לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מפגש קהילות - בין תנועה, תזונה ותודעה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם
אימפרוביזציה »  קונטקט אימפרוביזציה »  סדנאות קונטקט אימפרוביזציה »  קונטקט אימפרוביזציה »

הצטרפ/י
עם : Tomer Boyarski
מתי : חמישי- שישי 18/7/2014-17/7/2014 17:30-19:00
עם :

Tomer Boyarski

<3 ברוכה הבאה למפגש קהילות - בין תנועה תזונה ותודעה <3 ~ אירוע שבועי קבוע במרחב הקסום של הפלא בת``א ~ והנושא הפעם: ☼ צוק איתן של אהבה - התכנסות מיוחדת לרגל האירועים ☼ נתמוך אחת בשנייה
<3 ברוכה הבאה למפגש קהילות - בין תנועה תזונה ותודעה <3
~ אירוע שבועי קבוע במרחב הקסום של הפלא בת``א ~

והנושא הפעם:
☼ צוק איתן של אהבה - התכנסות מיוחדת לרגל האירועים ☼
נתמוך אחת בשנייה בהתמודדותנו עם המצב. הפחד. הדיווחים בערוצי התקשורת השונים. האזעקות. הטילים. הויכוחים. האווירה הכללית.

ניצור צוק איתן של אהבה, שמולו יתנפצו כל גלי השנאה.
צוק איתן של מודעות, שמולו יתנפצו כל גלי הבורות.
צוק איתן של רכות, שמולו יתנפצו כל גלי הנוקשות.

דווקא עכשיו, זה הזמן להיפגש ולחצות יחד את נהר הסבל.
זה הזמן להתכנס ולהתגבר יחד על האתגר.

אל תתנו למלחמה שמתחוללת בחוץ לכלוא אתכן בכלא הפנימי. אל תתנו לה לכלוא אתכן בבית. בואו נהייה חופשיות~ים יחד. חופשיים להתחבק. חופשיים להיפתח.

אנחנו שולחות מסר ברור לעצמנו ולעולם: אנחנו אוהבים את חיינו. חיינו הם חשובים. הם חשובים לנו. לא נפסיק לחיות בשום תנאים ובשום מצב. לחיות במלאות.

הדרך שלנו להביא את השקט, הביטחון, הפשרה, הפיוס, השכנות והשלום מתחילה כאן יחד ועכשיו. בחיוך ובצחוק ובמשחק. בואנה אהובות. בואו אהובים. בואו נהיה יחד בשקט שבלב הסערה.

_ _ _ _ _ _ _ _


* * * על סדרת המפגשים: בין תנועה, תזונה ותודעה * * *
התרחשות יוצאת דופן בה א~נשים בעלות תחומי עניין שונים נפגשות וחולקים אחת עם השנייה.

בשנים האחרונות זכיתי לפגוש א~נשים מדהימים שמשפרות את עצמן והעולם דרך אחת משלושת הגישות, אחד משלושת המסלולים: תנועה, תזונה או תודעה. א~נשים שהופכות את עצמן ואת סביבתן לטובה יותר, נעימה יותר, חזקה יותר תוך שימוש בשיטה אחת בלבד. אני אומר: שאפו! כל הכבוד! ישר כוח! מדהים! איך אישה יכולה להביא לשיפור במערכות היחסים שלה דרך תזונה בריאה יותר? איך איש יכול לשפר את הישגיו האקדמיים דרך התנועעות? איך אנו יכולות למצוא יציבות כלכלית רבה יותר דרך עיסוק במדיטציה? עובדה שזה אפשרי!

השאלה היא: מה מכאן? מה עכשיו? מה הצעד הבא? אני מרגיש שהצעד הבא הנכון עבורי, הוא לשתף אותנו באמונה שלי בכוחו של השילוב בין התחומים: תנועה, תזונה ותודעה. איש~ה, שכבר עושה דברים נהדרים תוך שימוש במפתח אחד בלבד, דמיין לך מה היא תוכל לעשות כשיהיה בידך את כל הצרור!

חשוב לומר, ששלושת התחומים הללו קרובים ממה שעלול להיות נדמה בהתחלה. הם תומכים אחד בשני באופן טבעי, נושקים בנקודות מסוימים וחופפים באחרות. אם את~ה עוסק~ת כבר באחד מהם, תופתע~י כמה קל יהיה לך להוסיף את השני והשלישי, בפרט עם שותף כמוני שמכיר את שלושתם.
_ _ _ _ _ _ _ _


מה קורה במפגשים אלו מבחינת התודעה, המדיטציה?

נשתמש בשיטות שונות מבית מדרשו של שינזן יאנג שהן פרשנות מודרנית וחילונית למסורות מיסטיות מגוונות, ביניהן קבלה, סופיזם, בודהיזם ושמאניזם.

למידע נוסף על שינזן יאנג וקטלוג שיטותיו הידוע בכינוי Basic Mindfulness ניתן לעיין בקישורים הבאים:

www.BasicMindfulness.com
www.Shinzen.org
www.YouTube.com/user/expandcontract
www.YouTube.com/user/ShinzenInterviews

ככלי משלים לגישתו המפורטת והניתוחית של שינזן נשלב גם מתורתו הרחבה והפשוטה של אג`אן ברהם, שהוא ראש המנזר הגדול בחצי הכדור הדרומי, ואיש חכם ומקסים מאין כמוהו.

להיכרות עם אג`אן ברהם, ניתן לצפות באחת מאין-ספור שיחותיו ביוטיוב:

https://www.youtube.com/user/BuddhistSocietyWA/videos

**לפני שהפך לנזיר, היה אג`אן ברהם פיזיקאי צעיר ומבטיח. שינזן יאנג לעומתו, התקשה מאד בלימודי המדעים והמתמטיקה כאיש צעיר, ורק בגיל מבוגר, ובעזרת כישורי הריכוז המדיטטביים שרכש, הפך למתמטיקאי ומדען חובב ברמה גבוהה. **

ניתן לומר שאני מדברות ....

~ ``על הפיזיקאי שהפך לנזיר ועל הנזיר שהלך ללמוד פיזיקה``. ~

נשמע מסובך?
כלל לא!

נשמע מרתק?
בהחלט כן!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

מה קורה במפגשים הללו מבחינת התנועה?

מי שעומד היום בחוד החנית של יישום והנגשה של ידע מתקדם מתחום הביו-מכניקה לאוכלוסייה הכללית דרך שיטת הוראה מעשית הוא פריי פאוסט. לשיטתו קוראים axis syllabus והיא משתנה ומתפתחת יחד עם המחקר המדעי שמזין אותה. אנו נעזר במספר נקודות מרכזיות משיטה זאת על מנת לגלות דרכים לנוע באופן בריא ויעיל יותר, בחיי היומיום ובפעילויות מיוחדות כמו ספורט, אומנויות לחימה או ריקוד.

אני זכיתי להיפצע מספר פעמים עקב תנועה לא נכונה. הדבר תרם להתפתחות של מודעות חדה לאופן הנכון בו יש לנוע במצבים שונים. הקפדה זו על תנועה נכונה עוזרת לי לבצע דברים שאחרת לא הייתי מסוגל לבצע. במפגשים נתייחס לתחום הפציעות. כיצד נמנעים מהן. כיצד מטפלים בהן. נקח את הגישה הבטוחה והטובה ביותר כך שגם בגיל 90 נוכל להמשיך לרוץ, לקפוץ, ולהתגלגל בחופשיות. ``שמירה על הגוף למחמירים``.

בכל הקשור לקונטקט-אימפרוביזציה, נחקור יחד דרכי תקשורת ברורות יותר ממה שניתן למצוא בדר``כ בג`אם ממוצע. נעסוק באומץ בשאלת ה``נכון ולא נכון בקונטקט אימפרוביזציה``. כיצד ניתן לרקוד קונטקט אימפרוביזציה באופן שמגדיל את האפשרויות הגופניות והרגשיות שלנו. ועוד ועוד....

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

מה קורה במפגשים אלה מבחינת התזונה?

מדיטציה אכילה. אכילה קהילתית-שיתופית. דגש על תזונא טרייה חיה וטבעית. שיתוף בחוויות הפנימיות והחיצוניות הקשורות באורח החיים הזה. ייעוץ ותמיכה הדדית לדיוק התזונה והתאמתה האישית לי.

_ _ _ _ _ _ _ _ _


) ) ) על עצמי ( ( (
שלום לך. שמי תומר. נעים להכיר :)
ההורים שלי מספרים, שמאז שעמדתי לראשונה, התחלתי לרקוד.
הזכרון המוקדם ביותר שלי סביב הריקוד הוא מגיל 5. הייתי קופץ על הספות בבית וממציא כוריאוגרפיות קבועות עם נגיעות של פנטומימה לשירים של כוורת.
ההורים מספרים שבגיל 10 ראיתי סרט של ג`ין קלי, וכך הגעתי לשיעורי סטפס עם יובל בק. אח``כ הוספתי ריקודים סלוניים אצל יבגני ומרגריטה למברג, קראטה אצל רוני קלוגר, מחול קלאסי ומודרני, היסטוריה של המחול וכוריאוגרפיה בתלמה ילין, קונטקט אימפרוביזציה אצל מורים שונים, אלתור עם אילנית תדמור, איקיידו עם מיילס קסלר ועוד ועוד ועוד.... התנועה הפכה לחלק מרכזי בחיי. לחלק מההגדרה העצמית שלי. ממי שאני. מהקהילה שלי. מהחיים שלי. מהאופן שבו אני חווה את חיי היומיום. התנועה הובילה לשינויים חיוביים רבים בי כבן-אדם.
דרך התנועה הגעתי לתודעה. מיילס קסלר, המורה שלי לאיקיידו מלמד גם מדיטציה. ניסיתי פעם אחת - ונדלקתי. נדהמתי מכמה מלא-משמעות יכול להיות זמן שאני פשוט מבלה עם עצמי בשקט. כמה תנועה ופעילות פנימית יכולה להיות, גם כשלא רואים שום דבר מבחוץ. כמה כיף ומעניין זה פשוט לשבת ולהתבונן במחשבות חולפות. כמה אני יותר חד וחי גם במהלך הישיבה, וגם לאחריה. ההשקעה שלי במדיטציה הלכה וגדלה בהדרגה עד שכשנתיים אחרי הישיבה הראשונה שלי, נכנסתי לתקופה של מדיטציה מרובה ועמוקה, כ-8 שעות ביום, במשך 4 חודשים, עם מגע מועט עם העולם החיצון, אנשים וכו`. קפיצת ראש למים העמוקים והקרירים של הנפש. התמסרות מוחלטת לשקט שבפנים. חיבור אל עצמי כמו שלא יכולתי לדמיין לפני כן. שמחה ואושר שזורמים כמו נהר איתן. זורמים... זורמים... בלי סוף. תובנות משנות חיים על מי-אני, מה-אני, ממה אני מורכב, איך אני בנוי, איך החלקים השונים שלי מתנהלים אחד מול השני. מהי שליטה, מהי בחירה, מהו איזון. אחרי ארבעת החודשים הללו, לא הייתי אותו תומר. ובה בעת - הייתי יותר תומר מאי-פעם! מאז עברו כבר למעלה משנתיים, ועוד התפתחתי הרבה מאז, אבל עכשיו הגיע הזמן לספר לך על... התזונה.
דרך התודעה הגעתי לתזונה. מיד אחרי ארבעת חודשי המדיטציה, נרשמתי לטיול לקטים. למי שלא יודעת, בטיול לקטים אנו מוצאות את האוכל מהטבע. לא משתמשות באוהלים או באש. ובאופן כללי מחדשות סגנון חיים שעבר מן העולם לפני כ-200,000 שנה. וזה כיף! וזה מקרב לבבות! וזה נעים! לפני המדיטציה ידעתי על קיומה של הפעילות הזאת, אך חששתי ללכת. אחרי ארבעת חודשי המדיטציה, כבר הייתי מסוגל בקלות להתמודד עם החשש. כמה חודשים אחרי הטיול. החלטתי לנסות לשחזר את התזונה שהייתה לי בטיול: מזון בלתי מעובד, טרי ופשוט. הציפיות שלי היו נמוכות. כמה טעיתי! כעבור ימים ספורים מהמעבר לתזונא הזאת, הרגשתי שינויים מופלאים: שמתי לב שאני מתעסק הרבה פחות באוכל. בבישול ובהכנה שלו. בניקוי כלים. אני חושב פחות על אוכל. הנפש שלי פנויה יותר לעסוק בעניינים אחרים. תחושות השובע והתיאבון הפכו לחיות יותר, מלאות יותר, מספקות יותר. העיכול מהיר הרבה יותר. לגוף יש יותר כוח. אני זקוק לפחות שעות שינה. ועוד ועוד ועוד....

זהו, זה הסיפור שלי: על תנועה, תודעה ותזונה :)

_ _ _ _ _



~עלות~
כניסה בתרומה מומלצת של 30-50 ש``ח

~פלא~
אי של שפיות בלב העיר, מקום מפגש והתכנסות לכל אשר ליבו מבקש להיפתח, להתחבר ולאהוב. מרחב ליצירה, סדנאות, סרטים ופעילויות שמטרתם קידום האהבה, סובלנות ונתינה, פתיחת הלב, הראש ומציאת שותפים אמיתיים לבניית עולם טוב יותר.
מוזמנות ומוזמנים לבוא, לחוות, להתעצם, להעצים, להתרגש ופשוטv להיות.

הפלא מופעל בידי חבורה מופלאה של מתנדבים מסורים שאמונתם אהבה, וממומן כולו מתרומותיהם של הבאים בשעריו.

_ _ _ _ _ _ _


^^ הפרסום הוא בלשונות נקבה וזכר לסירוגין ופונה לכל המינים במידה שווה.

Tomer Boyarski

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : Tomer Boyarski
מתי : חמישי- שישי 18/7/2014-17/7/2014 17:30-19:00