לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

את אני ואני לא את - להקת ביתא

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  הופעות מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי »

הצטרפ/י
עם : להקת "ביתא" (בית באמהרית)
מתי : חמישי 6/10/2016 20:00
עלות : ₪כלול במחיר הפסטיבל
עם :

להקת "ביתא" (בית באמהרית)

להקת "ביתא" חבה למסורת המחול האתיופי ויוצאת ממנה לדרך עכשווית. היצירה "את אני ואני לא את" חוקרת את מושגי הזרות והשונות. כוראוגרפיה ומוזיקה מקורית: דגה פדר

היצירה "את אני ואני לא את" חוקרת את מושגי הזרות והשונות. יצירה זו של הלהקה, לפי כוריאוגרפיה של דגה פדר, שואלת כיצד נראה האני בעיניו של האחר ויוצרת משחק של מראות והשתקפויות אשר האני תר בו אחרי שברי זהותו ? הן האותנטיים והן אלה המושפעים ומעוצבים בידי החברה.

העבודה מתייחסת לכך שלמרות שכולנו דומים כבני אדם ויש לנו הרבה יותר דברים משותפים, קיימת תחושת עליונות על האחר, ישנם מאבקי כוח ואנשים מוטים על ידי דעות קדומות.
הכוריאוגרפית דגה פדר, שואבת מלקסיקון התנועה של המחול האתיופי ומדימויים של ההווי האתיופי, אך יוצרת עליהם וריאציות עכשוויות ומפתיעות ברעננותן. היא הופיעה עם להקתה באוניברסיטת אדיס אבבה ועבודתה הוצגה בטלוויזיה האתיופית. בנוסף דגה והרקדניות הוזמנו להעביר סדנת מחול עכשווית בתיאטרון הלאומי האתיופי.

כוראוגרפיה: דגה פדר
מוזיקה: Ethiopia ? Ari polyphonies; Baka pygmies; Forest music Belgian Congo; Mo Boma (lullaby); Genet Masresha
רקדניות: דגה פדר, מזל דמוזה, יעל אבינתן, רותי ווסה, גודאי בתאולין, עינב ברוך לילי לואי
תאורה: איתמר חורי

על הרקדניות
דגה פדר - כוריאוגרפית, רקדנית, מוסיקאית. רקדה בלהקות "אסקסטה" בשנים 1999-2005. השתתפה בסיורים בארה``ב, אוקראינה, צרפת, קרואטיה ודרום אפריקה. רקדנית בהרכב המייסד של להקת "ביתא" (2005-2009) והשתתפה בסיורים בארה``ב, קולומביה ופולין. רקדנית בלהקת "תקשה" (2010), מייסדת-שותפה של להקת "ווזווזה" (2012). מיולי 2013 מנהלת את להקת ביתא.
מזל דמוזה - רקדנית, רקדה בלהקת ביתא (2006- 2012). השתתפה בסיורי הלהקה בארה"ב, אקוואדור ואתיופיה. רקדה עם שולי אנוש בתוכנית הורה אסקסטה.
יעל אבינתן - רקדנית ומטפלת בתנועה ומחול. למדה בבית ספר לקירקס בסנדיאל. רקדה ריקודים אפריקאים בקבוצת בנגורה, פעלה במשלחת למחנה פליטים בקניה כמטפלת בתנועה.
גודאי בתואלין - רקדנית ומעצבת תלבושות. רקדה בלהקת אסקסטה (2003-2005) והשתתפה בסיורים בארה"ב ואירופה. רקדנית בהרכב המייסד של להקת "ביתא" (2005-2009) והשתתפה בסיורים בארה``ב , קולומביה ופולין. רקדנית בלהקת "תקשה" מייסדת-שותפה של להקת "ווזווזה".
עינב ברוך - הצטרפה ללהקת ביתא מינואר 2016.
לילי לואי הצטרפה ללהקת ביתא מיוני 2016

להקת "ביתא" (בית באמהרית)

להקת ביתא, מיסודה של רות אשל, מנהלת אמנותית וכוראוגרפית: דגה פדר. "ביתא" נוסדה ב- 2005 על ידי רות אשל וקבוצת רקדנים בוגרי אוניברסיטת חיפה שרקדו מספר שנים בלהקת "אסקסטה" (ריקודי כתפיים באמהרית) שהקימה וניהלה אשל באוניברסיטת חיפה (2005-1995).
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

5 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

שיתוף חברים
עם : להקת "ביתא" (בית באמהרית)
מתי : חמישי 6/10/2016 20:00
עלות : ₪כלול במחיר הפסטיבל