לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

רפואה רגנרטיבית

פילטרציה של שומן להזרקה תוך מפרקית - אסנת וונדי - דרך גוף
פילטרציה של שומן להזרקה תוך מפרקית - אסנת וונדי - דרך גוף


הגוף שלנו מלא בפרמקולוגיה לרפא את עצמו- רק צריך לתת את הדחיפה הנכונה, לפעמים עם דחיפה פולשנית

הבעיה העיקרית של טיפול בבעיות כאב/ אורתופדיות היום היא הסתכלות מאד שטחית על המטופל ללא התייחסות לגורמים של השחיקה, ניבון רקמות והדרדרות כללית. רב הטיפולים האורתופדיים מביאים לרגיעה זמנית. שלא נדבר על חוסר התייחסות ליציבה ותנאי ארגונומיה איתם אנו חיים.

כשיש שחיקה או קרע במבנה מסויים, זה קורה כתוצאה מעומס שנופל לא רק על אותו המבנה אבל גם על כל האיזור. אם לא נחזק את כל האזור ההוא, המבנים בשכנתיים ייפגעו גם בהמשך.

ברפואה רגנרטיבית טהורה, ההתייחסות היא להזריק חומרים עם יכולת לרפא, שמקורם מהגוף, לתוך רקמות פגועות.

הטסיות דם שלנו מכילות הרבה `גורמי גדילה` (growth factors), שיכולות להביא לריפוי קרעים חלקיים בגידים וברצועות, טיפול בכאב גב תחתון ואפילו שחיקת סחוס קל עד בינוני.
השומן שלנו מכיל הרבה תאי גזע שמותאמים במיוחד לריפוי רקמות ממערכת השריר-שלד. לכן הזרקת שומן מסוגלת להביא לשיפור משמעותי אפילו של דרגה 3-4 של שחיקת סחוס וקרעים גדולים בגידים.

אל תתיאשו ולא לרוץ לניתוחים שעלולים לגרום לסיבוכים בלתי הפיכים. לפי הספרות הרפואית, רב הזרקות הסטראוידים גורמות לשחיקה נוספת מכיוון שעצם הפעולה שלהם הוא פירוק חלבונים ולא בנייתם. תנסו טיפול בריא יותר ללא הכנסת חומרים זרים לגוף, כדי לשמר אותו היטב. תמשיכו להתעמל, תהיו פעילים ותשמרו על עצמכם. ואם אתם צריכים את הדחיפה היותר עוצמתית, אתם מוזמנים להתייעץ.

ד`ר אסנת וונדי ד`ר אסנת ווניד, רופאת כאב בכירה, עם תחום העיקרי בבעיות שריר-שלד. עובדת באסותא ירושלים.

שיתוף חברים
עם : ד`ר אסנת וונדי