לטראנס ויקח אותנו למחוזות רחוקים:
https://www.youtube.com/watch?v=53uPBfZA6gs

ריקוד חופשי:
DJ אורי בנקהלטר
DJ יניב צדיק
ג`אם קונטקט עם אודי עוז ומוזיקה חיה

שפות תנועה

גאגא של אוהד נהרין - סטפאן פרי
גאגא מציעה דרך לחזק את הגוף, לשכלל את הגמישות, הזריזות, היעילות ולהעיר את החושים והדמיון. גאגא מפתחת מודעות לחולשות גופניות, מעירה מקומות מנוונים, חושפת את הקיבועים הפיזיים ומציעה דרכים לביטולם. העבודה משכללת את התנועה האינסטינקטיבית ומחברת את החלטות התנועה המודעת. גאגא מאפשרת חוויה של חופש ותענוג בדרך פשוטה, במרחב נעים, בבגדים נוחים ובליווי מוסיקה, כל אחד לעצמו ועם אחרים.
``אנו חוקרים תנועה רב ממדית, אנו נהנים מתחושת הבעירה בשרירים, אנו זמינים לפעולה. אנו מודעים לחומרים שמהם אנו עשויים, אנו מודעים לכוח המתפרץ שבנו, ולעתים אנו עושים בו שימוש. אנו יכולים לשנות את הרגלי התנועה שלנו. אנו יכולים להיות רגועים ודרוכים בו-בזמן. אנחנו זמינים?`` אוהד נהרין
סטפאן פרי מלמד גאגא במסגרות שונות החל משנת 2006.

open floor - ריבי דיימונד
במרחב הפתוח אנו מתרגלים מודעות, הקשבה וסקרנות לכל מה שנוכח ברגע, אנו נכנסים לעומק החוויה וצוללים למסע של חקירה בתנועה וריקוד. אנו נעים בין מרחבי החיבור - לעצמי, לאחר, לקבוצה ולרוח; ועם כל הרבדים - הפיזי, הרגשי-נפשי, המנטלי והרוחני. אנו מעניקים תשומת לב והכרה לכל מה שמגיע איתנו למרחב הריקוד - בין אם זה גוף בריא או מוגבל, לב סגור או פתוח, שמחה או עצב, מיינד טרוד או נינוח. בריקוד ב?מרחב הפתוח? ניתן לחקור ולתת מבע לכל מצב. ישנה רשות והזמנה נדיבה להתנסות ולהתמסרות לריקוד שנוצר מרגע לרגע מתוך החוייה. בכך מתאפשרת למידה על עצמי, צמיחה, יצירתיות, התפתחות והתמקמות מחודשת. www.openfloor.org
ריבי נעה ומחוללת בעולם הריקוד והריפוי ב-20 השנים האחרונות. מטפלת בתנועה וריקוד, M.A., מנחת קבוצות, מורה מוסמכת בשיטת חמשת המקצבים ובשפת התנועה של המרחב הפתוח. נמנית על צוות המורים של ביה``ס הבינלאומי ? Open Floor International. ריבי מנחה שיעורים שבועיים, סדנאות בארץ ובחו``ל ומלמדת תנועה וריקוד לשחקנים באוניברסיטת ת``א.

אימפרוביזציה ב-5 צעדים - אילנית תדמור PLAY
המתנה הגדולה של האימפרוביזציה שהיא נוגעת בתהליכים עמוקים של שינוי בדרך שהיא פשוטה ויש בה הרבה הנאה והנעה. האימפרוביזציה מאפשרת לנו להקשיב לעצמנו, לגוף שלנו, לתחושות ולמחשבות שעולות בנו, ובהמשך להקשיב לפרטנר, לקבוצה, לחלל בו אנחנו נמצאים. במהלך המפגש נאפשר דרכים חדשות להכיר את עצמנו דרך הגוף, ונתנסה בהקשבה ולימוד דרכים נוספות לתקשורת באמצעות התנועה. נשאל יחד איך להרחיב את האפשרויות שלנו, לצאת מההרגל אל הלא מוכר, או במלים אחרות להרחיב את החופש שלנו לבחור?
אני, אתה ואנחנו - קונטקט אימפרוביזציה - אילנית תדמור PLAY
קונטקט אימפרוביזציה היא טכניקת תנועה המבוססת על מגע, הקשבה ותקשורת בין שני אנשים, המפתחת יכולות לא מילוליות ליצירת קשר פתוח וכנה. דרך הגוף וכלים מעולם הקונטקט, נגלה ונלמד על עצמנו ועל המפגשים שלנו עם אחרים: כיצד אנחנו קוראים את מי שעומד מולנו, באלו דרכים אנחנו יכולים לגשת אל האדם על מנת לפתוח דיאלוג, איך זה בכלל מרגיש להיות ביחד, איך היחד הוא לא מצמצם אלא פותח ומאפשר, וכיצד מביאים הקשבה, סקרנות ונוכחות בכל מפגש.
אילנית היא אמנית עצמאית, כוריאוגרפית, רקדנית, מרצה ומורה מובילה לאימפרוביזציה, וקונטקט אימפרוביזציה ב-20 השנים האחרונות. מקימת סטודיו PLAY, בית ספר עצמאי ללימודי אימפרוביזציה, קונטקט, תהליכי התפתחות, ריפוי ויצירה דרך הגוף והתנועה. כשנה לאחר הרצאתה בTED, פתחה לראשונה בארץ קורס להכשרת מורים ומנחים לאימפרוביזציה בתנועה בשיתוף עם המרכז הישראלי לרפואת גוף נפש. מובילה ב-6 השנים האחרונות מפגשי תנועה לערבים ויהודים, יחד עם הכוריאוגרפית הפלסטינית ראבעה מורקוס, עימה הקימה את פרויקט ``גשרים`` נוער ערבי יהודי רוקד. אילנית מלמדה ומנחה קהלים שונים, קהל מקצועי, מורים, מנחים ומטפלים בתנועה, וקהל רחב ללא כל ניסיון, על מנת להגשים את החזון שלה לאפשר לכל מי שרק רוצה, להתחבר לגוף, לעצמו ולאנשים בסביבתו, בדרך של פשטות ושמחה, דרך הגוף, התנועה והאימפרוביזציה, ולעבור תהליכי עומק ממגבלות וחסימות להרחבת האפשרויות.

חמשת המקצבים - איריס הרמתי
אנו נעים את תנועת החיים, לעיתים בזרימה קלילה ולעיתים נתקלים בקושי... אבל האם אנחנו ערים? נוכחים? נפגשים במלואנו עם מה שאנו פוגשים בדרך...? סדנה זו מזמינה אתכם לעורר ולהתעורר דרך תנועת הגל של חמשת המקצבים, דרך נשימה, ריכוך והקשבה ננוע בזרימה אל נוכחות ברורה וחיונית, ננער ונשיל שכבות מיותרות, נאוורר ונקליל את התנועה והתחושה, ונפגוש בנוכחותנו הצלולה והערה...
איריס מטפלת בתנועה ובמחול (M.A), מנחה מוסמכת להוראת חמשת המקצבים. מנחה שיעורים וסדנאות תנועה בשיטת חמשת המקצבים לקהל הרחב ולאוכלוסיות מגוונות. אני מאמינה בכוח המחייה והמרפא של התנועה והריקוד, וחמשת המקצבים מהווים חלק משמעותי במסע חיי...

תדרים בתנועה - רווית יסעור
תדרים בתנועה הינה אמנות תנועה שימושית, שמטרתה לפתח ריקוד ככלי רב עוצמה לצמיחה אישית, פריצת דרך ומרפא. דרך ריקוד יצירתי, משוחרר, קצב והרבה שמחת חיים נפתחים אפיקים חדשים להכרות עם עצמנו ומימוש הפוטנציאל האישי והאנושי. בתהליכי התנועה מתגלה שפת התנועה, הצבעים והצלילים, שפה המאפשרת חיזוק המנהיגות העצמית ברבדי החיים השונים. השיטה מבוססת על 30 שנות חקר שורשי התנועה האנושית, לימוד תרבויות עתיקות ברחבי העולם, מזרח ומערב.
רווית היא מייסדת מרכז תדרים בתנועה, מפתחת השיטה, מנחה קבוצות בארץ ובחו``ל ב-28 השנים האחרונות, מכשירה מנחי קבוצות ומאמנים אישיים בתדרים בתנועה.

Passion - גבריאלה גבי שיר
תשוקה היא הכוח המניע של החיים. בסדנא זו נעיר ונניע את האנרגיה המינית, היא אנרגיית החיים שלנו ונזרים אותה בגופנו ולמרחב, בתנועה, קול וחופש.
Let go let god - גבריאלה גבי שיר
מה קורה כאשר אני משחרר/ת את חושי החיצוניים ופונה למימד הרוחני אנרגטי שלי? ריקוד משחרר בעיניים עצומות, לבד ובפעימה זוגית. תנועה ומדיטציה.
גבי היא מרפאה בתנועה, הילינג, נשימה ואהבה. מחברת הספר ``במיטה עם אלוהים``.

יחסים בתנועה - עמית לבון חיים
תוך כדי תנועה וריקוד נכיר את החיבורים שלנו עם עצמנו עם הסביבה ועם העולם. ננוע בין הקשבה פנימה למסיבה משחררת וריקוד אקסטטי. סדנה כייפית ומשחררת המשלבת התבוננות על הדפוסים שלנו תוך כדי תנועה.
עמית היא מטפלת, מאמנת ומנחת סדנאות. עובדת מזה 15 שנה עם יחידים ועם זוגות. תלמידה נצחית של החיים ומורה למי שניתנת לה הזכות ללוותו. ריקוד עבורה הוא אהבה גדולה ותרפיה עמוקה.

open floor - שלי חרמון
?המרחב הפתוח? הוא תרגול תנועה חופשי ודינמי המאפשר לנו חיבור לגוף דרך הקשבה פנימה וביטוי החוצה. דרך התנועה ותרגול מודעות אנו מחפשים דרכים יצירתיות לגלות, להתבונן ולהעמיק את המתרחש בנו באותו רגע. השילוב בין מוסיקה מעוררת והנחייה עדינה מאפשר ריקוד פראי לצד הרך והעדין. שיטת תירגול זו מחזקת את החוסן והאינטליגנציה הרגשית ונוצר חיבור וקשר עם האחר כמו גם עם העצמי. התירגול מתאים לכולם וההזמנה היא לבוא כמו שאת/ה ולהצטרף לאלו שבחרו לעשות את אותו הדבר במרחב מכיל ופתוח!
שלי רוקדת כבר מגיל צעיר ומסורה לעבודת גוף נפש מעל 16 שנה דרך ריקוד והילינג בשיטת רייקי ו-Energy for Life. היא מורה מתרגלת בשיטת ?המרחב הפתוח?, במאית סרטי תעודה, מנחת קבוצות, ובוגרת תואר בעיצוב. שלי חייה 23 שנה באנגליה, עם פרק זמן בהונג קונג שבו עבדה כArt director בחברת פירסום גדולה "Ogylvy & Mather". יצירתיות זה הדבר המלווה את חייה וגישתה לריקוד סוחפת ביצירתיות, רעננות, תשוקה ורגישות.

קונטקט ואימפרוביזציה - יובל גולדשטיין
סשן תנועתי בסולו, בזוגות ויותר. נתנסה בעבודת קשב עמוק לחוויה הפיזית והרגשית של עצמנו בתנועה מתוך חיבור לרבדים שונים בעצמנו וחיבור במגע לשותפים לריקוד. נגלה איך המגע של האחר והקשב אליו עוזר לנו לגעת בעצמנו ולהשתנות בריקוד שלנו. ניתן לקלילות, משחקיות והומור להוביל אותנו לתנועה ספונטנית ומהנה.
יובל הוא רקדן, יוצר, מטפל ומורה. מלמד קונטקט אימפרוביזציה, פרפורמנס ואימפרוביזציה שנים רבות ומופיע בארץ ובעולם. מורה לשיטת פלדנקרייז ומטפל בשיטת אילן לב. בן זוג של מיכל ואבא של לילה.

מקצבי הלב - ארי בונאר
תרגול `מקצבי הלב` מאפשר מפגש מהנה עם עצמינו ועם אחרים תוך כדי אינטגרציה גופנית-רגשית. התרגול נעשה בליווי מוזיקה מגוונת ועשירה שנוגעת, מעירה ומרטיטה גוף, רגש ורוח.
ארי יוצר `מקצבי הלב`, בעל רקע רחב בבודהיזם ובפסיכותרפיה בודהיסטית.

the common body - יוחאי גינתון ואוליביה קורט מסה
בשיעור אנחנו רוצים להציע את האפשרות לסמוך על האינסטינקטים שלנו, להעיר את התנועה הפנימית, בלי לשפוט את האימפולסים הבוקעים מתוכה. לחיות את העונג שבלרקוד את הריקוד האישי שלנו. תחילה ננוע באילתור ובהמשך נלמד מהלכים תנועתיים עם הרעיון להמשיך לחקור אותם באופן אינסטינקטיבי ומשחקי. לרגעים עם עצמנו בחלל ולרגעים עם פרטנר.
יוחאי ואוליביה ביססו שפה תנועתית משלהם דרך מחקר ושילוב בין קונטקט אימפרוביזציה ומחול עכשווי, עד שלבסוף נולד הרעיון של `הגוף המשותף` (the common body). הם רוקדים ומלמדים יחדיו מאז נפגשו לראשונה לפני 5 שנים בסטודיו, לשם יצירת הדואט `ואף על פי כן` (דפי אלטב). שניהם רקדנים מקצועיים, אשר מופיעים בארץ ובחו``ל עם כוריאוגרפים שונים מהארץ.

ריו אביירטו - אורלי יגר ונירית דגן
נאפשר לגוף לנוע מתוך תנועה זורמת מונחה וחופשית, לבד וביחד. ניתן לאיכות של מי הנהר הזורמים (rio abierto) לשטוף ולהמיס מחשבות, שיפוט והגבלות. ובד בבד לזכך ולעורר בעדינות חלקים בנו שחיכו בסבלנות לרגע שלהם. חלקים פראיים ומעודנים, חלקים מוחצנים ומופנמים, לכל חלק שבתוכנו יש מקום, פשוט ניתן לו לבוא. ברוכים הבאים לרקוד איתנו!
אורלי היא עו``ס .M.A בלימודי משפחה, מטפלת זוגית ומשפחתית ומנחה בתנועה בשיטת ריו אביירטו. במהלך 14 השנים האחרונות עוסקת בטיפול עם יחידים משפחות וקבוצות תוך שילוב טכניקות של קשב עמוק ותנועה.
נירית היא מנחת קבוצות בתנועה בשיטת ריו אביירטו. בוגרת מסלול לתרפיה הבעתית (i.s.i.s israel). רוקדת מאז שזוכרת את עצמה ומאמינה בתנועה ובמגע ככלי תקשורת וריפוי.

InnerBeat - לינה קריבוי
מה בסה"כ אנחנו רוצים בחיים האלה? שיהיה לנו טוב... אינרביט היא דרך, דרך אל עצמינו, אל הקצב הפנימי האמיתי שלנו, מעבר לכל מה שכבר מוכר וידוע. דרך אימפרוביזציה בריקוד בשילוב עוצמות אנרגיית הריפוי, מתאפשרת צלילה אל תוך כל הגופים בנו, הפיזי, המנטלי, הרגשי והרוחני. שם נוצר הקסם, שם הכל אפשרי, פתוח ובטוח, זורם וחופשי, ממלא באמונה ותחושת הטוב. האהבה שלה והסתכלות על החיים דרך אימפרוביזציה הופכים את הסטודיו למעבדה שדברים קורים בה... החיים הופכים לריקוד, האנרגיה משחררת את ההיגיון והקצב הפנימי מתחיל להוביל. המפגש בהנחייתה יוצר מרחב מאפשר תנועה של אותו רגע, בין מודעת למדיטטיבית.
לינה חיה ונושמת ריקוד, מוזיקה ואימפרוביזציה כדרך חיים, בחקירה מתמדת ולמידה מכל רגע. מנחה ומובילה נשים במעבר מהסטודיו ליומיום. יוצרת גישת InnerBeat, מנחה ריקוד החיים ? LifeDance ומשלבת את העולם האנרגטי והפיזי במפגשים פרטניים.


טכניקות ריקוד ותנועה

מחול אפריקאי בליווי תיפוף חי - אנה קניאל
הריקוד האפריקאי הוא עתיק יומין, בסיסי, שורשי. המוסיקה מלאת אנרגיה וקסם. הקצב אינטואיטיבי וטבעי ממש כפעימות הלב. מקור של סגנון זה נמצא במערב אפריקה. ריקוד אפריקאי מלווה בתיפוף חי ומה שמיוחד בסגנון זה - זו התקשורת, ההקשבה והדו שיח בין הרקדן למתופף. הסגנון מתאפיין בתנועות אנרגטיות ואותנטיות אשר מסונכרנות בהרמוניה עם מקצבי התופים. הריקוד אינו אומנות בלבד, הוא דרך חיים. חגיגת אירועים משמעותיים בחיי הפרט והשבט, שיחרור ממתחים והתגברות על קשיים. הוא הגיבוש, המכנה המשותף, המאחד והמעצים. נלמד ונתעמק בצעדים מסורתיים ממערב אפריקה עם כוראוגרפיה מיוחדת שמשלבת ריקוד קבוצתי ושבטי עם ריקוד חופשי. בקיצור יהיה כיף שמח ומלא אנרגייה!
אנה היא רקדנית, יוצרת ומורה למחול אפריקאי. במהלך שמונה שנים האחרונות מתעמקת וחוקרת סגנונות מחול אותנטיים. מתמחה במחול אפריקאי, כמו כן למדה מחול אפרוקובני, סלסה, היפהופ ותיפוף גוף. למדה והשתלמה אצל מיטב המורים במאלי, ניו יורק, איטליה וקובה. בעלת תואר ראשון בתקשורת מאת המרכז הבינתחומי ותעודת מדריכים ממכון ``וינגייט``. כיום מופיעה באופן עצמאי, מלמדת בסטודיו ``נעים`` ומעבירה סדנאות בהזמנה בכל רחבי הארץ. בנוסף, לוקחת חלק בלהקות ``שגעון הקצב``, ``בנגורה`` ו``פולה אקספרס``.

בוטו - מיה דונסקי
מחול הבוטו הוא שפה. הוא היזכרות בטבעך האמתי - מהות משוחררת מסיפור. הנשימה העמוקה מתגלגלת באינספור החללים הפנימיים ומעירה את התודעה של כל תא ותא. הנשימה מניעה את הנוזלים החמים שמעורסלים בחללים הפנימיים. תנועת האברים חורטת את חתימת הגוף בחלל שמקיף אותו. התודעה הערה מנשימה את המרחבים המשתנים בין אברי הגוף ויוצקת לתוכם משמעות.
מיה היא אמנית רב תחומית, רקדנית בוטו, כוריאוגרפית וציירת. החלה את דרכה בעולם הבוטו בשנת 1985, כתלמידתו של המאסטר הגדול, אונו קאזואו, אבי תנועת הבוטו. חיה, למדה ויצרה ביפן 6 שנים ומביאה עמה את הרוח האותנטית של הבוטו. מאז 1998 מנחה מיה כיתות אמן וסדנאות בוטו קבועות, יוצרת ומופיעה כסולנית ובעבודות אנסמבל ווידאו דאנס. מתמחה בליווי תהליכי יצירה ובניתוב מן התרפויטי אל דרך האמן. כציירת היא יוצרת ומציגה את עבודותיה בארץ ובחו``ל ומנחה סדנאות ציור ייחודיות בשיטתה - Space-Color-Consciousness

Trancendance - טאריקה
לרקוד את תת המודע, מעבר לדפוסי התנועה האוטומטיים שלנו, מחוץ לאזור הנוחות שלנו, לגלות כמה אנחנו יכולים להיות גמישים ולהפתיע את עצמינו בדרכים ואפשרויות חדשות לנוע, כמו בריקוד, כך גם בחיים. מפגש של טראנס בריקוד.
טאריקה היא תרפיסטית ליחידים, זוגות וקבוצות. מתמחה בהיבטים של גוף- תודעה והתמרת הרגלים ודפוסי מחשבה והתנהגות לא מודעים. מאז 2000 הוכשרה ברפואה איור-וודית (הודית), NLP והיפנו תרפיה מטעם המרכז הבינלאומי של אושו בפונה וארגון ה NLP האירופאי. תרפיסטית במרכז הבינלאומי של אושו בפונה (הודו), מנחת סדנאות, מדיטציות ומדיטציית AUM, בארץ ובחו``ל. מנהלת קליניקה בת``א, לומדת ומתרגלת בודהיזם טיבטי, התורם להוספת מימד המדיטציה ואימון התודעה לשיטת הטיפול המייחדת אותה.

לרקוד לאלוהים - אורה בלחה
סדנת מחול הדרוויש
אורה היא מורה למחול סופי, המסדר המוולווי שבראשו השיח` ג`לאל אדין לוראס.

ריקודים לטינים - קובי שרף
סדנת מרד - הדרך שלנו to wake up and live בסדנה הזו היא דרך המרד. באמצעות תרגילי ריקוד חופשי וריקוד זוגות לטיני נמרוד במה שכופים עלינו המקצבים, המוזיקה, החברה ובעיקר אנחנו. נפתח את אש היצירתיות הטבועה בכל אחת ואחד מאיתנו, כך שתזין את המרד הבוער.
The rebel is one who lives according to his own light, moves according to his own intelligence. He creates his path by walking on it, he does not follow the crowd on the superhighway. Osho
סדנת משחקי שליטה בריקוד זוגי - מה ההבדל בין הובלה לשליטה? ומה הקשר שלהן לפיתוי? למרות שנרקוד כל הסדנה, הפוקוס שלנו יהיה לאו דווקא בהובלה הפיזית אלא במשחקי הכח שקיימים במרחב הזוגי, ומתבטאים גם ברגשות, בתחושות ובחשיבה. נתבונן במספר טקטיקות מניפולטיביות נפוצות המשמשות לשליטה, כפי שהן מתבטאות בריקוד הזוגי, נחווה מה עומד בבסיסן, ונלמד דרכים מבוססות תנועה להפחתה של השפעתן עלינו ושל הרצון שלנו לנקוט בהן.
קובי הדריך במועדוני סלסה בחיפה ובת``א. לומד, מתרגל וחוקר אמנויות תנועה (LiuHeBaFa, טאי-צ`י, Pulsation, מדיטציות אקטיביות).

Find your own groove - מור אדל נחום
סדנת היפ הופ. נרקוד ונג`אמג`ם עם הגוף למוזיקת היפ הופ מקצבית. ננשום את השיר ונהיה הריקוד.
מור היא רקדנית, יוצרת ,מדריכת תנועה לכל רמה, חוקרת את האינדבידואליות, הנוכחות והאותנטיות של התנועה לצד הופעה, הישתטות והפגנה :)

אקרו-באלאנס (acro-balance) - אבנר הוכפלד
זאת טכניקה שמקורה באומנויות הקרקס, המשלבת עבודה אקרובטית עם תנוחות איזון ושיווי משקל בין שני אנשים ויותר. העבודה שמה דגש על טכניקה ומבנה ויוצרת תקשורת ושיתוף פעולה באווירה פתוחה ומהנה.
אבנר הוא בוגר בית הספר לקרקס ``סירקומדיה`` באנגליה בשנת 97. מלמד אקרובאלאנס בתל אביב ובסדנאות ברחבי הארץ. מופיע במופעי קרקס מקוריים המשלבים בין טכניקת האקרובאלאנס וסטנד- אפ קרקסי.


סדנאות קול וביטוי

אלין אור - אש בריאה
סדנה מדליקה שמשלבת תעופה וצלילה פנימה. נפתח במחול אפריקאי פשוט, קסום ומשוחרר, משולב בלמידת שירים, להצתת האש במערכת ושיחרור סורגי / סוגרי היצירה... משם ניצלול ברכות פנימה למעיינות היצירה מתוך כתיבה אישית, ותנועה שנרקמת מתוך המילים. המפגש שבין המילה הנאמרת לתנועה הנירקדת חושף רבדים חדשים שלא ידענו, על פניהם שוב נעוף למחוזות חדשים.
אלין אור היא רקדנית, יוצרת ומנחת סדנאות יצירה בין גוף למילים. רקדה בין השאר בלהקת המחול ``אדמה`` של ליאת דרור וניר בן גל, ובהרכבי קול ותנועה בפורטוגל, צ`ילה ואפריקה. כרגע יוצרת ומתגוררת במצפה רמון ומנחה סדנאות ``ריקוד בין מילה לתנועה``, מחול אפריקאי ועוד, ברחבי הארץ.

סדנה בהפקה קולית ותנועה - אננדו חנן מרס
הסדנא עוסקת בקשר הישיר בין היכולת להפיק קולות מהגוף לבין הפיזיות של תנועת הגוף. בסדנא מתנסים בלהוציא קולות אחד מהגוף של השני, לנהל דיאלוגים בג`יבריש, לצחוק, לצעוק, ולרקוד באופן חופשי מתוך תגובה ישירה לסאונד. הסדנא מלאה במשחקי גוף מסוגים שונים, עבודה עם פארטנר, ועבודה פרטית.
אננדו הוא כוריאוגרף ומורה לתנועה. יצר יחד עם בת זוגו, מאיה, את "חינוך גופני" דואט על טרמפולינה, "שקיפות עורפית- מחול למרחקים ארוכים" ואת "רנסאנס". זו שנה שלישית שמלמדים יצירה בתנועה במסגרת סדנא שנתית שנקראת "לידי ביטוי". חיים בתל אביב והורים לתאומות.

מקורות הקול והנשימה - יובל בנטמן
אזורים שונים בגוף מהדהדים או מגיבים לצלילים שונים. בסשן מרחיב נשימה זה נצלול אל עולם הצלילים, הנשימה והרגשות. ניתן ביטוי לקולות באזורים שונים בגוף, נפגוש צלילים מסוגים שונים ונחקור מה מתרחש במפגש הזה בין הגוף, הקול, הנשימה והרגש. בהמשך נשכב לסשן נשימה מעגלית (ריברסינג) פותח ומנקה.
יובל הוא מטפל גוף נפש - עובד עם אנשים בתהליכי עומק וריפוי באמצעות נשימה, מגע והתמקדות. מנחה סדנאות קול ונשימה (ריברסינג), מלמד אנשים להתחבר פנימה ולהיות נוכחים ברגע הזה דרך חיבור לגוף, לנשימה ולקול.


מדיטציה ונשימה

סשנים של נשימה (ריברסינג) - רסילה דווה, יובל בנטמן, נמרוד קאופמן ואייל מור.

מדיטציות אקטיביות של אושו - רסילה דווה, ז`יוואני, אייל מור וצוות רידנסינג.

מדיטציה חברתית מבית היומניברסיטי - פרם סודאס

קונדליני יוגה - וירו

איינגר יוגה - עמית פרידמן

טאי צ`י - מארק וייסמן

פסטיבל רידאנסינג ``לרקוד מחדש``

פסטיבל סטודיו ReDancing 9 !ממריאים! חגיגה של התפתחות דרך תנועה. נבקר במחוזות חדשים וגבוהים דרך גוף, תנועה ומוזיקה עם המנחים, האומנים והמוזיקאים הכי טובים שיש. מתחם ירוק ואינטימי ליד הים.
פסטיבל בוטיק המוגבל ל- 280 משתתפים בלבד !!!
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

1 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
ליאת ירדן
Merav Orshalem
נחום אילון
Yael Nof
גרניט ארבל
Tatyana Kerler
לימור כתב
לימור כתב
<

כל הפעילויות של פסטיבל רידנסינג:

מדיטציית דיינמיק כל שישי בסטודיו "נעים"

מדיטציית דיינמיק

מדיטציית "דיינאמיק" היא אחת מאבני היסוד של המדיטציות האקטיביות שנוצרו ע"י המדריך הרוחני אושו. היא בעצם מקלחת לגוף, לרגשות ולכל המערכת שלנו.» עם ארון עומר טל

מדיטציית דיינמיק כל שישי בסטודיו "נעים"

מדיטציית דיינמיק

עם: ארון עומר טל

אמנות התנועה החופשית - Spirit Dance

``Spirit Dance``

סופשבוע של ריקוד אותנטי ותנועה חופשית, הפוגשים מרחב מדידטיבי אינסופי, את הדממה והרוגע שבמרכז הוויתנו.ריקוד יצירתי וסוחף המוליד תפילה אישית וכוונת לב.» עם טנמאיה דניאל

שישי-שבת
אמנות התנועה החופשית - Spirit Dance

``Spirit Dance``

עם: טנמאיה דניאל

מתי: שישי-שבת

שיתוף חברים
עם : פסטיבל רידאנסינג ``לרקוד מחדש``
מתי : חמישי- שבת 21/5/2016-19/5/2016 14:00-19:00